شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
۲ |
۵
خوش به حالت اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی باید اسکوچیچ را مربی خوشبختی دانست که چنین مهاجمان تراز اول و آماده ای در اختیار دارد.

فرهاد اشراقی؛ گلی که مهدی طارمی جمعه شب برای پورتو زد، فراتر از سطح فوتبال آسیا بود. یک گل کاملا اروپایی و شیک و دیدنی که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد زنده آن مهدی طارمی باشد. البته کسانی که فوتبال طارمی در اروپا را دنبال می‌کنند خوب می‌دانند که مهدی از این گل‌ها زیاد زده و حتی در لیگ قهرمانان اروپا زیباترین گل سال را زد تا استعداد و توانایی‌های خود را نشان دهد.

با وجود طارمی و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی نه تنها خیال هواداران این تیم کاملاً راحت است بلکه باید اسکوچیچ را هم مربی خوشبختی دانست که چنین مهاجمان تراز اول و آماده ای در اختیار دارد. سرمربی کروات البته مربی قدرشناسی است و همین دیروز اعلام کرده بود که طارمی و سردار توانایی بازی در رئال مادرید را هم دارند. البته شاید اسکوچیچ کمی اغراق کرده باشد اما به هر حال نشان داد که قدر داشته‌های خود را می داند.

طارمی توپ‌هایی را گل نمی‌کند که واقعاً عجیب است اما در عوض سخت ترین توپ را به گل تبدیل کرده و به بهترین تیم‌های اروپایی مثل چلسی گل می‌زند. او حالا تشنه گلزنی مقابل امارات و کره جنوبی است و می‌خواهد باز هم در موفقیت تیم ملی کشورش سهم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدرضا IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    جناب کیروش هم این بازیکنان رو داشت که به لبنان و عراق و ژاپن اون باخت مفتضحانه رو با هشت سال سابقه مربیگری تیم ملی از شما بعیده این حرفارو بزنید.
  • ایرانی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    من طرفدار پر و پاقرص کیروش هستم اما واقعیت اینه که کره ژاپن عربستان استرالیا هم بازیکنان خوبی دارند.پس کار اسکوچیچ اسان نیست.با تعریف بیش از حد بازیکنان را دچار غرور نکنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی