نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
لیونل مسی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه معتبر انگلیسی لیست بازیکنانی که با لیونل مسی مقایسه شده‌اند را منتشر کرده که نام یک ایرانی هم بین آن‌ها هست.

نشریه «سان» مطلب جالبی در مورد بازیکنانی که به لیونل مسی تشبیه شده‌اند، منتشر کرده است که نام‌های آشنایی بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

از مطرح‌ترین ستاره‌هایی که به فوق‌ستاره آرژانتینی تشبیه شده‌اند می‌توان به محمد صلاح (مسی مصری)، ژردان شکیری (مسی سوئیسی) و مارتین اودگارد (مسی نروژی) اشاره کرد.

بازیکنان تشبیه شده به لیونل مسی
بازیکنان تشبیه شده به لیونل مسی در سرتاسر دنیا

اما جالب‌تر از همه حضور سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ در این لیست است. آزمون را در حالی مسی ایرانی می‌نامند که خودش همیشه دوست داشته با زلاتان ایبراهیموویچ مقایسه شود. در بخش مربوط به سردار آزمون نوشته شده: «چند باشگاه اروپایی در سال‌های اخیر علاقه‌مند به جذب آزمون بوده‌اند، از جمله آرسنال که پیشنهادی ۲ میلیون پوندی برای او ارائه کرد. آزمون که حالا ۲۶ ساله است، در لیگ برتر روسیه یک ستاره شده، جایی که در تنها ۹۰ بازی موفق شده ۵۸ گل بزند و ۳ مرتبه هم قهرمان لیگ شده است.»

سردار آزمون؛ جشن قهرمانی زنیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    با خوشحالی اومدم ببینم قایدی شده مسی! دیدم نه، این توهم ما بازیکن ندیده هاس که هنوز یه بازیکن بزرگ در اروپا نداشتیم ! وگرنه لیگ امارات درپیت تر از این حرفاس
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    سردار بازیکن خوبیه اما حیف تو تیمی ضعیفی مثل زنیت بازی می کنه که تو اروپا حرفی برای گفتن و لیگ روسیه در حد مسی ایرانی نیست و باید تو 5 لیگ برتر دنیا یا در بهترین تیم های دنیا بازی کنه بهترین تیمی که سردار می تونه بدرخشه و در حد اون تیم است آژاکس است که مدافع قهرمانی لیگ پرتغال رو گل بارون کرد یا از طارمی کمتر نیست که تیمش از تیم طارمی خیلی خیلی ضعیف تر از پورتو است اگه پورتو و زنیت با هم کنن پورتو شیش هفتا پورتو می زنه . خدایا مسی رو از ما نگیر حالا هر کجایی که است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی