نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای کفش‌های استوک بازیکنان استقلال در دیدار با الهلال به یکی از سوژه‌های عیجب این تیم تبدیل شده است.

سر خوردن گاه‌وبیگاه تعدادی از بازیکنان استقلال در جدال با حریف عربستانی مسئله‌ای است که بسیاری از عوامل باشگاه آن را به انتخاب نامناسب کفش‌های استوک دار بازیکنان مرتبط کرده‌اند و معتقدند چنین اشتباهات فاحشی از فوتبالیست‌هایی که در سطح اول آسیا بازی می‌کنند، فوق‌العاده عجیب است.

از قرار معلوم یکی دو نفر از بازیکنان استقلال در پاسخ به این مؤاخذه که چرا از کفش استوک دار مناسب استفاده نکرده بودند، پس از پایان بازی مدعی شدند که چنین کفش هایی را در اختیار نداشتند و به همین خاطر مجبور شدند همان‌هایی که همراهشان بود را بپوشند ! ادعایی که باعث ناراحتی و عصبانیت مسئولان باشگاه شده است.

آنها مدعی‌اند بازیکنانی که حالا قراردادهایشان به پنج میلیارد تومان برای هر فصل نزدیک شده، چگونه کفش درست و حسابی برای چنین مسابقه حساس در اختیار ندارند و به فکرشان هم نرسیده تا قبل از بازی این مشکل را حل کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مقصر وزیره باید براشون میخریده
  • شاهین IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از کوزه همان تراود که در اوست . مربی فرهاد هست . بخوان بقیه را!!! مربی که هی نق زد . بازیکن دنبال جوجه کباب می گردد!! وای به حال اون مربی که وسط فصل بجای مجیدی خواهد امد . باید با این بهانه جو ها وقت صرف کند!!! 80 درصد تیم های ایران حل روز خوشی ندارند . ولی ندیدم بگویند . غذا.. کباب .. جوجه . سالن چمن . احترام.......... چون به دهان مربی نگاه می کنند . این استقلال باید بعد مجیدی هم یک خانه تکانی کند .
    • اس اس 4444 IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استقلال با اون هشتاددرصد بقیه فرق داره اما نمی فهمی چون اگرمی فهمیدی راجع به اون 20 درصد هم میگفتی استقلال باتوجه به جایگاه فوتبالش در ایران و آسیا و همینطور حامیان و هواداران میلیونی اش باید صدها برابر این امکانات رو داشته باشه و البته سایر تیمها هم باید داشته باشن اما به فراخور جایگاهشون در فوتبال با داشتن ها میتونی نامی باشی نه با نداشتنها
  • صمدقلی DE ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    استوک کفش ها مشکل نداشته . وزیر پرسپولیسی شخصا اومده بود کف کفش ها را روغن مالی کرده بود و داخل کفش را پر کف صابون کرده بود تاسربازان سلحشور شاه فرهاد قهرمان شکست بخورند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی