نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
درخواست ویژه نویدکیا؛ مأموریت نیمه‌تمام را تمام کنید/ قهرمانی با هیاهو بدست نمی‌آید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرینات سپاهان این روزها به بهانه حضور محرم نوید کیا در کلاس مربیگری A در تهران دنبال می‌شود و این تیم در روزهای آتی بازی با ذوب آهن و پرسپولیس را پیش رو دارد.

محرم نوید کیا که فصل گذشته نتوانست جام قهرمانی لیگ برتر و حذفی را از آن خود کند این فصل روی پایان ماموریت نیمه تمام تاکید دارد.

نویدکیا دائما این موضوع را به شاگردانش تاکید می کند که راه قهرمانی از ارایه بازی‌های خوب در زمین می گذرد نه مصاحبه با رسانه‌ها. به باور مربی آرام سپاهان، بازیکن هر اندازه در مصاحبه با رسانه‌ها سودای قهرمانی سر دهد قهرمان نخواهد شد مگر اینکه با تلاش برتری خود را در زمین به اثبات برساند.

سرمربی تیم سپاهان با برگزاری دوستانه با پرسپولیس موافقت کرد تا نشان دهد دو تیم در اوج رقابت می توانند در آماده سازی هم نقش داشته باشند به این خاطر که پرسپولیس بعد از این بازی مهیای دیدار با الهلال در عربستان و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

محرم نوید کیا برای قهرمانی سپاهان اهل هیاهو نیست. جالب اینکه او در تمرینات آماده سازی این فصل خطاب به شاگردانش گفته است: «قهرمانی یا نایب قهرمانی این انتخابی است که شما می کنید. اینکه فصل پیش با فاصله کمی قهرمان نشده اید نشان می دهد که برای قهرمانی باید کمی بیشتر تلاش کنید و به عبارت ساده تر تلاش فصل گذشته برای قهرمانی کافی نبوده است!»

نکته جالب توجه اینکه نیمکت تیم سپاهان این فصل خلوت تر از فصل گذشته است؛ به این  خاطر که محرم نوید کیا به خوبی می داند همیشه در تیم‌های بزرگ نیمکت نشینی اسم‌ها می تواند حواشی را به دنبال داشته باشد. به همین بهانه سرمربی سپاهان به اندازه نیمی از بازیکنانی که از دست داده بازیکن به خدمت گرفته است.

قهرمانی ماموریتی است که محرم نویدکیا به شاگردانش محول کرده است. ماموریتی که فصل گذشته نیمه تمام ماند و این فصل باید از سوی آنها دنبال شود.

توصیه سرمربی سپاهان به شاگردانش این است که در زمین مسابقه این قدر باید خوب باشید که هیچ بهانه ای برای قهرمان نشدن باقی نماند. آیا شاگردان محرم نوید کیا در انجام این ماموریت موفق خواهند شد؟ باید منتظر ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید GB ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    اسطوره به معنی واقعی کلمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی