سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
۰ |
۱
خوشه طلایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مالک باشگاه خوشه طلایی گفت: ۳،۴ مشتری برای امتیاز تیم ما وجود دارد. اما من در این باره هیئت فوتبال استان صحبت کرده‌ام.

حسین پرویزی مالک و مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی می گوید دیگر توان تیمداری در لیگ رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را ندارد. بخش کوتاهی از این گفت و گو را بخوانید: 

*هزینه تیمداری در لیگ یک بسیار بالا رفته است و این فصل واقعا توانی برای تامین هزینه های تیم ندارم. به هیئت فوتبال استان هم گفته ام در صورتی که اسپانسری برای تیم ما مهیا نکند تیم را خواهم فروخت و باید اجازه دهد که امتیاز تیم انتقال پیدا کند همان طور که بادران امتیاز خود را به تیم شمس آذر قزوین فروخت و امتیاز این تیم از تهران به قزوین منتقل شد. 

*۳،۴ مشتری برای امتیاز تیم ما وجود دارد. اما من در این باره هیئت فوتبال استان صحبت کرده‌ام. دوست دارم تیم در ساوه و استان مرکزی باقی بماند. به همین خاطر به آنها مهلت داده ام تا ظرف ۴۸ ساعت تلکیف من را مشخص کنند. چون از نظر اخلاقی درست نیست تعهدی ایجاد کند و در ادامه نتوانم از پس انجام تعهد بربیایم. 

نکته: تیم خوشه طلایی بعد از قهرمانی در لیگ ۲ به لیگ یک صعود کرد و طی دو فصل حضور در لیگ یک از مدعیان صعود به لیگ برتر بود. این فصل علاوه بر خوشه طلایی تیم بادران هم که جز مدعیان صعود به لیگ برتر بود امتیاز خود را فروخت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی