نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
۲ |
۳
استقلال به دنبال جذب یک مهاجم خارجی به جای شیمبا
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها در نظر دارند یک مهاجم خارجی را به جمع نفراتشان اضافه کنند.

یکی از اهداف تیم استقلال که در فصل نقل و انتقالات محقق نشد، «لوسیانو پریرا» ملقب به شیما مهاجم پا به سن گذاشته تیم فولاد بود که باوجود توافق اولیه با آبی پوشان، سرانجام قراردادش را با سرخ پوشان اهواز تمدید کرد.

استقلالی‌ها در خط حمله شیخ دیاباته و مهدی قایدی را از دست دادند و امین قاسمی نژاد را به خدمت گرفتند و حالا در نظر دارند به جای شیمبا، یک مهاجم خارجی جذب کنند.

البته جذب بازیکن جدید در این تیم منوط به تغییرات مدیریتی و نشستن مدیر عامل جدید به جای احمد مددی اس اما این اصل موضوع که جذب مهاجم خارجی در استقلال باشد را منتفی نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Emad IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    بیشتر از سنتر فوروارد به یه مهاجم سایه یا هافبک پشت مهاجم با قدرت حمل توپ و دید بالا نیاز داریم، که بتونه تو فضای بین مدافعای حریف جاگیری و توپگیری کنه، اون وقت کارایی مهاجم‌های فعلی بسیار بالاتر میره.
  • شیشتایی حکومتی DE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    استقلال هر سال اینهمه پول هزینه میکنه و گرونترین تیم لیگ برتر رو میبنده آخرش هم کمک نائب قهرمان میشه...واقعا سوال اینجاست تیمی که ده ساله مقام قهرمانی تو ایران نیاورده و هر سال تو آسیا با نتایجش مایه ننگ فوتبال ایران میشه اینهمه پول از کجا میاره ؟؟؟ قانون منع جذب بازیکن خارجی هم فقط برای پرسپولیس؛ قهرمان پنج سال اخیر ایران و فینالیست آسیاس که از موفقیت های بیشترش جلوگیری کنن . وگرنه استقلال سه برابر پرسپولیس به استراماپولی بدهکاره ولی مورد حمایت حکومت و فدراسیون فوتبال قرار گرفته ......

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی