بی‌انصافی است اگر تصور کنیم استقلال باید برنده می‌شد/ استقلال - الهلال نابرابر بودند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کامیار کاردار مهاجم ملی پوش پیشین استقلال گفت: بی‌انصافی است اگر تصور کنیم در دیدار سراسر نا برابر استقلال مقابل الهلال این تیم ما بود که باید پیروز میدان می‌شد.

کامیار کاردار مهاجم استقلال در دهه ۷۰ در خصوص شکست این تیم مقابل الهلال عربستان گفت: الهلال صرفا برنده یک بازی نبود بلکه این مزیت بازیکنان حرفه ای آنها نسبت به جوانان گمنام ما بود که از تک موقعیت‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کردند. استقلال با یک تیم تا دندان مسلح چاره ای جز رو آوردن به خلاقیت‌های فردی نداشت و نبود ابزار لازم برای این خلاقیت ها نیز دست فرهاد را خالی گذاشته بود. این روزها همه چیز رنگ و بوی پول به خودش گرفته است. در فوتبال حرفه ای دنیا جایی برای اهداف کوچک و ناپخته وجود ندارد. مدیریت استقلال از سال گذشته در تمام زمینه ها بازنده بود. باید با خودمان روراست باشیم. صعود از گروه مرگ صرفا با خلاقیت ها و هنرنمایی بازیکنان با چاشنی غیرت فنی به بار نشست.

وی در ادامه افزود: ضربه خوردن ما بیش از همه از خودی ها بود که تیممان را حفظ نکردند گرچه همان تیم نقاط ضعف بسیاری داشت که نه تنها تقویت نشد بلکه تضعیف شدنش در دستور کار قرار گرفت. فرهاد می توانست با بازیکنانی که یک سال در کنار هم بودند و با کمترین تغییر بازی را آغاز کند و رفته رفته بازیکنان جدید را به تیم اضافه کند. با این حال استقلال پا پس نکشید، اسیر اسم ها و القاب نشد اما روی اصول حرفه‌ای گری بازیکنان حریف و تک موقعیت ها مغلوب شد.

کاردار در پایان گفت: امسال برخلاف سال های پیش که در فاز هجومی عالی و در دفاع مشکل داشتیم، مشکل گلزنی خواهیم داشت و نبود یک بازیساز حرفه ای بیش از پیش نمایان است. جایی که در آن سوی میدان پریرا برای الهلال همه کار کرد و ما حسرت وجود یکی مثل او را داشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    استقلال تا سازمان دفاعیشو محکم نکنه نمیتونه بی دغدغه حمله کنه و این مشکل سالهای اخیر تیم بوده کم یا زیاد. اولین اقدام این هست که از سیستم سه دفاع دست بکشه مگر اینکه مطمئن باشه جواب میده. البته در بازی با الهلال استقلال بازی خیلی خوب و امیدوارکننده ای به نمایش گذاشت با اینکه باید از نظر ذهنی و چینش اولیه قویتر عمل میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی