کنفدراسیون فوتبال آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار یک تصویر از شادی بازیکنان پرسپولیس به غیبت دو نماینده دیگر ایران در مرحله یک چهارم نهایی طعنه زد.

در حالی که تیم های استقلال و تراکتور ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با شکست مقابل حریفان خود (به ترتیب الهلال و النصر عربستان) از رسیدن به دور یک چهارم نهایی باز ماندند تیم پرسپولیس ایران تنها نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در منطقه غرب آسیا لقب گرفت. این درحالی است که از کشور عربستان دو تیم الهلال و النصر به این مرحله رسیدند.

به همین بهانه صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از شادی بازیکنان پرسپولیس نوشت: این احساس، زمانی است که شما به عنوان تنها تیم ایرانی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ حضور دارید.

در این تصویر بازیکنان پرسپولیس در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا از جمله مهدی طارمی، محسن مسلمان، حسین ماهینی، سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا در حال شادی گل هستند.

طبق قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی کنفدراسیون آسیا رقابت های لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ که ۲۶ شهریورماه جاری انجام شد تیم پرسپولیس ایران باید روز شنبه ۲۴ مهرماه مقابل الهلال به میدان رفته و همان روز الوحده امارات به مصاف النصر عربستان برود.

نگاه ویژه صفحه اینستاگرام فارسی AFC به پرسپولیسی ها بعد از حذف استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاخته، پاکدشت IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    حالا خوبه که خودشون نوشتند که: در این تصویر بازیکنان پرسپولیس در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا از جمله مهدی طارمی، محسن مسلمان، حسین ماهینی، سروش رفیعی و کمال کامیابی نیا در حال شادی گل هستند... اونوقت توی عنوان مطلب، طوری تیتر زدند که انگار ما از شکست تیمهای تراکتور سازی تبریز و کیسه خیلی خوشحال شدیم، در صورتی که هرچی باشه، این دو تیم، هموطنان ما هستند و یک تار مویشان را با صدتا از عربها عوض نمی‌کنیم و نخواهیم کرد، هرچند که بعضی ها با تبانی همین عربها، کلی برای پرسپولیس دردسر درست کردند. عشق فقط پرسپولیس همیشه قهرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی