علی فتح الله زاده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: برای شکایت یکی از بازیکنان سابق استقلال به باشگاه رفتم تا با وکیل نامه ای را تنظیم کنم.

علی فتح الله زاده در خصوص دلایل حضورش در باشگاه استقلال اظهار داشت:به خاطر یک مساله دادگاهی با یکی از بازیکنان به محل باشگاه رفتم و دلیل دیگری نداشت.

وی در خصوص اینکه آیا اتفاقی رخ داد که به باشگاه رفت گفت: یکی از بازیکنان چک هایی که من به بازیکنان قبلی داده بودم را برگشت زده و امروز برای نوشتن لایحه و ارسال به دادگاه به ساختمان باشگاه رفتم و نامه را در حضور وکیل باشگاه نوشتیم و ارائه کردیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. البته مساله خاصی نیست و هر چند وقت یکبار از این شکایت ها از ما می شود!(باخنده)

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا با احمد مددی دیدار کرد یا خیر گفت: بله، او را دیدم و اتفاقا با هم صحبت کردیم. او هم در حال جمع آوری مدارک و کارهای باشگاه بود و گفت می خواهد برود.

وی تاکید کرد: من زیاد فرصت نکردم با او حرف بزنم چون در باشگاه سرش خیلی شلوغ بود اما معتقد بود مدیر جدید که بیاید کارها را تحویل می دهد و از او استقبال هم خواهد کرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    ادمین به زودی اولین پستی که میذاری مدیر عاملی یکی از پیشکسوتان استقلال باشدتا استقلال به ساحل آرامش برسد، اگر این اتفاق نیفتاد بنظرم آجرلو هم گزینه خوبی است این انتخاب از دیدگاه اهالی فوتبال میتواند کمک حال استقلال باشد.. فکر میکنم با قیاس کردن آجرلو با مدیران پنج سال گذسته استقلال میشه کمی امیدوار بود چرا که آجرلو یک مدیر ورزشی و با نفوذ است..مدیری هست که خیلی به زیر ساخت تیم اهمیت میده شاید با آمدنش بتونیم یه بستری درست کنیم تا ساختار تیم‌ دست بشه..بعدشم اینکه در انتخابات فدراسیون فوتبال جزو چهار نفر پایانی بود‌ پس مورد تایید کارشناسان فوتبال هست..
  • مهرداد IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    حاجی و آذری تماااااااااااام
  • فقط حاجی فتح الله زاده IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    مدیر فقط فتح الله به مولا ...دوم مهندس واعظ آشتیانی سوم آقای آذری تامام
  • شپر IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    حاج فتل بوی کباب شنيده
  • تاجی اصالت ریشه افتخار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    دیگه همتون از صدقه سر باشگاه استقلال هوادارهای متعصب ملیونیش تا تونستید میلیارد میلیارد خوردید بردید پول چه پولی بهتر پول بیت المال پول معامله دلالی ها تون کمکهای مردمی. خلاصه رسیدید به قله خوشبختی قله پولداری .. استقلال مونده دنیای بدهکاری هوادار بیچاره که تمام دلخوشی زندگیش. تو این بدبختیها ای روزای سخت استقلال خدا لعنت کنه همتون از دم. وزیر مدیر ووو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی