اتفاقی عجیب در فوتبال ایران/ تماس برخی مدیران با بازیکنان با تجربه پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در فوتبال ایران آن قدر اخبار عجیب و غریب به گوش می‌رسد که شنیدن خبر تماس چند مدیر سرشناس با بازیکنان با تجربه پرسپولیس برای جانشینی جعفر سمیعی عجیب نباشد!

ظاهرا برخی از افرادی که خود را گزینه مدیرعاملی پرسپولیس می‌دانند با بازیکنان این تیم برای جلب نظر آنها و اعلام حمایت از این چهره‌ها تماس گرفته‌اند!

با این حال برخی گزینه‌های مدیرعاملی که در کارنامه خود حضور در این جایگاه را نیز داشته‌اند با بازیکنان قدیمی پرسپولیس تماس گرفته و خواستار حمایت آنها شده‌اند!

این در حالی است که برخی از آنها هیچ شانسی برای دریافت پیشنهاد این پست ندارند و سجادی هم هنوز تصمیمی برای مذاکره نهایی با این گزینه‌ها نگرفته است و تا دیدار پرسپولیس با الهلال هم از دیدار با گزینه‌های مد نظر خود صرف نظر کرده است.

وزارت ورزش و جوانان در حال حاضر تصمیم گرفته است تا پایان بازی با الهلال عربستان با همین مدیریت فعلی و سرپرستی مجید صدری به کارش ادامه دهد.

پرسش اما اینجاست؛ مدیری که بخواهد با حمایت اینستاگرامی یا حقیقی یک بازیکن پرسپولیس به این تیم بیاید در آینده چگونه می خواهد همین بازیکن را مدیریت کند؟

چرا مدیران فوتبال ما این همه عشق به خدمت دارند و به رغم کارنامه ضعیف گذشته باز دوست دارند روی صندلی مدیریت باشگاهی بنشینند که میلیون ها هوادار در ایران و سراسر کشور دارد؟

بهتر نیست اجازه بدهیم نیروهای تازه نفس با انگیزه های بیشتر و بدون لابی با بازیکنان (!) مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شوند؟

امیدواریم وزارت ورزش و جوانان که متولی اصلی باشگاه پرسپولیس است با دقت و وسواس خاصی این تحرکات را زیر نظر گرفته و تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرد.

پرسپولیس نیاز به مدیری کاربلد دارد که بتواند منابع مالی مناسبی برای قهرمان ایران فراهم کرده و به داد این تیم برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی