نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش فیفا به برد تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا/ امیدها برای قهرمانی زنده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیفا پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل آمریکا از تاکتیک تیم صحبت کرد و از امیدواری به قهرمانی حرف زد.

تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته با پیروزی برابر تیم ملی آمریکا توانست جواز صعود به مرحله بعدی را بدست آورد. تیم ملی کشورمان دوشنبه باید در مصاف با آرژانتین، جدی ترین رقیب خود قرار گیرد.

فدراسیون فوتبال جهانی پس از پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان در مصاف با آمریکا نوشت: ایران تاکتیک و استایل ۵ سال پیش خود در جام جهانی کلمبیا را پیش گرفته و دوباره دارد با آن سیستم بازی می کند. تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶، ۱۳ کارت زرد دریافت کرد که بیشتر از هر تیمی در آن جام بود. این تیم البته با شکست مقابل روسیه از حضور در فینال بازماند و با پیروزی مقابل پرتغال به مقام سوم دست یافت.

فیفا ادامه داد: ایران در ۲ بازی که اکنون در این جام جهانی انجام داده، ۵ کارت زرد دریافت کرده و ۲ بار از داور مسابقه کارت قرمز گرفته است. دروازه بان تیم ملی ایران به نام «علیرضا صمیمی» در دقیقه ۲ از داور کارت قرمز دریافت کرد و از بازی بیرون رفت.

فیفا در ادامه از اتفاق جالب بازی بازی تیم ملی کشورمان مقابل آمریکا و صحنه «علی حسن زاده» صحبت کرد و نوشت: البته تنها توپ نبود که به دروازه آمریکا رسید. در یک صحنه کاپیتان ایران به نام حسن زاده، موقعیت گلزنی را از دست داد و به جای توپش کفش هایش را به سمت تور دروازه پرواز داد.

فیفا نوشت: ایران پس از آغاز کابوس وار در بازی اول، حالا به اعصاب خود مسلط شده و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است. آنها امیدهای خود را برای قهرمانی زنده نگاه داشته اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی