ساعت و نحوه پخش بازی مهم ایران - ازبکستان/ فوتسال ایران به دنبال مهم‌ترین پیروزی مقابل ازبکستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتسال ایران در سی و یکمین و مهم‌ترین تقابل خود با ازبکستان به دنبال پیروزی است.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت ۱۸ امروز جمعه دوم مهر با تیم ازبکستان روبه‌رو می‌شود.

این دیدار سی‌ونهمین بازی ایران در جام‌های جهانی است که در بازی‌های قبلی ۱۸ برد، ۶ تساوی و ۱۴ باخت، ۱۲۶ گل زده و ۱۲۲ گل خورده ماحصل عملکرد ایران بوده است.

ملی‌پوشان فوتسال ایران با غلبه بر صربستان و آمریکا و شکست از آرژانتین در گروه ششم جام جهانی فوتسال به عنوان تیم دوم روانه مرحله بعد شدند تا با تیم دوم گروه دو روبه‌رو شوند. ازبکستان در مرحله گروهی تنها به یک پیروزی در بازی آخر مقابل مصر رسید تا با همین سه امتیاز به عنوان تیم دوم روانه مرحله بعد شود.

این دو تیم تا کنون ۳۰ بار مقابل هم قرار گرفتند که ازبکستان در تاریخ بازی‌های خود هیچ‌گاه مقابل ایران به پیروزی رسیده و تنها یک بار به تساوی دست یافته و همیشه مقابل ایران بازنده بوده است.

فوتسال این کشور در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده و چند ماه پیش هم این تیم با وجود شکست مقابل ایران در تورنمنت تایلند، نمایش خوبی به خصوص در دقایق ابتدایی مقابل شاگردان ناظم الشریعه داشت.

ازبک‌ها با چند تیم بزرگ جهان پیش از جام جهانی بازی دوستانه برگزار کرده و حسابی مهیای این رقابت‌ها شده‌اند و به نظر می‌رسد با وجود این که همواره برتری مطلق مقابل ازبکستان برای ایران بوده، با این حال تیم فوتسال کشورمان در اولین تقابل خود با یک تیم آسیایی در تاریخ جام جهانی کار آسانی مقابل ازبکستانی‌ها ندارد.

خبر خوش برای تیم ملی فوتسال؛ بازگشت طیبی به تمرینات

تسنیم نیز نوشت: ستاره ایرانی بنفیکا، تمرینات گروهی خود را در اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از سر گرفته است.

حسین طیبی که در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل بلاروس دچار شکستگی دنده راست شد و مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را از دست داد، دیروز در تمرینات گروهی ملی‌پوشان شرکت کرد.

با وجود بازگشت ستاره بنفیکا به تمرینات گروهی، وی نمی‌تواند در دیدار امروز مقابل ازبکستان به میدان برود و حضور او در مرحله یک‌چهارم نهایی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همچنین سعید احمد عباسی که در اواخر جلسه تمرینی روز گذشته با مصدومیت مواجه شد، امروز به تمرینات اختصاصی مشغول بود و ممکن است بتواند مقابل ازبکستان بازی کند.

مسلم اولادقباد نیز که در دیدار با آمریکا از ناحیه مُچ پا آسیب دید، دیگر مصدوم تیم ملی فوتسال به شمار می‌رود که در روزهای اخیر در تمرینات گروهی شرکت کرده و به نظر می‌رسد مشکلی برای دیدار مقابل ازبکستان نخواهد داشت.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه از ساعت ۱۸ امروز و در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی، به مصاف ازبکستان خواهند رفت و در صورت غلبه بر این تیم، روز پنجم مهر مقابل قزاقستان صف‌آرایی می‌کنند. دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان با ازبکستان از طریق شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    ایران 4 --1 ازبکستان
  • هاشم IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    به امید برد یوزهای ایران عزیز
  • هانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    یعنی قرعه بهتر از این نمیشه. با این قرعه بسیار آسان یعنی ازبک و بعد هم قزاق، اگه نتونیم تو فینال باشیم باید یه تجدید نظر اساسی توی فوتسالمون بکنیم. بقیه تیم های قدر دنیا همه به همدیگه خورده اند و فقط ما هستیم که تا نیمه نهایی عملا به هیچ تیم درجه یکی نخورده ایم.
  • محمد IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    افتضاح بودیم
  • جوان IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    این که تموم شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی