توصیف عجیب کاپیتان پیشین تیم ملی ایران از بازیکنان آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید شمسایی کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در جریان بازی تیم کشورمان با آمریکا بازیکنان حریف را با کلمه عجیبی توصیف کرد.

تیم ملی فوتسال ایران امروز جمعه در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی به مصاف آمریکا رفت و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

این مسابقه از شبکه سوم سیما هم پخش زنده شد؛ در برنامه‌ای که وحید شمسایی کاپیتان پیشین ایران به عنوان کارشناس و محمدرضا احمدی به عنوان مجری و گزارشگر حضور داشت.

شمسایی به تناوب در طول گزارش بازی، نکات فنی را بازگو و تاکتیک‌های دو تیم ایران و آمریکا را آنالیز می‌کرد. با این حال او در نیمه دوم دو بار کلمه‌ای را برای توصیف بازیکنان حریف به کار برد که عجیب و به دور از اخلاق حرفه‌ای بود.

شمسایی با اشاره به عقب نشینی ایران مقابل آمریکا گفت که "وقتی به بازیکنان حریف فضا می‌دهیم پررو می‌شوند". نکته عجیب‌تر اینکه محمدرضا احمدی با خنده، ضمن استقبال از این جمله اعلام کرد که شمسایی به موقع این کلمه را به کار می‌برد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه ی کثیف. IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    وقتی هرننه قمری رو از سرکوچه میارن به عنوان کارشناس نتیجه اش میشه همین کلمات!حالا مثلا شمسایی بهترین بازیکن سالنی جهان!وقتی کسی سواد وفرهنگ نداره نباید در برنامه ای کارشناسی کنه که میلیونها ادم از بزرگ تا کوچک دارن اون برنامه رو میبینند!این وکسایی مثل این فقط در حد همون فوتبال سالنی هستند نه بیشتر!کارشناسی کردن وحرف زدن برای مخاطبین ادمه خودشو میخاد.۹۹درصد اینی که امروزه وضع جامعه ی ایران اینقدر بی سروسامان و دراصل بی دروپیکره نتیجه ای اینه که صدا وسیما و شبکه های ان بدست کسایی هست که لیاقت حضور وکار دران را ندارند.وقتی دربرنامه ها وفیلم وسریالهای تلوزیون ادمهای ناجور را بعنوان قهرمان وارزش نشان میدهند و کارهاوحرفهای انچنانی را زرنگی نشان میدهند بازخوردش را درجامعه به شکل امروزی میبینیم.جامعه ای که دودره بازی ودور زدن وکلاه گذاشتن ورنگ کردن مردم را زرنگی میداند ودروغ نگفتن وکلاه بر نداشتن را سادگی واسکولی!!!
  • علی US ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    حالا امریکایی ها در رابطه با مردم ایران اینطوری صحبت کنن صدتا انگ نژاد پرستی میزنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی