شاهرخ غلامرضا پور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهرخ که از دوستان صمیمی محمد دانشگر و حسین پورامینی به شمار می‌رفت به گواه همبازیانش در طول دوران بازیگری حتی آزارش به مورچه هم نرسید.

شاهرخ غلامرضا پور همبازی مهدی طارمی در تیم ایرانجوان بوشهر خودکشی کرده است و متاسفانه جان خود را از دست داد. او در آخرین حضور بازیکن تیم خوشه طلایی بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم و البته محرومیت چهار ماهه به خاطر دوپینگ خیلی فرصت بازی و همراهی این تیم را به دست نیاورد و بعد از این بود که به شهر برازجان رفت تا در کنار پدر و مادرش زندگی کند.

شاهرخ که حضور در تیم هایی چون نفت مسجد سلیمان، فجر سپاسی شیراز  و مس کرمان را هم در کارنامه دارد درحالی دست به خودکشی زد که پیش از این کار در صفحه شخصی اش با انتشار پستی با همه خداحافظی کرده بود! و مشخص نیست چرا با وجود این پست نزدیکان او این موضوع را جدی نگرفتند و نتوانستند با امید به زندگی او را به حالت عادی برگردانند.

متاسفانه خبرهای رسیده از برازجان حاکی از آن است که شاهرخ از دکل نور استادیوم تختی شهرش خود را به پایین پرت کرده است! جایی که شاید هیچ کس تصور نمی کرد محل خودکشی این بازیکن آرام و البته با ادب باشد.

شاهرخ که از دوستان صمیمی محمد دانشگر و حسین پورامینی به شمار می رفت به گواه همبازیانش در طول دوران بازیگری حتی آزارش به مورچه هم نرسید و بازیکن سر به زیر و آرامی بود و برخی از همبازیان او می گویند کتاب زیاد مطالعه می کرد؛ به خصوص کتاب های صادق هدایت. جالب اینکه بدانید شاهرخ در تیم ایرانجوان همبازی مهدی طارمی بود  و در فصلی که مهدی طارمی در این تیم چهره شد شاهرخ غلامرضا پور هم زننده گل های حساسی برای این تیم بود و می رفت حتی به همراه این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

این اتفاق تلخ را به خانواده شاهرخ غلامرضاپور تسلیت می گوییم. روحش شاد و یادش گرامی...

جزئیات تلخ از خودکشی همبازی مهدی طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    اونهایی که دوپینگ نمی‌کنند آبرو واسشون نمیذارند. اینها که دوپینگ می‌کنند دیگه معلومه چه سرنوشتی دارند. هیچ آینده ای واسه خودش متصور نبوده این جوون. خیلی بی‌رحم شده ایم خیلی.
    • !! IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      سیدجلالم دوپینگیه ولی چرا همش ازتست فرارمیکنه؟؟؟
    • مجهول الهویه IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      مث این که متوجه نشدی چی گفتم. چقدر راحت حرف می‌زنید. چقدر بچه اید. چقدر عجولید. چقدر بی منطقید ؟ د آخه تو لیگ ایران حرف بی‌ربط می‌زنید. در باره ای سی ال دیگه چرا اینقدر راحت حرف می‌زنید کی میخواید بزرگ شید.
  • سج IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    خدا رحمتش کنه اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم شادی روحش
  • هادی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    صادق هدایت خودش خودکشی کرده،کسی که کتابهای ایشون رو با جدیت بخونه سرانجامش همین میشه،متاسفانه دوپینگ و محرومیت هم وجه خوبی نداره و باعث سرشکستگی هستش...
    • یه بنده خدا: IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      کامنت اول: به صادق هدایت ربطی نداره. فشارهای روحی بزرگترین تهدیدکننده جون بشریتن. بعضیا طاقت یه تو شنیدن ندارن. وای به روزی که آدم از همه چیز و همه کس ناامید بشه. بعضیا تو این مملکت از بس تحت فشار بودن تو این سالها کلا دین و ایمونی براشون نمونده و به جایی رسیدن که به همه چی شک کردن و دیگه به بهشت و جهنم اعتقادی ندارن و به خودشون میگن وقتی ما روزی هزار بار داریم میمیریم و زنده میشیم و هر روزمون بدتر از دیروزه خب بمیریم بهتره. این دسته از آدما به خودشون میگن اونایی که صحبت از گناه کبیره و بهشت و جهنم میکنن مگه از اون دنیا اومدن که از قیامت و آتیش سوزانش حرف میزنن. خیلیها رو دیدم که به همه چی شک کردن و از خودشون میپرسن از کجا معلوم اینا راست بگن وقتی روزی هزار تا دروغ و دونگ دارن تحویلمون میدن و به عینه می‌بینیم روزی هزار جور کار خلاف قانون و شرع انجام میدن و چنان ماستمالیش میکنن که نگو و نپرس. شخصا از بعضیا شنیدم که میگن اگه اینا که انقده معتقدن پس چرا هر روز داره یه گند تازه از کاراشون در میاد بیرون و هر روز یه فقره از فسادشون رو میشه.
    • یه بنده خدا: IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      کامنت دوم: نمونه‌اش محمود خاوری که میگن نماز شبش ترک نمیشده و همیشه چفیه مینداخته. البته الله اعلم. یه جاهایی به خودم میگم امثال این دسته حق دارن که به همه چی شک داشته باشن. این بنده خدا رو هم خدا بیامرزه البته اگه معتقد باشیم خدایی وجود داشته باشه.
    • محمد IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      جناب بنده خدا، واقعا بنده خدا باش، نه شیطان.
    • ... ... IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      محمد این بنده خدا از بندگان خوب خداست که در صداقتش شکی نیست و شیاطینی مثل تو اونو شیطان می‌بینن. برو استغفار کن و شیش روز روزه بگیر و نماز شب بخون تا خدا از سر تقصیراتت بگذره و روزگارت نشه عاقبتت یزید و ابوجهل و ابولهب و ابوسفیان. در ضمن سعی کن کری هم میخوای بخونی درست بخونی و یه چیزی بگی که فقط یه چیزی نگفته باشی. در آخر اینکه برای این بنده خدا که فوت کرده سعی کنی چند تا سوره قرآن بخوتی و با نثار فاتحه روحشو شاد کنی. و من الله توفیق.
  • استقلال GB ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    بدبختي مملکت ما اینه ديگه،روحش شاد یادش گرامي،خیلی ناراحت شدم
  • منچستر IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    خدا رحمتش کنه. وقت آدم این قدر ارزشمند هست که نباید سراغ کتاب های صادق هدایت رفت! کاشکی خیلیا این رو میدونستند.
  • مصطفی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    کسی که نا امیده هیچوقت نباید کتاب های صادق هدایت را بخونه. روحش شاد
  • H IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    ای وای خدا رحمتش کنه جوون بود
  • تاج کبير اسیا IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    اخه صادق هدایت هم ادمه؟
    • آرش IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      از شما که اهل تفکر و مطالعه نیستی انسان تره! تو زندگی چه نقشی داری جز به روزمردگی زیستن.
  • هعییی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    روحش شاد و یادش گرامی:(
  • محمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    برا کسی که خودکشی کرده نارحتی معنی نداره بدترین مرگ خودکشی متاسفم براش
  • علی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    فلینظر الانسان الی طعامه مطالعه کتاب امثال صادق هدایت نتیجه اش همین میشود زید شحّام از امام باقر(ع) درباره قول خداى عزّوجلّ «فلینظر الإنسان إلى طعامه» روایت کرده و مى گوید: به امام(ع) گفتم: طعام انسان [که باید به آن نظر کند ]چیست؟ فرمود: علم او است که آن را فرامى گیرد; [باید نگاه کند] که از چه کسى فرامى گیرد».
  • ۶و۶ IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    خدا همه ی ما از جمله این جوون رو بیامرزد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی