نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
۴ |
۴
شکنجه ستاره‌های الهلال قبل از دیدار با پرسپولیس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه سعودی اسپورت با اشاره به برنامه فشرده بازیکنان الهلال پیش از مصاف با پرسپولیس، آن را به شکنجه ستاره‌های ملی پوش این تیم تعبیر کرده است.

پرسپولیس برای رسیدن به رویای قهرمانی در آسیا، کار سختی را در عربستان پیش رو دارد. آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی با الهلال روبرو شوند و در صورت پیروزی، در دیدار نیمه نهایی یکی از تیم‌های النصر و الوحده در انتظار تقابل با شاگردان گل محمدی خواهد بود که با توجه به شرایط میزبانی سعودی‌ها، بخت النصر برای پیروزی در آن مسابقه حداقل روی کاغذ بیشتر است.

با این وجود، تا زمان دیدار پرسپولیس و الهلال در تاریخ ۲۴ مهر، دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را پشت سر خواهند گذاشت. تا روز برگزاری این مسابقه، لیگ برتر ایران آغاز نشده و سرخپوشان تنها قادر به انجام تمرینات و برگزاری بازی‌های دوستانه خواهند بود که این مسئله می‌تواند منجر به ضرر این تیم شود چرا که آنها از شرایط مسابقه دور خواهند شد و در سمت دیگر نیز الهلال باید در این فاصله ۴ بازی در لیگ حرفه ای عربستان برگزار کند که ۳ مورد آن خارج از خانه است که این برنامه فشرده نیز مزایایی مانند افزایش هماهنگی میان ستاره‌های قدیمی و جدید و همچنین در شرایط مسابقه ماندن بازیکنان این تیم و معایبی همچون خستگی و احتمال مصدومیت را نیز در پی دارد.

البته نکته دیگر اینکه بازیکنان الهلال تنها در این ۴ هفته به میدان نخواهند رفت بلکه بازی‌های سخت تیم ملی عربستان در ماه آینده برگزار می‌شود و الهلال نیز ملی پوشان زیادی در ترکیب تیم ملی این کشور دارد. مسئله ای که باعث شده رسانه سعودی اسپورت نیز به آن بپردازد. این وب سایت با تیتر «بسیار خطرناک؛ ستارگان الهلال و النصر تحت شکنجه قرار می‌گیرند» به حضور پرتعداد بازیکنان ملی پوش این دو تیم اشاره کرده است.

سعودی اسپورت آورده است: قبل از شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ستاره‌های الهلال و النصر به ویژه بازیکنان ملی پوش، برنامه ای بسیار استرس زا خواهند داشت. برنامه خسته کننده الهلال و النصر در ۲ اکتبر (۱۰ مهر) آغاز می‌شود هنگامی که الهلال با الحزم دیدار می‌کند و النصر به مصاف ابها می‌رود. در پایان این دو بازی، ستارگان ملی پوش الهلال و النصر به تیم ملی فوتبال عربستان ملحق می‌شوند تا در مرحله مقدماتی جام جهانی شرکت کنند. پس از بازگشت این بازیکنان، الهلال و النصر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می‌روند و در صورت پیروزی، ۳ روز بعد در دیدار نیمه نهایی با هم روبرو می‌شوند.

در آخرین لیستی که هروه رنارد برای دو بازی ابتدایی عربستان در مقدماتی جام جهانی اعلام کرد، نام ۹ بازیکن الهلال به چشم می‌خورد. علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، محمد کنو، سلمان الفرج، سالم الدوسری، عبدالله الحمدان و صالح الشهری بازیکنانی بودند که از این تیم به اردوی سعودی‌ها دعوت شدند که البته عبدالله عطیف در دیدار برابر عمان مصدوم شد و تا ۶ ماه از میادین به دور خواهد بود. 
ضمن اینکه پرسپولیس نیز چندین بازیکن ملی پوش در تیم ملی ایران دارد که آنها نیز باید به مصاف امارات و کره جنوبی بروند.وحید امیری و مهدی ترابی از ملی‌پوشان قطعی پرسپولیس محسوب می‌شوند و شاید سرلک نیز در جمع دعوت شدگان باشد. 

برنامه الهلال و تیم ملی عربستان تا پیش از مصاف با پرسپولیس به شرح زیر است:

۲۷ شهریور: الهلال – الاتفاق
اول مهر: الشباب – الهلال
۶ مهر: الفیحا – الهلال
۱۰ مهر: الحزم – الهلال
۱۵ مهر: عربستان – ژاپن
۲۰ مهر: عربستان – چین
۲۴ مهر: الهلال – پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    بیخیال بابا‌. این ها همه آدرس غلط هستش که رسانه های سعودی میدن اصلا نباید توجه کرد.
  • جهانبین نعمت الهی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    پرسپلیس باید یک بازی دوستانه با سپاهان و یک بازی دیگر با فولاد خوزستان انجام بده
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    پرسپولیس بدون شک این بازی را می بره و می ره فینال
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    ما فقط وفقط یه چیز را میدانیم وان هم اینکه پرسپولیس باید انتقام کیسه رو از الهلال بگیره!چون الهلال باعث شده که اوضاع کیسه از قبل هم قاراشمیشتر شه!بنابراین فقط انتقام کیسه ولاغیر!خخخ خخخ ماطاقت نداریم ببینیم کیسه کشای بدبخت وطنی با این اوضاع زارونزار حتی دیگه اجازه ی تجمع هم ندارن.اقلا دفعات قبل که کیسه ضایع میشد کیسه کشا یه جایی تجمع میکردند وبا شعار وشلوغکاری یکم از درد وسوزشه خودشون کم میکردند که این مسکن هم از کیسه جات گرفته شده.فقط انتقام از الهلال که مسبب این همه تحقیرات برای کیسه هستند.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی