نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
فوراً درباره مجیدی تصمیم می‌گیریم/ مجیدی کتباً نوشت اسماعیلی را نمی‌خواهم؛ تیم را بهم می‌ریزد/ قرارداد ریگی را ۷ برابر کردیم ولی نماند
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

عضو هیئت مدیره استقلال تأکید کرد بازیکنی که نه اخلاق دارد و نه چارچوبی برای باشگاه قائل است، نباید جایی در تیم داشته باشد.

علی اصغر ملکیان درباره حذف تیم فوتبال استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، بحث ادامه همکاری با فرهاد مجیدی و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* وظیفه‌مان این بود که برای سفر استقلال به دبی بهترین شرایط را فراهم کنیم، اما اینکه برخی‌ها خلاف واقع را منعکس می‌کنند، مشخص است دنبال فرافکنی، جوسازی و شانتاژ بازی هستند.

* تیم را ۸ روز مانده به بازی با الهلال به دبی فرستادیم، گفتند در دبی بازی تدارکاتی داریم، گفتیم اشکالی ندارد و زود بروند. تیم را با پرواز چارتر و از طریق CIP فرستادیم.

* گابریله پین را در سخت‌ترین شرایط، کاری کردیم از ایتالیا مستقیم به دبی بیاید و در بدترین شرایط قراردادش را نهایی کردیم. یکی از شرایط پین این بود که ۳۰ درصد از قراردادش را دریافت کند که بلافاصله پولش را پرداخت کردیم. نشستن پین روی نیمکت استقلال هم داستان داشت و فدراسیون از ما ضمانت نامه بانکی می‌خواست که الحمدالله انجام شد. اتفاق بزرگی بود که ایشان بتواند روی نیمکت استقلال در بازی با الهلال حضور داشته باشد. فرهاد مجیدی این مربی را قبول داشت و از لحاظ فنی مربی خوبی است.

* نمی‌دانم چه شرایطی را فراهم نکردیم که برخی از هواداران که دلسوز واقعی نیستند پس از شکست برابر الهلال از هیئت مدیره و مدیرعامل ناراحت هستند. با بهترین شرایط تیم را به دبی فرستادیم که نتیجه بگیرد. استقلال برابر الهلال بد بازی نکرد و می‌توانستیم برنده باشیم. پیش از بازی، الهلال را از نظر رسانه‌ای بزرگ کرده بودند. ما به اسم این تیم باختیم، وگرنه می‌توانستیم با همین اختلاف دو گلی که خوردیم، بازی را به سود خودمان برگردانیم. الهلال در حد و اندازه‌ای نبود که بگوییم از استقلال سرتر بود. گل‌هایی که خوردیم روی اشتباهات بود. گل اول روی لغزندگی زمین بود که محمدحسین مرادمند سُر خورد و جا ماند. دروازه‌بان الهلال هم روزش بود و توپ‌های زیادی گرفت.

* طبیعی است که هواداران ناراحت باشند. برخی از آنها را در رفت و آمد به باشگاه می‌بینم که چقدر نگران هستند. استقلال باید در جام حذفی جام می‌گرفت و دل هواداران را شاد می‌کرد. در آسیا هم باید صعود می‌کردیم که نتیجه مورد قبول کسب نشد، هر چند که خوب بازی کردند. ما هم می‌دانیم نتیجه خیلی مهم است.

* {قرار است تصمیمی درباره ادامه همکاری با فرهاد مجیدی گرفته شود؟} درباره این موضوع تصمیمی گرفته نشده است، اما در اولین جلسه هیئت مدیره باشگاه درباره ادامه یا عدم همکاری با مجیدی تصمیم گیری خواهد شد. باید گزارش نماینده هیئت مدیره و سرپرست تیم به هیئت مدیره داده شود تا در خصوص سرمربی تیم تصمیم گیری شود.

* تا الان حمایت صد در صدی از مجیدی داشتیم. هیئت مدیره و مدیرعامل همه جوره و تمام قدر پشت ایشان ایستادند. طبق وعده‌ای که داده بودیم یک روز قبل از بازی با الهلال بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت شد که شامل ۲۰ تا ۳۰ درصد از عقب افتادگی‌های قبلی بود. برای برد الهلال هم پاداش ویژه در نظر گرفته بودیم.

* استقلال باید خودش را برای فصل جدید لیگ برتر آماده کند. باید تصمیمی گرفته شود که جبران نتایج ضعیف گذشته باشد. هواداران حق دارند که استقلال پس از چند سال چند  فصل اخیر را جبران کند و نتایج مورد قبول را کسب کند.

* بیشتر خریدهای مجیدی خوب و امیدوار کننده بودند. ما بر اساس بودجه و جیب‌مان هزینه کردیم. می‌توانستیم خریدهای قیمتی داشته باشیم. بر اساس سقف و بودجه‌مان، خریدها مطلوب بود. این امکان وجود دارد که برای تقویت تیم اقداماتی برای جذب نفرات دیگر صورت بگیرد.

{برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال با راه اندازی هشتگ در فضای مجازی خواهان کنار رفتن مددی شده‌اند} اینها دنبال برهم زدن و ملتهب کردن فضای تیم هستند و از فضای گل‌آلود دنبال رسیدن به منافع خودشان هستند. استقلال شرایط خوبی هم داشته باشد، رفتارهای مغرضانه و جوسازی‌های‌شان را ادامه می‌دهند. مشخص است پشت صحنه اینها چه افرادی هستند که دست برنمی‌دارند. اگر استقلال بهترین نتایج را هم بگیرد، دنبال ملتهب کردن فضا هستند تا به اهداف شوم‌شان برسند. آنها کسانی هستند که در سایت‌های شرط‌بندی کار خودشان را انجام می‌دهند. گردانندگان این فضا مشخص است چه چهره‌هایی هستند. استقلال چه شرایط دشواری داشته باشد و چه خوب، می‌خواهند این مسیر را ادامه دهند و استقلال برای‌شان اهمیتی ندارد.

* {مجیدی و برخی بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری و فرشید اسماعیلی بارها علیه باشگاه موضع گرفته‌اند} هر چیزی باید در چارچوب خودش انجام شود. عدم تمدید قرارداد برخی بازیکنان کنار گذاشته شده علت دارد. برخی از آنها موارد اخلاقی و انضباطی داشتند. ما بی دلیل کسی را کنار نمی‌گذاریم. وقتی بازیکنی از نظر انضباطی و اخلاقی خوب نباشد و علیه مدیرعامل بدترین هتاکی‌ها را می‌کند و تهمت و افترا بزند، کجای دنیا جایگاهی دارد؟ کجای دنیا می‌بینید بازیکنی علیه نفر اول باشگاه هتاکی کند و هر چه بر زبانش می‌آورد را نثار باشگاه کند، در تیمش می‌ماند؟ چنین چیزی قابل قبول نیست. مدیرعامل هم از این بازیکن (فرشید اسماعیلی) شکایت کرده و شکایت خود را ادامه خواهد داد. از نظر فنی هم عملکرد بازیکن را در فینال جام حذفی دیدید، در مهم ترین بازی که باید نتیجه می‌گرفتیم دیدیم چه اتفاقی افتاد. این همه بازیکن بزرگ آمدند و رفتند و نباید خودمان را درگیر بازیکنی کنیم که نه اخلاق دارد نه چارچوبی برای باشگاه قائل است.

* {منظورتان فرشید اسماعیلی است} او در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهیم در موردش حرف بزنیم. این بازیکن از نظر اخلاقی آنقدر مشکل دارد که نیاز به گفتن نیست. اگر مشکلی نداشت باشگاه دنبال تمدید قرارداد او می‌رفت. او به شدت مشکل دارد.

* {مجیدی تأکید کرده این بازیکن را می‌خواهد} مجیدی اوایل نقل‌ و انتقالات کتبا نوشت که اسماعیلی به دردم نمی‌خورد و تیمم را بهم می‌ریزد. مجیدی اعتراف کرد که حضور وی باعث ایجاد دو دستگی بین بازیکنان می‌شود و محکم و صراحتا اعلام کرد نیازی به او ندارد. متأسفانه در ادامه گفت این بازیکن را می‌خواهم.

* {توهین یکی از هواداران در فرودگاه به پرویز مظلومی} اگر دوستانه انتقاد شود، اشکالی ندارد. خودم وقتی به باشگاه استقلال می‌روم و می‌آیم دوستانه نقدها را انتقال می‌دهند، آن هم در کمال ادب و احترام. اگر پاسخی که لازم باشد را، ارائه می‌دهیم، در غیر این صورت می‌گوییم حق با شما است. بی ادبی و بی اخلاقی را باید دورش را خط کشید. باشگاه پیگیر توهین به مظلومی خواهد بود.

* برخی از هواداران می‌گویند چرا مسعود ریگی را حفظ نکردید. برای برخی بازیکنان تلاش کردیم که بمانند. وقتی بازیکنی قراردادش به پایان می‌رسد نهایت دو تا سه برابر قرارداد قبلی‌اش را پیشنهاد می‌دهد، اما برای این بازیکن ۷ برابر قرارداد قبلی‌اش افزایش دادیم. دو بار مدیر برنامه‌هایش به باشگاه آمد و رفت ولی خودش نیامد. شخص مدیرعامل پیگیری کرد، اما در باشگاه حاضر نشد. ریگی نمی‌خواست در استقلال بماند و دنبال عدد بیشتری بود. صراحتا می‌گویم عدد بسیار خوبی برای او در نظر گرفتیم و دوست داشتیم بماند، اما خیلی راحت به تیمی رفت که قدرت پرداختشان بالاتر از ما است. بنابراین، ریگی ترجیح داد به سمت پول بیشتری برود. بیشتر تعصبشان به خاطر پول و اعداد و ارقام است و رنگ پیراهن برای‌شان اهمیت ندارد. هوادار می‌گوید چرا ریگی را حفظ نکردید، اما با مجوز، قرارداد او را ۷ برابر افزایش دادیم و بالاترین رقم را می‌خواستیم به او بدهیم.

* {اظهانظرهای محمود فکری علیه کادر فنی استقلال} نکاتی که فکری گفته باید از ایشان بپرسید. قطعا دلخوری‌هایی دارد که باید پرسیده شود که علت‌شان چیست.

* ما نماینده وزارت ورزش هستیم. دوست داریم با تصمیمات درست بهترین نتایج را بگیریم و ناکامی‌ها را جبران کنیم. در روزهای آینده دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهند شد.

* هواداران استقلال آرامش خودشان را حفظ کنند. حذف از آسیا برای همه ناراحت کننده بود. باید برای فصل آینده برنامه ریزی کنیم تا در لیگ و جام حذفی مدعی قهرمانی باشیم. این مسئله مستلزم این است که کنار هم همدل باشیم. برخی‌ها نباید تحت تأثیر حواشی و جوسازی‌ها قرار بگیرند، اینها دنبال منافع خودشان و ملتهب کردن فضای استقلال هستند و اگر در این فضا باشند، قطعا ضرر می‌کنند. هواداران بدانند اینها دلسوز استقلال نیستند. کسانی که کمپین تشکیل داده‌اند در واقع کمپین تخریب و تضعیف باشگاه را تشکیل داده‌اند و هواداران را تحریک می‌کنند. پشت صحنه برای ما نام و سوابق شان مشخص شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین صادقی اسطوره بزرگ اخلاق IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بهترین گزینه مدیریت برای تیم استقلال امیرحسین صادقی هست بهترین جاننشین مجیدی صمد مرفاوی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      با عدم تمدید قرارداد محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی فاتحه تیم استقلال توسط مدیریت باشگاه و دست نشانده های مسعود سلطانی فر خونده شد. تیمی بدون اسکلت اصلی و بدون بازیکنان کلیدی و از هم پاشیده و ناهماهنگ رو از روی عمد آماده کردن تا بندازن جلوی الهلال عربستان که ببازه تا مهمترین و قوی ترین رقیب پرسپولیس حکومتی در غرب آسیا رو از جلوی راه پرسپولیس حکومتی بر دارن. تمامی اینکارها توسط مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی، احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دست نشانده مسعود سلطانی فر انجام شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      تیمی که در از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه رو چنان از هم پاشوندن که اینطوری جلوی الهلال ببازه. اگه همون تیم حفظ می شد و استقلال تقویت هم می شد هم از لحاظ بازیکن مثل مدافع و بازی ساز و هم گابریل پین چند ماه پیش زودتر میذاشتن به استقلال بیاد شانس قهرمانی استقلال در آسیا بسیار بالا بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استراتژی اصلی هم توسط مسعود سلطانی فر و تیمش از جمله آذری جهرمی برنامه ریزی شد. استراتژی مسعود سلطانی فر تضعیف و بی ثبات سازی استقلال در مدیریت، هیئت مدیره، بازیکنان و مربیان با انواع روش ها و ترفند ها به عنوان مهمترین و قوی ترین رقیب پرسپولیس در لیگ برتر و در منطقه غرب آسیا بود و تمامی تلاش های صورت گرفته در این چند سال روی همین اصل استوار بود. البته در کنار این با ایجاد ثبات کامل در پرسپولیس و هزینه های چند صد میلیاردی برای تیم حکومتی و همچنین مهندسی نتایج در خارج و داخل زمین توسط عوامل مختلف از جمله کمیته داوران، دپارتمان داوری و کمیته انضباطی از جمله روش هایی بود که برای قهرمان کردن پرسپولیس به کار برده شد و همه مردم ایران می دونن تمامی قهرمانی های پرسپولیس در لیگ و سوپرجام و حتی جام حذفی جعلی و مهندسی شده بود. حتی در قضیه طارمی باید پرسپولیس به لیگ یک سقوط می کرد که با رابزنی در سطح بین الملل جلوی اینکارو گرفتید. همچنین با نابود کردن استقلال شفر 2018 و استقلال استراماچونی 2020 پرسپولیس رو از منطقه غرب به فینال آسیا رسوندن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      بهترین تیم تاریخ 20 ساله استقلال تیمی بود که شفر ساخته بود با حضور تیام، جبارف و امید ابراهیمی. اون تیم به راحتی در سال 2018 قهرمان آسیا می شد ولی با عدم تمدید قرارداد تیام، جبارف و امید ابراهیمی اون تیم رو نابود کردن و بعد باخت ها رو انداختن گردن شفر و اخراجش کردن. سال 2020 هم وقتی دیدن استراماچونی تیمی ساخته که بسیار زیبا و تهاجمی بازی می کنه و داره یکی یکی رقبا رو با بردهای پرگل و بازی های جذاب شکست میده سریعا کله پاش کردن و بعد سریعا قانون منع به کارگیری مربی خارجی رو گذاشتن که استراماچونی نتونه برگرده. استقلال استراماچونی هم در سال 2020 به راحتی به فینال اسیا می رسید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی و تمامی دست نشانده هاشون عامل ناکامی استقلال در این چند سال بودن.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      مسعود سلطانی فر به احمد سعادتمند و احمد مددی گفت باید یا فرهاد مجیدی رو بذارید یا محمود فکری تا استقلال با این دو نفری که هیچی بارشون نیست بازی هاشون رو ببازن. اصلا هم شفر و استراماچونی و از این مربی های بزرگ نباید در استقلال استفاده بشه. نباید بذارید استقلال ستاره سوم رو بگیره.
    • مهیار IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استدلال های جالبی دارید صحبت های مدیر عامل خودتون گوش دادید آقای مافیا؟؟ سرمربی چرا خودش با شیخ الاهلی برای فروش قائدی خودسر عمل کرد قصیه 400 هزار دلار چیه؟ محمد تقوی پیشکسوت خودتون چرا میگه مافیای مجازی فحاش؟؟! قاسمی نژاد گرفتید که دربی نقل و انتقالات رو برده بودید با کمک سرپرست یا کمک پیشواز تون؟ راستی زرینچه چرا دررفت بخاطر فحاشی به خانواده اش نبود؟؟ مظلومی پیشکسوت و هیت مدیره با وزیر هم دسته اینجور فیلم میگیرید و فضای مجازی پخش میکنید؟؟ هزاران سوال هست فقط پشت خیال و توهین به هیچ گروهی نمیشه قائم موند و گناه رو بندازی رو شونه وکیل و وزیر بازیکنای تیم ملی نگاه کردی چند نفر عضو پرسپولیس بودن الان نیستن؟؟ ما دوباره ساختیم پشت تیم موندیم
    • تخت جمشید IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      در مورد این دوستمون که میاد اینجا طومار مینویسه فکر کنم جیره مواجب بگیره ف م هستش خدمتش بگم بهترین تیم کیسه با جباروف امید ابراهیمی ممه تیام تو وررشگاه ازادی جلو صد هزار نفر بازی با العین شانس اورد که نباخت یک یک شدین ..چجور میگی قهرمان اسیا میشدین :))
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      دلفانی استقلالی واقعی بود دید نمی تونه به استقلال کمک کنه، رفت آقای ملکیان شما چه آورده ایی برای استقلال داشته‌اند قایدی که مربیانی مثل منصوریان، شفر، استراماچونی، ومجیدی ساخته‌اند فروشش ملکیان ومددی دیگه اوردهایی که داشتید بگویید اگرمجیدی آن چند میلیارد ازجیبش نمیداد سوم لیگ هم نمیشد ملکیان ۲تیم لیگ برتر ی رابه دسته یک برده اگه راست میگی واقعا طرفدار استقلاله ملکیان ومددی زودتر استعفا بدهند
    • آبی آسمانی IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      استقلال یکی مثل دکتر قریب میخواهد ۳سال باقلعه نویی قرارداد بسته بعداز۳سال قهرمان شد پارسال استقلال با مجیدی میتونست قهرمان جام حذفی بشه سعادتمند باپیش کشیدن آوردن استراماچونی مانع قهرمانی اس شد
    • آبی آسمانی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای سجادی باید تکلیف این هیات مدیره و مدیر عامل را روشن کند می تونند کسی دیگه که مورد تایید هواداران استقلال می‌باشد انتخاب کند به نظرم آقای سجادی تا تکلیف این هیات مدیره و مدیر عامل را روشن نکرده نباید اجازه بده که این آقایون عزل و نصبی بعمل آورند
    • آبی آسمانی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای سجادی باید تکلیف این هیات مدیره و مدیر عامل را روشن کند می تونند کسی دیگه که مورد تایید هواداران استقلال می‌باشد انتخاب کند به نظرم آقای سجادی تا تکلیف این هیات مدیره و مدیر عامل را روشن نکرده نباید اجازه بده که این آقایون عزل و نصبی بعمل آورند
    • عادل IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای ملکیان تو اگر استقلالی هستی؟ استعفا بده تا در ذهن هواداران خاطره خوبی بجای ءذاری
    • عادل IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      این آقا اگر جای مدیر عامل خوب پرسپولیس جناب آقای سمیعی آدم بافرهنگ وصادقی که کلی برای تیمش زحمت کشید و دلبسته قدرت وپست نبود راحت استعفا داد بدون سروصدا و حاشیه برای تیمش درست نکرد لااقل ملکیان ومددی از ایشان یاد بگیرند
    • ۴۴ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای ملکیان آقای مددی اگر خانواده تون دوست دارید زودتر استعفا بدهید
    • هنرمند IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      هنر آقای ملکیان آقای مددی کنار گذاشتن ۸بازیکن اصلی تیم که باعث صعود ازگروه مرگ است زودتر استعفا بدهید
    • موفق IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای ملکیان چطوری پرسپولیس تونست امیری، علیشاه، شیری، وغیره راتمدیدکندولی شما نتونستید اسماعیلی، دیاباته وملیچ ونادری، ریگی بی حاشیه، قایدی، شجاعیان، رانگه دارید چطوری پرسپولیس تونست اسدی رابا۱۵میلیارد بخرد شمانتونستید چطوری پرسپولیس تونست فرجی رابین نیم فصل دوم بخرد اما شمانتونستید قاسمی نژاد را زودتر جذب کنید معلومه که آنها میدانستند وپیش بینی کردند تیم استقلال در فینال حذفی یتییم بود بقول مدیر موفق آذری
    • استقلالی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      اینارو تو هیئت محله شون هم راه نمیدن حالا شدن عضو هیئت مدیره استقلال
    • حسین IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      فقط بلدیدحرف مفت بزنید الان خود ملکی میگه سریعا پین اوردیم پولشودادیم مجوزگرفتیم پول بازیکنانودادیم ولی آخرباختیم اما پرسپلیس ای اف سی پولشو نمیده میگه تحریمه ولی مال استقلال رو به گفته مددی داده دوما پرسپلیس با شرایط برابر استقلال نتونست واجازه ندادن مهاجم خارجی بگیره وپول نداشت بده تا مغانلو نره سپاهان ولی استقلال ملکی میگه ۷ برابر دادیم ریگی ولی گفت کمه وتازه قراداد فصل قبلش حداقل ۵ میلیارد بوده پس ببینید چطور استقلالی که ده ساله جام نگرفته وهیچ موفقیتی کسب نکرده ازکجا این همه پول میاره ولی پرسپلیس با این همه عملکرد خوب وباوجوداینکه تما م اسپانسرها دوست دارن پول بیشتری به تیم ۵ ساله قهرمان لیگ بدن چرا اینقدر مظلومه وبازم بعضی از هواداران بی سواد استقلال قهرمانیهای پرسپلیس رو به چیزهای مفت متصل میکنند آخه آسیا هم باعث سلطانیه شما ازالهلال دوتا خوردید وشانس آوردید پنج تا نخوردید وما تیمی که چهارتا به الهلال زده بردیم بازم حرف مفت نه عزیزم مجیدی مربی نیست چون کارنامه ودانش مربیگری نداره ورفته پین روآورده تا اوکمکش کنه چون خودش چیزی بارش نیست
    • دامون IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای ملکیان هرچقدر سعی میکنم نظری نزارم و صرفاً فقط دنبال کنم اخبارو، باور کنین از اینهمه پر روئی شما واقعاً حالم بد میشه! شما، آقایان مددی و فریادشیران!انسانهای شریفی هستین و جدلی در این مورد با حضرتعالی نداریم ولی اگر امکانش هست لطف کنین به منه هوادار بفرمائید از روزی که تشریف آوردین شما بزرگوارا چه آورده مالی برای باشگاه داشتین؟ مگر غیر از این هست که حضرات منصوب وزارت برای تامین منابع مالی و رفع مشکلات هستین؟میشه بفرمائید چه آورده ای داشتین و چه مشکلی رو برطرف کردین که هوادار رو متهم به اقسام القاب در مواجهه با خودتون میدونین؟اینکه تنها آوردتون برای باشگاه که الان پز خرج کردنش رو به هوادار میدین فقط از فروش قایدی بوده ولاغیر درست نیست به نظرتون؟ میشه صراحتاً و واضح اعلام کنین هدف از اضافه کردن مهدی پاشازاده عزیز توی این برهه چی هست؟امیدواریم اضافه شدن ایشون و صحبتهای اخیر آقای دین محمدی به هم ربطی نداشته باشه... آقای ملکیان عزیز امکانش هست واضح اعلام کنین که چطور پیکان رو به لیگ دسته اول فرستادین.. میشه غیر از این موردسابقه ورزشیتونو اعلام کنین تا ما هواداران ناآگاه بهتر بشناسیم حض
    • درخواست IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      آقای سجادی شما رابه مقدسات قسم می دهیم اگر نظر هواداران استقلال برات مهمه آذری و فتح الله زاده رابیاورید استقلال
    • ارتش فحاش ف م IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      هر کسی بیاد با دلیل و مدرک و مستندات حرف بزنه باز هم با هجوم ارتش فحاش شاح فرحاد طرفه این گوی و این میدان تیم نفرین شده ی اس تق لال
    • انا IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      کمکاش هم حنیف و ارش برهانی خخخخخخخ
    • محمد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      دوستان مشکل مجیدیو ،فکریو ،نکونام ،مظلومی ،مددی نیست چرا خودتونو خسته میکنید استراماچونیم بد بود چوب لای چرخش کردن ؟ شما فقط ببینید از دوره سرمربیگری منصوریان چند بار تیم عالی شده تا چندتا بازی خوب شده تیمو زمین زدن موضوع اصلی اینه که این تیم نباید باشه بخدا جدی میگم شمام الکی با طرفدارای پرسپولیس کل کل نکنید و حرص الکی نخورید یا بیخیال بشید یا طرفدار یه تیم دیگه
  • ایوب AU ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اونی که باید از استقلال بره تویی نه مجیدی
    • آرش IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      از نظر شما همه جاسوس و خرابکار ودست نشانده هستنو باید برن!!!! همین مزخرفات باعث جریح شدن بازیکنها و کادرفنی تون شده که بردها رو بنویسن بحساب غیرت خودشون و با هر باخت همه چی رو بندازن گردن مددی و.... و شما هم شدید بازیچه دستشون برای امتیاز گرفتن. دوسال قبل گفتم مشکل کیسه تفکر و توهم هواداران و سواستفاده بازیکنان و پیشکسوتانش هست الانم میگم تا شماها درست نشید صدتا دولت و مدیرعامل جدیدم بیاد وضتون همینه...
    • استقلالی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      منصور خان پور حیدری کجایی ببینی که امسال مددی و ... روی کار اومدن
  • بیننده IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    فرهاد مجیدی هر لحظه حرفش عوض میشود
  • سعید IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بابا دست از سر استقلال بردار چرا انقدر گیر دادی به استقلال استقلال رو شما رسانه ای به اصطلاح دلسوز نابود کردین
    • یاری IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      استقلال چند وقتی هست که نابود شده عزیز چه با حاشیه ها چه بدون حاشیه ها ویا بدون مربی استقلال دیگه استقلال قبلی نمیشه
  • سعید IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    بابا دست از سر استقلال بردار چرا انقدر گیر دادی به استقلال استقلال رو شما رسانه ای به اصطلاح دلسوز نابود کردین
    • رضا IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      سلام.اگه استقلال بخاد درست بشه باید این مربی وکل مدیریت همه بروند والله اینا بدرده این تیم نمیخورن همه باید برن .باید یه پاکسازی کامل بشه
  • ندارم IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به نظر من باید آقای مددی و ملکیان با استقلال خداحافظی کنن و یک مدیر لایق و دلسوز و همه چی تمام استقلال رو مدیریت کنه که دیگه مشکلات رو گردن مربی نندازیم مربی تمام سعی و تلاش خودش رو کرده اینکه چرا اون کسایی کا سر مربی استقلال میخواسته جذب استقلال نشدن رو باید از آقای مددی پرس و جور بشیم و اینکه چرا همه ی بازیکن ها با اقای مددی مشکل داشتن و این اختلاف ها برای چی بوده ملیچ مظاهری ریگی اسماعیلی و غیره و غیره پس الکی مشکلات خودتون رو گردن سر مربی استقلال نندازین
  • نوری IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هوادارای واقعی استقلال خواهان برکناری مجیدی و انتخاب نکونام بعنوان سرمربی تیم هستن، مگه استقلال با مجیدی چند تا جام باید از دست بده ؟! مدیریت نباید اجازه بده چند تا نوچه و لیدر برای باشگاه تعیین تکلیف کنن امثال آقایون باید بفهمن دوران لشکرکشی گذشته
    • ماسال IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      متوهم ترین افرادی که بدون استفاده از هر گونه مواد مخدر ، بیشترین و بالاترین توهم را دارند طرف داران تیم کیسه تهران هستند. ماده تیام برای نیم فصل ۵۰۰ هزار دلار از استقلال گرفت و برای تمدید هم ۲ برابر میخواست این بود که بازیکنان دیگری هم مثل ابراهیمی و بقیه خود را هم سنگ جباروف و تیام در موفقیت استقلال می‌دانستند و خواهان پول سه چهار برابری بودند که خوب هیت مدیره موافق نبود و شفر هم با نتایج سینوسی برکنار شد و بازیکنان هم رفتند پی کارشان. التماس عقل و اندیشه نه توهم. بچاپ
  • شهاب IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    والا مقصر تمام حاشیه ها فرهاد مجیدی و حرفایی ک میزنه و باعث میشه همش تو حاشیه بره تیم . یحیی با این همه مشکلات مالی لنگ مدیریت میکنه همه چیو و بی سرو صدا داره کارش رو ب بهترین شکل انجام میده. متاسفانه مجیدی اصلا مدیریت کردنو بلد نیست و همه چیو حاضر آماده میخواد .
  • نیما IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    صدای پای جواد نکونام میاد
  • اس اس IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کاش قلعه نوعی برگرده با مجیدی بجایی نمی رسیم ، تیم رو ٢ سال دستش بود چیکار کرد ؟ لطفا حمایت بی جا نکنید
    • حمید علوی CA ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      چندتانکته:.یکی اینکه پرویزخان مظلومی اعتقادداره به مربی باید تاپایان قرادادش مهلت دادوکمکش کردتادرآرامش کارش رو انجام بده، بنابراین بعنوان نماینده ی ناظرباشگاه درجریا اردوی تیم،قطعن رای ایشون به ماندن مجیدی هست.(ضمن اینکه علیرغم چندباربیمعرفتی وپشت پازدنهای مجیدی،همیشه کفته ازنظرعاطفی مجیدی رو‌مثل پسرش میدونه)موضوع دوم‌اینه که مدیریت فعلی باشگاه نشون داده مثل آقای سعادتمندساده نیست وبنابراین خیلی بعیده الان بامجیدی قطع همکاری کنه.احتمال زیادبه مجیدی وقت میدن که باتیمی که خودش بسته و باشگاه همه جوره براش سنگ تموم گذاشته به کارش ادامه بده تا یا نتیجه بگیره یا بجایی برسه که هوادارا بیرونش کنن.موضوع بعدی اینه که امسال باشگاه هرکاری مجیدی خواست رو انجام داد و گذاشت مجیدی هرکاری میخوادبکنه.تادیکه هیچ راه بهانه جویی و فرار از مسئولیت وفرافکنی برای مجیدی نذاره.امادرعین حال،کسانی مثل پاشازاده رو به باشگاه آوردن تا با اخلاق خاصی که داره به سبک خودمجیدی باهاش مقابله کنه(چون اصولاانسانهای روراست و بزرگ منشی مثل جناب مظلومی درشخصیتشون نیست با هوچیگریهای مجیدی مقابله بمثل کنن اما پاشازاده اینکاره س
  • بارسا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این تیم رو مجیدی بسته به هر کی بدین نتیجه نگیره دوباره نیم فصل مجیدی برمیگرده بذارید بمونه چون همیشه بهونش این بوده که تیم رو من نبستم
    • بلوچ IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      همه شاه ها یا مردن یا سرنگون شدن الا همین شاه فرهاد چون از بس بی بخار هست کسی کاری بهش نداره میدونن اگه این بره استقلال مث ایران اوضاعش خوب میشه
  • م IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چرا قبل از اتمام دوره سلطانی فر این حرفها را نمیزدی ..دیگه حامی بدای تخریب استقلال ندارید دارید دروغ صد من یک غاز تحویل میدید .. الان دیدید زیر پای شما سست شده و هر لحظه امکان داره شما را بندازند بیرون ..دست به دامن هوادارا دارید گیشوید .. همه میدانند شما دست آموز وازارت ورزش قبل بودید برای کابودی استقلال اگر چند بازی آخر لیگ فرهاد مجیدی نبود و با پادش بعد هر بازی بازیکنان رو تشویق نمیکرد الان استقلال متلاشی شده بود ..جمع کنید بساط این بازیهارو ..دیگه نخ نما شده .. در ضمن تحریریه خبر ورزشی جناحی عمل نکن ..لطفا نون بازوتو بخور نه خیلی خیلی تابلعه که طرفدار پرسپولیسید .. حداقل مردانه طرفدار تیمتون باشید ...
  • علی IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    جوری چاتر چاتر میکنن که انگار تیم رو با اپولو فرستادن فضا منت چی رو سره تیم میزاری وظیفتون رو انجام دادین اونم نه کامل بابا ینگاه به تیم مقابل بندازین ببینین چه پولهایی خرج میکنن بعد چاتر چاتر کنین
  • شرور IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    انصافا یه چیزی را درست میگه، بازیکن کارمند باشگاه هست نباید توهین و بی احترامی کنه رشید مظاهری و مطهری هم مصاحبه کردند گفتند با مددی حتی حاضر نیستند سریه میز بشینند باید کادرفنی و سرپرست اینا را کنترل میکرد که نکرد
    • مهدی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      مجیدی نرود همه چی بدترمیشود مجیدی بماند کمی پول بیشتری خرج کنید مجیدی بهترین نتیجرومیتونست بگیره ولی بازیکن نداشت
  • هوادار آبی دل IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یکی نیست به شما بگه آخه چه گلی به سر استقلال زدین که طلبکارم هستین،سهمیه که نگرفتین،حذفی راهم دادین رفت،اینم از آسیا که ...بخدا این هوادار از دست همتون دلش خون شده،تو رو خدا جمع کنین برین دسته جمعی
  • حسین 021 IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یعنی ملکیان مصداق بارز دروغ در جهانه،اگر قراره رزومه و سوابق چک بشه کپل خان سرتو بنداز عقبو سوابق اسفناکت و ببین،دو تا تیم و فرستادی لیگ یک بس نبود؟؟ فرشید پنالتی از دست داد ولی در کل خوب بازی کرد با توجه به مصدومیتی که داشت،چرا نمیگی فرشید تو گروه مرگ اسیا چقد درخشان ظاهر شد؟؟؟ چرا نمیگی قطعا یکی از عوامل صعود بازیهای بی نظیر فرشید بود؟؟ اگر عملکردش بد بود قطعا تیم ملی دعوت نمیشد!بی انظباطی رو شما استارت زدین که تیم 9 بازی میبرد ودریغ از یه حصور شما در تمرین یا باشگاه و پاداش،انگار. فراموش کردین که نیم فصل یه بازیکن 34 ساله لیگ و نتونسین جذب کنید!!بعدلنگ از همون باشگاه فرجی و گرفت بعلاوه دو بازیکن ارزی که البته با خیانت شما و اسپانسر تیم رقم خورد و نتیجه ش شد تصعیف استقلال و ارتقای لنگ،از اون 8 میلیارد اسپانسر 1 میلیارد نمیشد برای قاسمی نژاد هزینه شه؟یادتون رفته شیمبا رو هم عاجز بودین؟؟؟ مگه قایدی و فروختین قگل کتبی ندادین برای جذب مهاجم خارجی بغیر از شیمبا؟ کور بودی ندیدی تیم تمام کننده نداشت؟الهلال تو بگی و نگی تیم بسیار بزرگی 3 کاپ اسیا و... مارگا و پریرا و... و
  • امیر تاجی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مجیدی چه گلی به سر تیم زده... تیم ۴۰۰ دقیقه بیشتر یک گل در جریان بازی نزده آقای کمک سرپرست رفتی مهاجم خریدی ۱۰ میلیارد اونم ۳۶ ساله چه گلی به سر تیم زد مجیدی حاشیه هاش خیلی زیاد شده همین الان باید استعفاء بده با فرهاد به جایی نخواهیم رسید
  • یک استقلالی دو آتیشه IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خفه شو بابا مجیدی ستون نیمه این داره تیمو جمع می‌کنه ، پول میده ، با شما میجنگه اگه قرار باشه امثال محمود فکری رو بیارید غلط کردین . #حمایت_تا_ابد_از_مجیدی_ها
    • حمید علوی CA ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      # نوچه ی مجیدی هوادار استقلال نیست.
    • امیرتاجی IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      همین امثال تو نوچه های مجیدی هستین که بدتر از این مدیریت دکتر از روزگار استقلال و هواداران تیم در آوردید ،،جمع کنید بابا مجیدی مجیدی چه دانشی داره برای مربیگری ومدیریت بازیکنان تیم ،،بره یه خورده ازیحیی لنگی ها یه کم یاد بگیره،،شاه که هیچی بادم نیستش دلال آقا،،خواهشان مجیدی و این مدیریت همه باهم خودتون برین قبل اینکه در باشگاه را رو سرتون خراب نکردیم،،ضمنانوچه های مجیدی خاموش
  • مهدی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    مجیدی دیگه کارش از دو رنگی گذشته هزار رنگ هزار چهره. خدا کنه بمونه خیال بقیه تیم ها از استقلال راحت میشه که نمی تونن نتیجه بگیرن . کلا بازیکن و کادر فنی توی این تیم هیچوقت مقصر نیستن.
  • آبی بیکران IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    آقای امیر حسین صادقی مردک دست سر این تیم بردار دوما فرهاد باید استعفا بده بچه بازی که نیست پدر تیم رو در آورده برادران مجیدی لطفا برید
  • کامیار US ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    پر سده این جا از پیام های پرسپولیسی خابی که دایه مهربان تر مادر شدند. اکثریت هواداران خواهان ماندن فرهاد هستند. این معنیش نیست که جای انتقاد وجود نداره. این رفت و آمد ها و بی ثباتی بزرگترین مشکل هست. این جناب ملکان همچین بحث فنی می‌کنند که گویی ساهاست در این عرصه حضور داشته و متخصص فنی هست. ایشان مثل سم هست برای هر هیات مدیره و باشگاهی
  • سالازار IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگر عدم نياز فرشيد اسماعيلي از سمت فرهاد مجيدي بعنوان سرمربي تيم استقلال كتبا يا شفاها به باشگاه استقلال اعلام شده باشه، كليه أركان اجرايي باشگاه استقلال اعم از فني و مديريتي بايد كنار گذاشته بشن. چون هر دو طرف فقط و فقط به هواداران دروغ گفتن و با شعور و احساس هواداران بازي كردن. خسته شديم ديگه، همه اش دروغ ، فريب ، توهين به من و شما هوادار.
  • نجفی IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اونیکه باید از استقلال بره تویی نه مجیدی شماها مدیرای به اصطلاح مدیرین که مشکلات مالی رو با فروختن کل بازیکنای خوب استقلال همزمان باعث خالی شدن تیم از بازیکن باتجربه و هماهنگ تیم میشین مجیدی هیچ تقصیری نداره مشکل مالی نبود بازیکنا میموندن و نتیجه اینی نبودکه الان هست
  • دانیال IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خدایش استقلال خیلی خوب ازی کردحتی بهترازپرسپولیس بازی کردولی روی یه اشتباه گل خوردن وبدشانسی آوردن پرسپولیس خوب بازی نکردولی شانسی ازراه دورتوپ رفت توی دروازه
  • استقلال قهرمان IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگر قلعه‌نویی توی استقلال نتیجه گرفت به خاطر وجود یه مدیر عامل با عرضه بود یعنی فتح‌الله‌زاده ، به خاطر وجود هییت مدیره قوی بود ، اگر ناصر خان حجازی توی استقلال نتیجه گرفت به خاطر وجود همین عوامل فوق بود چیزی که الان در استقلال وجود نداره و فرهاد دست تنها مونده
  • ناشناس IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    هم مدیر عامل و هم هیات مدیره و مجیدی باید هر چه زودتر تیم را ترک کنند آبروی مان را بردند .
  • محمود IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    نکته حرفهاشو گرفتین ؟فدراسیون ازشون ضمانت نامه بانکی میخواست.این یعنی چی؟یعنی کیسه کشا وضعیتشون درست مثل پرسپولیس بوده ،ولی فدراسیون فوتبال ،به این موجودات متوهم هوچیگر اجازه دادخ با یه ضمانت نامه بازیکن خارجی بگیرن،بعد جلوی پرسپولیسو بابت جذب بازیکن خارجی گرفتن.آخه آدم چقدر میتونه کثیف و پست فطرت باشه، آقایون مدیرای فدراسیون؟
  • محمدطاها IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اول از همه خودت دکمتو بزن باووووو..شماها در اندازه ای نیستید که درباره سرمربی تیم تصمیم بگیرید..مدیرانی که توان بستن به موقع تیم رو ندارن و بازیکنان مد نظر مجیدی رو جذب نکردن، و با انواع و اقسام کارشکنیها باعث شدن تیم نتیجه نگیرد لیاقت ماندن در استقلال را ندارند..اینو بدانید که فرهاد مجیدی خط قرمز ماست..
    • امیر IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      شما هم در حدی نیستی درباره مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره صحبت کنی لطفا دکمه رو بزن برو بخواب دیر وقت مجیدی و شما هوادار نماها باید با هم برید دنبال زندگیتون
  • / IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ازاین وزیرهم برای استقلال بخاربلندنمیشه خدالعنت کنه باعث وبانیشا
  • حیدر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    کلا مدیریت و کادر فنی و مربیان و هواداران محترم بهم میان خدا دروتخته رو بهم جور کرده
  • 6 IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ای کیسه قهرمان تو لیگ برتر بمان
  • کیسه ننگ فوتبال IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    توروخدابامجیدی کاری نداشته باشید ما پرسپولیسی ها دوستش داریم چون باعث اشتغالزایی در فوتبال می‌شود وکمک درکمک را راه اندازی کرده مثل کمک سرپرست کمک گرمکن کمک سردکن کمک شل کن و کمک سفت کننده ووو....
  • بهنام IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اگه میخواهید استقلال همان تیم قوی شود تقوی بیارید
  • عباس IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    تنهابارفتن مددی خاین که نفوذی سلطانی فرلنگ هسته تیم استقلال به ارامش میرسه مدیرعامل فتح الله زاده مربی مجیدی
  • جک تری دی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    خود مجیدی تیم رو بهم ریخته کی دیده بازیکن بیاد به مدیرعامل توهین کنه سرمربی هم نگاهش کنه ولله باز مددی بود گواردیلا هم باشی به مدیر تیم توهین کنی اخراج میشی
  • محمد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    واقعا از صبحت های هیات مدیره می‌شود خوب برداشت کرد ، که تقصیر ها دست مجیدی هست چرا عوض ش نمی‌کنید، قول یک جام داد جان گرفت ، قول داد که جام آسیا رو کاپیتان بالای سر ببرد ، حدف شدند ، الان هم بهانه می گیرد که بازیکن خارجی و بزرگی ندارد ..... من ماندم همیشه بعانه می گرفت تیم شخص دیگری بسته ، الان که از صفر تا صد تیم توسط خودش بسته شده ، فکر نمی‌کنید دیگه بهانه زیاد شده
  • نیما IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    ما را عصبانی و عصبی کردین و مدام جنگ اعصاب داریم همه ما هوادادان دلسوز استقلالیم و نمی خوایم شماها تو باشگاه استقلال باشید .با ساختن دشمن خیالی فرافکنی میکنید .
  • قاسمی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    این مجیدی پر ادعا با جو سازی استقلال را به خاک سیاه نشانده وقتی سر مربی جایگاه خودش را رعایت نکنه و حریم مسئولین باشگاه را رعایت نکند و با ادای قلدری بخواهد بماند دیگران هم حرمت ها را رعایت نمی کنند و در نتیجه اختلاف و عدم همدلی تیم را محکوم به شکست می کند . تیم بزرگ کادر شخصیتی بزرگ و آینده نگر می خواهد .
  • دبیر IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    یکبابرهم شده،حسن روشن را امتحان کنید،.،،
  • علی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    از یازده نفر اصلی تیم هشت نفر به خاطر مدیریت عالی آقایون گذاشتن رفتن، بعد میفرمایند ما همه جوره پشت مربی بودیم،آقایون فدراسیون قصد نابودی استقلال و خراب کردن آقا فرهاد رو داشتن،دردشان گرفته بود که استقلال برخلاف تیم محبوبشان که توی یک گروه آسان بود،از گروه مرگ آمده بود بالا.
  • تاحی GB ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    چرا اینقدر بی منطق حرف می زنید بعضیاتون، حالا فرهاد هم بره نکونام یا هر کس دیگه ای بیاد به نطرخودتون این تیم درست میشه،..بابا بفهمین ایها الناس مشکلات استقلال ریشه ای درک کنید اینقدر حرف های بی اساس نزنید، قفلی زدید رو فرهاد، باشه فرهاد بد..... استراماچونی هم بد بود شفر هم بد بود بابا نمیزارن نمیخوان دیگه استقلالی باشه، استقلال داره تاوان تاج بودنشو میده
    • سید IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      ...فقط دعا کنید پرسپولیس بیاد فینال تا سهمیه ایران حداقل سه تیم بشه ...مثل دوتا فینال قبلی ۴ سهمیه گرفت در دو مرنله استقلال بود ...پس مدیون پرسپولیس هستید و بودید !
    • امیر IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      خداییش خیلی شرو ورمیگی چرا هروقت میبازین یا وزیریا پرسپولیس یا آسمون یازمین مقصره مشکل ازخودکیسه است شما که میگفتین مامتخصص آسیاییم پ چی شد متخصص...
  • حسن IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به نظر من مجیدی از نظر فنی بهتر از همه گزینه های مطرح هست اما متاسفانه از نظر اخلاقی پخته نیست و مغرور هم هست آقای مجیدی باد کاشته و الان داره توفان درو میکنه ای کاش یکی مجیدی را توجیه کنه شرط موفقیت تیم فضای ارام هست فریاد زدن مشکلات داخل خانواده، درافتادن با پیشکسوتان ، هر روز یک حرف زدن ، مشکلی حل نمیکنه درک مشکلات مدیریت و کمک کردن به انها و ... به نطرم به ارام شدن فضای باشگاه کمک میکند راستی اون پولهایی که فصل قبل مجیدی ظاهرا از جیبش به بازیکنان داد چه مشکلی حل کرد نمیتونست با هماهنگی مدیریت درمانده ضمن قرض دادن به باشگاه کلی مشکلات را حل کنه و فضا را اینقدر سنگین نکنه و البته هزاران موضوع دیگه
  • علی IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    شماها باید بریداز استقلال مجیدی اسماعیلی وهمه بازیکنان سرمایه های باشگاه هستن هرچه زودتربرید
  • سعید IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    لنگیها هروقت ۴باررفتند فینال و۲تا جام گرفتند وقت بگیرند تا درمورد سرورشان صحبت کنند با ۵تا تیم ضعیف بازی کردند جوگیرشدند
  • اس اس دوستاره IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    سعید آذری بیاد جلوهمشون وایمیسته نمیذاره حق استقلال ناحق بشه ولی نمیذارندآذری مدیراستقلال بشه واقعاآذری به درد استقلال میخوره
    • فرشاد IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      موافقم نفوذ لنگیانمیذاره آذری مدیراستقلال بشه اذری عالیه برااستقلال ایناهمه حیاکن رهاکن علیه مددی سردادندهیچ فایده نداشت تیم حکومتی همینه
  • Rookh IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    اول اینکه میلیچ با فکری زاویه پیدا کرد و بخاطر مجیدی برگشت ولی مجیدی بهش بازی نداد. دیاباته تو آسیا خوب گل زد ولی مجیدی تو لیگ بهش بازی نداد حتی تو ذخیره های فینال حذفی نبود. پس هر دو تا رو مجیدی نمیخواستش واسه تمدید. نادری همو رختکن فینال حذفی با همشون خداحافظی کرد ازقبل نمی‌خواسته تمدید کنه. ریگی اصلا حاضر به تمدید نبوده چون پول بیشتر میخواسته. قسمش هم راسته چونکه مدیر برنامه‌اش صحبت کرده بود. اسماعیلی اصلا تو لیست آسیایی مجیدی نبود معلومه اولش نمیخواستش تو لیست مازاد بوده. مظاهری تو یه هفته ده بار حرفش عوض شد. قائدی قبل فصل تموم بشه مجیدی تو مصاحبه گفت رفتنی هستش. به نظرم اول باید لیست خروجی مجیدی لیست اولیه و ثانویه ورودی منتشر بشه. تا مشخص بشه کی دروغ میگه کی راستش نمیگه.
  • حسن IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    به خدا اگه شما مددی دوست از استقلال برید تیم درست میشه آخه چرا برا استقلال کردید که با افتخار میگید ما همه کار کردیم جز این بوده که همه ستاره های تیم رو از دستت دادید حالا میگی ما زودتر رفتیم امارات اگه نمی دونی بدون این همون استقلالیه که تو آسیا دوبار قهرمان شده شأن و جایگاه اش بیشتر از اینها است تو پول بده به بازیکنان ببین چی میشه مگه داری در مورد تیم محلی صحبت می کنید که منت میذاری فقط فرهاد مجیدی شما هیچی نیستید جز یه مشت دروغگو
  • حسن تاجی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    آقای محترم اگر شما عرضه جذب بازیکن در حد و نام استقلال ندارید کنار بکشید شما و عوامل وزارت هر سال حداقل پنجاه درصد تیم استقلال از دست می‌دهید شما استقلال با سایپا و پیکان مقایسه میکنید انتظار دارید بازیکن بزرگ با ارقام این تیم ها در استقلال بمانند دنیای حرفه ای شده تعصب و غیرت اینا گذشته باشگاه بزرگ مدیریت بزرگ ,هزینه زیاد میطلبد اگر نمیتوانید کنار برید بزارباد بیاد با حسین زاده و خاقانی چند تا جوان تیم روانه تیم تا دندان مسلح اخلال می‌فرستید تازه طلبکار هم هستید.
    • سید IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
      مهره های استقلال در این دو سال از پرسپولیس سر بودند فقط مدیریت و خصوصا مربی خوبی نداشت ...اگر همینطور ادامه داشته باشد ...همین آش و کاسه مربی با اخلاق و کاربلد و با تجربه یعنی ۵ سال مربی گری کرده باشد میتونه اس نجات بده ...
  • قاسم IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    باید فتح الله زاده بیایید و قلعه نویی که وزیر پرسپولیسی نمیگزاره چون ........
  • تاجی اصیل IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    بخدا من مغزم هنگ کرده!!میشه یکی به من اون شخصی رو که به مددی گفته بهترین مدیرعامل ایرانی رو نشون بده!!من واقعا باهاش کار دارم!خدارو به عظمتش شاهد میگیرم من حتی صفحه مجیدی و هیچ بازیکن استقلالی رو حتی دنبال نمیکنم ولی آقای ملکیان شما و دوستان عزیزتون رو در حد استقلال نمیبینم!مجیدی اگر موافقت کرد با رفتن قایدی دو تا دلیل داشت:اول اینکه خود قایدی و خانومش نمیخواستن ایران بمونن و از مجیدی خواهش کردن که موافقت کنه با رفتنشون که مجیدی دید قایدی اگر بمونه هم روحاً نمیتونه مفید باشه،دوم اینکه مجیدی دید مددی عرضه پول آوردن نداره خواست با پول فروش قایدی دو سه تا بازیکن تاپ بخره در کنار جوونهایی مثل نیک نفس و سلمانی و بقیه خریدهاش که این جوونهارو خریدین ولی نه بازیکن تراز اولی رو تونستین اضافه کنین و نه تونستین شاکله تیم رو حفظ کنین!جالبتر اینکه شما خودتون از هوادار استقلال هم دلسوزتر میدونین و برای هوادارا هم مثل مددی شاخ و شونه میکشین! بابا بخدا هوادار استقلال چه با مجیدی چه بی مجیدی امثال شماهارو نمیخواد!چرا فهم این قضیه برای شماها اینقدر سخته؟؟انشالله شنبه 11 صبح براتون خوب جا میفته این قضیه!
  • علی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    بهترین گزینه موندن شاه فرهاده. بازی با الهلال نتیجه اش رو میشد پیش بینی کرد. لطفا احساساتی نشید.
  • امین IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    سلام امسال به فرهاد کاری نداشته باشید چرا حاشیه های استقلال اینقدر زیاده چند سال برانکو چن سال یحیی بدون دردسر زیاد یک مجیدی را یک سالی بی حاشیه بزارید مدیرعامل صندلیشو دوست داره ولی تیم دولتیه دولت عوض شد برو پی کارت مظلومی بشه مدیرعامل خیلی خوب میشه فکری ، پاشا ، زرینچه ، مجیدی و ... چرا رفاقت دوره ی بازیشون رو برنمیگردونن همه بزرگای استقلال باید بدون زیرآب زنی استقلال بسازند حرف مدیرانی که عرضه پول گرفتن از دولت رو ندارند و به حساب خودشون اگر کم خرج باشند مدیر بهترین اینجا مثل شاه میبخشد ولی ... آکادمی درست کنید بازیکن بسازید پسرم بهم میگه بابا من میخوام فوتبالیست بشم استعداد هم داره ولی دریغ از یک مدرسه فوتبال با اعتبار تو شهر ما بزنید مدارس فوتبال استقلال تو شهر های کوچک از تو صد تا مدرسه ۱۱ نفر براتون در میاد و . . .
  • حسین 021 IR ۰۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    دروغگو کم حافظه س،مگه سقف قرارداد 5 نبود؟ با اپشن 30 بازی میشد 7؟قرارداد ریگی 1200 بود،7 برابرش میشه 8400!!ریگی دروغ نمیگه،برعکس مددی کلا خالی بنده و خائن،وجود داری تو جلسه تون اسم فرهاد و بیارین زنده بیرون نمیایید از باشگاه،سرم بره بالای دار مددی میکشونمت زیر خاک،دیگه بسه هر چی شانتاژ و دروغ،چرا روز بازی پول ریختین؟فقط برای عوامفریبی،27 روز تمام کل تیم بدون پول و جنگ اعصاب و...پین بعد بازی پیکان باید میومد نه تو دبی،چرا به اون نامه کتبی که بابتش قایدی و فروختی چیزی نمیگی؟شیمبا و حردانی و سهرابیان و حسینی اسماعیلی فر و اسدی و...ایا جذب شدن؟؟ اینا لابد 98%؟فرهاد هر چی مردونگی میکنه شماها قبیح تر و گستاخ تر میشین،کسیکه باعث سقوط دو تیم شده میاد از عملکرد فرشید میحرفه،عملکرد فرشید تو 6 سال گذشته عااالی بوده، مخصوصاً امسال،گواهش گروه مرگ اسیا،17 گلی که به ثمر رسید 15 تاش توسط کسانی بود که تو بازی الهلال نبودن،ایا این عملکرد قابل دفاعه مددی خائن؟؟
  • محمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    تیم ببازه همه مقصر هستند ما برد میخواستیم فقط برد حالا هی الکی حاشیه سازی نکنید که صد درصد مقصر باخت تیم شیدید
  • امیر IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    حالا گفتیم یه جام چهارجانبه بین محلات بزارن که استقلالم بیجام نمونه حداقل یه پیروزی بدست بیاره خداییش فرنازگناه داره بی جام باشگاه وترک کنه
  • سیاوش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    مجیدی از نظر شخصیتی انقدر پخته نیست که سرمربی استقلال باشد خودش بجای ارامش تیم را دچار بحران میکند زمانی که بازیکن هم بود با این بحران سازی ها دو قهرمانی لیگ از استقلال گرفت.
  • پشوتن US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اگر قرار براین هست که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نباشه پس باید به گزینه داخلی فکر اصلا نکنید ما یکی مثل استراماچونی را میخایم
  • سیاوش IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    اگر بازیکن یا سرمربی شمشیر از رو برا مدیر عامل بکشند و مدیر عامل فقط نظاره گر باشد اون مدیر عامل بدرد لای جرز دیوار میخوره
  • سهیل IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    همه اونایی که علیه فرهاد حرف... لنگین تو همین صفحه هم... خیلی واضح محبوبیت فرهاد هرکدوم از اقایون از فکری تا مظلومی که نناد 4 میکنه یاد نماد زاید هم هست اسکل... با هم در نطر سنجی تاجیا نصف فرهادم رای.. فرهاد فقط اشتباه کرد از جیب.. و فکر کرد میشه واسه صلاح تیم با اینا سازش... اهای فرهاد مجیدی تو شمشیرو بکش الباقی با ما تاجیا... اقای مظلومی لطفا دور شو... مربی سرپرست کمک... سخنگو... بابا هر دری میندازنت بیرون َهستی زالو نباشید ول کنید تیمو
  • سهیل IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    دقیقا اونی که روبروتون وایمیسته فرهاده اشتباه کرد سازش سر انتقالات گول خورد.. هی میگن قایدی... وقتی مربی میدونست شما نگه دارنده قایدی نیستین مجبور شد تن بده.. فایدی هیچ ریگی... چی شد... نادری کو.. فرشید... مظاهری تا حس کردید اینا باشن نفرات جدید هم اضافه فرهاد تیمو بسته و نتیجه هر کاری کردید که نشه هوادار میدنه همین ریگی و فزشید بودن شرایط الهلال... شما نماینده همون فدراسیون هستید که عمدا تیمو بهم... فرهاد فقط اشتباه گول خورد اقای سجادی دوبار صریح حرف از تغیر مدیریت زد چی شد.. که الان میگه اعتماد... ایا دلیل درخواست شخص مددی نیست تا تاجو داغون کنه بد بره... هوادار تاجی امروز بسه دیگه 5 6 سال لهمون کردن و لنگ و علم کردن... مرد باشید پشت فرهادی باشید که حرف نه از جیبش هزینه کرد... تا بساط این... مدیرانو.. از ریشه بزنیم اقایون مدیر... سر اخر یعنی همه بازیکنا از رشید تا فرشید و ریگی و... دروغ همه مربی از فرهاد تا شفر و استرا... بد و دروغ شما خوب... محمود خان فکری نزار محبوبیتت.... تو مگه خودت از مدیریتو... ناله.... چی شد الان.... بدبختی ما حسادت امسال... و گرنه دو شفر و استرا گرم که حمایت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی