دستورالعمل سازمان لیگ درباره بازگشت ستاره جدا شده استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدرشید مظاهری اگر تمایل به ادامه همکاری با باشگاه استقلال دارد باید بار دیگر با این باشگاه قرارداد ببندد.

محمد رشید مظاهری دروازه بان تیم استقلال که با توجه به بروز برخی اختلافات مالی با مدیر مستعفی این باشگاه در تاریخ ۱۶ شهریور ماه جاری قراردادش با این مجموعه را فسخ کرده بود حالا و با خروج احمد مددی از کادر مدیریتی باشگاه استقلال اظهار تمایل کرده است که بار دیگر کنار این مجموعه حضور داشته و فصل بیست و یکم در تیم استقلال بازی کند.

به همین منظور با مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ صحبت کردیم تا وضعیت مظاهری را مشخص کنیم.

فریبرز محمودزاده در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط جدید به وجود آمده برای مظاهری اظهار داشت: وقتی بازیکنی قراردادش را با باشگاهی فسخ می‌کند یعنی تعهد طرفین در رابطه با یکدیگر از بین رفته است. چه این فسخ قرارداد یک طرفه باشد و چه دو طرفه فرقی نمی‌کند.

محمودزاده افزود: به همین خاطر مظاهری و یا هر بازیکنی که قراردادش را با باشگاهش فسخ کرده، برای حضور مجدد در آن تیم باید بار دیگر قرارداد جدید امضا کند و با شرایط جدید به تیم قبلی اش برگردد.

 مظاهری پیش از این اعلام کرده بود دوست دارد در استقلال بماند اما پیش از سفر کاروان استقلال به امارات برای دیدار مقابل الهلال، با حضور در سازمان لیگ قراردادش را فسخ کرد. حالا وکیل او اعلام کرده با توجه به تغییرات مدیریتی تمایل دارد در این تیم بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    عجب!!! تیم را در بازی حساس تنها گذاشته. بعد با کمال ارامش می خواهد بیاید . طرفدار هم می گویید ما ثبات نداریم!!!!!!!!! پرسپولیس همچین بازیکنی را برای همیشه بیرون می کند!!!!!!
    • حامی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      مشکل شماها همین ناز و ادا هایی که بازیکناتون در میارن و شماها هم همه جوره خریدارشون هستید تا وقتی که این جو رو عوض نکنید حال تیمتونم خوب نخواهد شد
  • حمید آل کیسه IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    باش تا نیم فصل صدات کنن خوشگله
  • افشین IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    اونوقت واسه کیسه نقل و انتقالات هنوز بازه مگه؟
    • لنگ هندی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      استاد ظاهرا تو تیم تاج رو با لنگ اشتباه گرفتی. شاید هم چون پنجره لنگ بسته شده توقع داری پنجره ما رو هم مثل شما ببندن تا سوگلی متضرر نشه. خیلی زیاده خواه هستین لنگی جماعت.۸ سال تمام هرجور تخلفی بوده لنگ مرتکب شد و هیچکی هم بهش هیچی نگفت که هیچ ! تازه در سطح پرزیدنت و وزیران هم براش جانفشانیها کردن تا بتونه یه ستاره بزنه و البته هم یه دونه ستاره جعلی و تقلبی عجیب و غریب زد و تو لیگ آسیا هم رو پیرهنش بود ! !حالا که یکبار بخاطر تخلف ،اونم از طرف فیفا( ی استقلالی)! !محروم شد ، استاد افشین ( با فرشین معروف !اشتباه نشه ) ناراحته و میخاد تاج هم محروم بشه و مثل هر سال فقط بازیکن از دست بدیم و اینبار دیگه حتی واسه جایگزینی ستاره هامون هم ،بازیکن معمولی هم نگیریم. باشه، چشم ! ولی در هر صورت ستاره اورجینال آسیا براتون آرزوی محاله.حسرته داداش حسرته .
  • قمر الجسد (ماه‌پیکر): IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    آره همونطور که میلیچ قراردادشو با استقلال فسخ کرد و هیئت فوتبال تهران در یک عمل غیرقانونی قرارداد جدیدشو ثبت کرد ​طوری که مورد اعتراض باشگاه الاهلی عربستان قرار گرفته و از استقلال شکایت کرده. (طبق قانون منع قرارداد با خارجیها مصوبه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران) شماها با تفسیر به رای کردن قانون، اجازه بستن قرارداد با خارجیها رو به پرسپولیس ندادین و دیگر تیمهای بدهکار رو مجاز دونستین با هر کی دوست دارن قرارداد ببندن، در صورتی که بدهی بدهیه چه یک ریال چه یک دلار. تفسیر به رای شما (پرونده باز بین‌المللی) از اون قانونهای من در آوردی‌ای بود که فقط شماها میتونین براش توجیه قانونی پیدا کنید. اتفاقا من خودم اصلا دوست نداشتم کیروش استنلی و هیچ بازیکن خارجی دیگه‌ای به پرسپولیس بیاد و یه جورایی از شما و قانون من در آوردیتون متشکرم ولی خداییش خیلی باحالیت!!
    • لنگی بی منطق US ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      عارضم که شعور حقوقی و قضاییتو بالا ببر و بعدا کامنت بذار. متهم با محکوم و مجرم فرق داره. واسه تاج هنوز رای قطعی نشده ولی واسه لنگ قطعی شده که فیفا پنجره تونو بسته.ضمنا میلیچ از تاج به تاج برگشت.اگر بعد از فسخ حتی ۱ دقیقه با تیم دیگری قرارداد میبست اونوقت حرفت درست بود. تازه اگر قرارداد میلیچ مشکل داشت پس قرارداد رادوشوویچ خیلی بدتر بود.بدهی بدهیه ولی اگر ثابت بشه. در مورد شکایت الاهلی هم باید بگم که با شکایت النصر از شما فرق فوکوله.و محکوم میشید بزودی و دسته پایینتر و جریمه و آبروریزی و ...نگم برات دیگه. قانون من در آوردی هم به سوپرجامهای اهدایی و اسنپی شما سازگارتره. یه جور میگی که انگار ما قانون وضع کردیم ؟ ! اگه اینکاره بودیم که لااقل یه جام برا خودمون دست و پا میکردیم مثل شما که بالای ۱۰ تا جام اینجوری گرفتین. تا دیروز هم میگفتین بمب استنلی در برابر موشک مغانلو ! الان دستتون بهش نمیرسه میگین بو میده ؟ !ظاهرا که تو باحال تری ‌! !
    • قمر الجسد (ماه‌پیکر): IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      کامنت اول: تو که حرف از شعور حقوقی و قضایی میزنی بدون تیمی که منحل شده یعنی به ملکوت اعلا پیوسته. پس هی تاج تاج نکن واسه ما. ثالثا شما نمیخواد از خودت قانون در کنی. از تاج به تاج یعنی چی؟ وقتی کسی فسخ کرده بالاخره باید بره تو خراب شده فدراسیونی که خودش حکم به این قانون داده قراردادشو مجددا ثبت کنه. رابعا فسخ با تهدید به فسخ فرق داره. رادوشوویچ فقط تهدید به فسخ کرده بود. خامسا بدهی تو فوتبال همیشه بدهیه و ثابت شدنی است اونم با یه طرف خارجی که مو رو از ماست میکشن. سادسا معلومه که شکایت النصر با الاهلی فرق میکنه. چون قرارداد بازیکنهای پرسپولیس قبل از لیگ قهرمانان آسیا و قبل از بسته شدن پنجره‌اش بسته شده بود ولی قرارداد میلیچ تو دل مسابقات لیگ (تقریبا شیش هفت ماه پیش) فسخ شده بوده و طوری نبود که تو آخرین ثانیه‌ها مجددا بشه دوباره ثبتش کرد هرچند طبق قانون جدید بستن قرارداد مجدد با او اصلا دارای شائبه بوده.
    • قمر الجسد (ماه‌پیکر): IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      کامنت دوم: سابعا وقتی نتیجه شکایت الاهلی و النصر معلوم شد اون وقت بیا اینجا واسه ما داغ کن و پاچه بگیر. در ضمن وقتی چند بار رای به برائت پرسپولیس صادر شده پس حرف اضافه موقوف. همینطور که جنابعالی از این قانون که الان به نفعته داری حمایت میکنی پس حق نداری از قانون سوپرجام ایراد بگیری و حرف از اسنپ و تبسی بزنی. ثامنا شما فعلا برید به دعواهای خونوادگیتون برسید بعد بیایید دنبال جام باشید. تیمی که توش سگ صاحبشو نمیشناسه جام میخواد چیکار!! شما که با دو تا ستاره قلابی ۵۰ ساله دارین پز میدین، ۱۰۰ سال دیگه هم پز بدین. تاسعا اینکه یه بابایی حرف از بمب و موشک زده رو نمیشه نتیجه‌شو به همه تعمیم داد. شما تو اون همه پیغمبر گشتی جرجیسو پیدا کردی. در آخر اینکه الان فکر کنم قیافه تو دیدنی‌تر باشه با این لایحه حقوقی که واست نوشتم!! پس برو فکر یه تشت آب یخ باش کیسه‌کش.
    • قمر الجسد (ماه‌پیکر): IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      کیسه‌کش در جریان باش اولا و ثانیا منو جناب مدیر محترم بنابر دلایلی حذف فرمودن. ما شمردنو تا بیست و شیش بلدیم. در آخر اینکه اگه ناراحت شدی "نا"شو بردار تا راحت بشی.
  • حسن استقلالی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    استقلال اگربدون دروازه بان هم باشه نبایدقبول کنه چی فرزکرده
  • لنگی سوز IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    دوستان و طرفداران تاج کبیر ما در این زمان باید واقعه بین باشیم که چرا مظاهری رفت و برای چی رفت وتا قبل بیرون انداختن مددی حرفی از اومدن نزد وحالا داره میگه که مایل هست دوباره برگرده و همچنین اسماعیلی هم تا الان منتظر بود و حتی رفت دبی روی سکوها نشست پس دل این دوتا بازیکن با اس اس بوده و هست و همچنین میتونن تو فصل جاری کمک حال تاج کبیر بشن پس اومدن دوباره این دو نفر وبرگشت به خانواده به فال نیک گرفت و حمایت کنیم
  • همیشه سرخ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    نمیدونم چراتاجی که سال ۵۷ به لجن کشیده شد هنوز بعضیها کیسه را به این اسم صدا میکنن
    • ۲ستاره سوزاننده لنگ IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      به همون دلیل که شما لنگ مفلوک رو بعد از ۶ بار اسم عوض کردن ! پرس پول لیس صدا میزنید و جالبتر اینکه اونو به تخت جمشید و کوروش کبیر ربط میدید. ۲۰ سال بعد ما بدنیا اومدید ولی میگید تاریخ تمدن افتخار ! ! ! اونوقت یه ستاره تو آسیا هم شده حسرتتون ولی بازم میگین ارتش سوراخ( سرخ) آسیا. خدایی من موندم در احوالات عجیب شما لنگیا .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی