رونالد کومان
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالدو کومان سرمربی تیم بارسلونا بابت نحوه اخراج خود در بازی شب گذشته تیمش با کادیس شوکه است.

رونالد کومان که تیم تحت هدایتش پس از شکست خانگی ۳ بر صفر مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و تساوی ۱-۱ خانگی مقابل گرانادا در لالیگا، برای سومین بازی متوالی از کسب پیروزی بازماند، اوضاعش روی نیمکت بارسلونا متزلزل‌تر از گذشته است.

بارسلونا در هفته ششم لالیگا در حالی در خانه کادیس به تساوی بدون گل بسنده کرد که از دقیقه ۶۵ در پی اخراج فرنکی دی‌یونگ ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد و خود کومان هم در وقت‌های تلف شده نیمه دوم اخراج شد. کومان در واقع به خاطر اعتراضش به داور بازی بابت دادن کارت زرد به سرخیو بوسکتس بابت بیرون زدن یکی از دو توپی که در زمین بود، کارت قرمز گرفت.

سرمربی هلندی کاتالان‌ها پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه «بارسا تی‌وی» گفت: «داور من را به خاطر عصبی بودن اخراج نکرد، بلکه من را به این خاطر اخراج کرد که گفتم دو توپ در زمین است و بازی باید متوقف می‌شد. در این کشور (اسپانیا)، داوران شما را به خاطر هیچ اخراج می‌کنند! از داور پرسیدم که چرا اخراجم کردی که در پاسخ گفت طرز برخورد. طرز برخورد. بهتر است بگذریم از این موضوع!»

وی همچنین در ارزیابی بازی اظهار داشت: «اخراج دی‌یونگ کار را برای‌مان سخت‌تر کرد. به نظرم تیم‌مان خوب بود و ما مالکیت زیادی از توپ را در اختیار داشتیم. نمی‌توانم از عملکرد بازیکنانم شکایتی داشته باشم، چون آنها خوب بودند. ما در این بازی آن ضربه آخر ممفیس دپای را کم داشتیم. وقتی هم گلزنی نکنید به پیروزی نمی‌رسید.»

کومان ادامه داد: «اگر موقعیت‌های خود را تبدیل به گل می‌کردیم، می‌توانستیم به‌عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم، به خصوص آن موقعیتی که در دقایق پایانی بازی نصیب ممفیس شد. باید این بازی را آنالیز کنیم و با توجه به ترکیبی که داریم باید واقع‌بین باشیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    این رونالد کومان رو باید به کل از سرمربیگری بارسا اخراج کنند. گند زده به بهترین تیم تاریخ جهان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی