جدایی پرویز مظلومی از هیئت مدیره استقلال؟/یک مدیر بلندپایه دیگر به استقلال اضافه می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیبت پرویز مظلومی در مراسم تودیع و معارف احمد مددی و سردار آجرلو شایعات جدایی احتمالی‌اش از هیئت مدیره را تقویت کرد.

ساعاتی پیش از اعلام اسامی جدید اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در شامگاه جمعه دوم مهر ماه عنوان شد وزارت ورزش و جوانان پیش از انتخاب محمد مومنی قصد داشته از حضور بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال و مهاجم اسبق تیم ملی در جام جهانی آرژانتین به عنوان یکی از اعضا بهره ببرد.

در نهایت وزارت ورزش به دلیل امتناع بهتاش فریبا به خاطر مشغله شخصی، محمد مومنی را به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال انتخاب می‌کند.

همچنین قرار بوده شخص دیگری به جای پرویز مظلومی در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور پیدا کند که پس از مشورت وزارت ورزش با نهادهای ذیربط عنوان شده که در این شرایط این فرد نمی تواند در هیئت مدیره باشگاه استقلال حضور داشته باشد.

بنابراین پرویز مظلومی همچنان در جمع هیئت مدیره باقی ماند تا تعداد اعضا ۵ نفره شود.

نزدیکان به باشگاه استقلال در این باره اعلام کردند قرار است ظرف روزهای آینده یک فرد جدید به جمع مدیران باشگاه استقلال اضافه شود که در چنین شرایطی یا این فرد جایگزین پرویز مظلومی در هیئت مدیره می شود و یا به عنوان قائم مقام سردار مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال مشغول به کار خواهد شد.

از این رو غیبت پرویز مظلومی در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید که در روزهای گذشته تقریباً به طور مداوم در باشگاه حضور داشت شایعات پیرامون دلخوری مظلومی را تقویت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۶و۶ IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    استاد پاشا چی شد ؟
    • حمید علوی CA ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      پرویزخان مظلومی هم مثل دوست و استادش شادروان منصورخان پورحیدری، هروقت بهش نیاز داشتن، خالصانه ‌و بدون چشمداشت اومده و زحمت کشیده و هر وقت (حتی با قدرناشناسی) نخواستنش بدون سروصدا رفته.. شخصن امیدوارم ایشون رو سالها در مدیریت استقلال داشته باشیم چون علاوه بر صداقت و سلامت در کار، برای آرام نگه داشتن فضای باشگاه و جلوگیری از تصمیمات ناگهانی بسیار موثر هستن.
  • منصور پورحیدری؛ پدر استقلال IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    پرویزخان سرپرست و مدیر تیم می‌شود تا در کنار فرهاد روی نیمکت باشد. ترکیب پرویز خان و فرهاد شانس قهرمانی استقلال را بالا میبرد
  • 6 IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    فقط كمك سرپرست رو حذف نكنيد بخدا...
  • شاه فرهاد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    خیلی خوشحالم که فرهاد ابقا شد آن هم برای ۳ سال. دمت گرم پرویزخان مظلومی که دیروز دم در باشگاه متوجه شدیم که شما تاثیر بالایی در این تصمیم داشتی. پرویزخان حلال مون کن که این چندوقت تهمت زدیم بهتون. پرویز سوبله چوبله و خالق عدد۴ از این که از فرهاد دفاع جانانه کردی ممنونیم
    • نماد ۴۴۴۴ IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      عزیزم شما قدر پرویزخان مظلومی را بعدن می‌فهمید!! بخدا قسم و به همین اربعین امام حسین ع قسم که پرویزخان خیر استقلال را می‌خواهد و از مجیدی حمایت کرد وگرنه که مجیدی باید الان در استخر ویلای دوبی خودش میبود!!!!
  • داوود IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    مجیدی و برادرش چشم دیدن هیچ پیشکسوتی را روی نیمکت ندارند و علت اصلی جدائی پرویز خان هم توهینی بود که توسط ارتش فحاش و چماقداری انجام شد که مجیدی درست کرده. هر کس جای پرویز خان بره به همون سرنوشت دچار میشه. مجیدی بالاخره خواهد رفت با اولین باخت یا دومین باخت پیاپی در لیگ برتر و خودش هم اینرا بخوبی میداند . میخواهد قبل از رفتن از حداکثر امکانات باشگاه برای منافع شخصی و دلالی های خود بیشترین استفاده را بکند. او خواهد رفت و جنازه بیجان استقلال را برای سرمربی بعدی بجا خواهد گذاشت.
    • سوبله چوبله IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      داوود جان باهات موافقم. ولی پرویز خان مظلومی هیچ جا نخواهد رفت چون وزیر روی حضور پرویز مظلومی خیلی حساب باز کرده و استقلال را تحویل دو تا برادر فنچ نمی‌دهد. برای این که برای جوان های طرفدار استقلال خیلی چیزها مشخص بشه، مجیدی را ابقا کردند. ولی بقول داوود عزیز با چند باخت باید از استقلال برود!
  • علی اصغرفضلی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
    سلام من یکی ازهوادارقدیمی استقلال هستم به نظرمن کارخوبی کردندسردارآجرلو را آورند. به استقلال مجیدی با سردارقهرمان آسیا می‌شوند اینوگفتم یادتون باشه باورکنیدکارخوبی کردند. این آقا مردخدا ست حلال وحرام سرش میشه. ولی متاسفانه مدیران دیگراستقلال را ول کردند. استقلال مثل گوشت قربانی برای دلال‌ها بود. هرکی می‌آمدی چیزی ازاستقلال میکندمیبرد. حالاما هواداران میدونیم استقلال صاحب داره آقا شوخی نیست استقلال حداقل 25 ملیون طرفداره شوخی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی