۴
خداحافظی تلخ پسر طلایی فوتبال ایران/ قوچان‌نژاد کفش‌هایش را آویخت
منبع: فوتبالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان قید حضور در مستطیل سبز را زده است.

رضا گوچی، یکی دو هفته قبل در مصاحبه‌ای به شایعه بازنشستگی‌اش واکنش نشان داد و اعلام کرد علیرغم پیشنهادهایی که دارد، هنوز نمی‌داند چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت.

در چنین شرایطی و طبق گزارشی که در سایت voetbalzone هلند منتشر شده، مهاجم سابق زووله دیگر تصمیمی برای حضور در مستطیل سبز (حداقل به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای ندارد).

این رسانه از قول رضا گوچی نوشته که او به خودش مرخصی داده و اگر چه فوتبال را به صورت کامل از ذهنش خارج نکرده اما به دنبال این است که ببیند در کنار فوتبال چه کاری می‌تواند انجام دهد.

این رسانه در ادامه گزارشش به آمار رضا قوچان‌نژاد اشاره کرده و اینکه او در ۳۲۰ بازی در تمام رقابتها موفق شد ۱۰۶ گل بزند و ۳۰ پاس گل دهد ضمن آنکه آمار او در تیم ملی ایران، ۱۷ گل در ۴۳ بازی بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ...666666* IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    چه آمار ضعیفی هم داشته یعنی یک گل تو سه بازی شاید یچیزی هم کمتر..کفش آویز واسش بهتره
  • اکبر IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    چرا به تیم ملی دعوت نشد در عجبم
    • بای بای گوچی عزیز IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      چون سال 2018با کی‌روش درگیر لفظی شد کی‌روش دیگه اونرو به تیم ملی دعوت نکرد ولی الان نمی‌دونم دلیل دعوت نشدنش چیه ولی خیلی بازیکن خوبی بود گل های خیلی مهمی برا تیم ملی زد
  • مبین IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    ولی خدایی به آمار نگاه نکنید .. آمار گویای هیچ چیز نیست . حتی آمار گاهی وقت ها عملکرد رونالدو و مسی رو هم کوجک جلوه میده ‌.‌ قوچی گل های خیلی مهمی واسه ما زده . بهترینش: گلش به کره جنوبی که باعث صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ شد... من خودم اون بازی رو نگاه میکردم و فقط باید خودتون تو اون لحظه می‌دیدید که چطور و تو اون شرایط سخت از لحاظ استرسی و ... دروازه کره را باز کرد...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی