نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اولین تصمیم آجرلو در مورد فرهاد مجیدی درست بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تغییر سرمربی استقلال در شرایط فعلی از نظر فوتبالی کار چندان درستی نبود و به نظر می‌رسد آجرلو بهترین تصمیم را گرفت و به حمایت از فرهاد مجیدی پرداخت.

سرمربی استقلال که پارسال نتوانست جام بگیرد از انگیزه های زیادی برای موفقیت در استقلال برخوردار است و می خواهد با جذب چند بازیکن جدید تیم بهتری را آماده لیگ برتر کند.

مجیدی البته برای موفقیت بیشتر با استقلال باید از اشتباهات فصل گذشته درس بگیرد.

او حالا مربی با تجربه تری شده و فضای استقلال را هم کاملا می‌شناسند. اگر فرهاد برای ماندن اسماعیلی و مظاهری هم احساس نیاز کند مدیریت باشگاه شرایط لازم را برای ادامه همکاری آنها فراهم خواهد کرد.

به هر حال سردار آجرلو در گام اول تصمیم درستی گرفت که به نظر می‌رسد اکثر قریب به اتفاق هواداران استقلال هم با تصمیم او موافق باشند.

هرچند که تاکید می‌کنیم کار آجرلو و مجیدی در استقلال ۱۴۰۰ بسیار سخت است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هواداررئال مادریدوپرسپولیس6 IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    به نطرمن باید استقلالی ها ازسرمربیشان فرهادمجیدی حمایت کنند.ماپرسپولیسی ها سه سال ازبرانکوایوانکوویچ حمایت کردیم نتیج گرفت وپرسپولیس راقهرمان کرد.هرچند بایدازش حمایتکنندتادیگربهانه نیاوردتیمومن نبستم وحمایتی ازم نشد
    • بی نام IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      دقیقا همینطوره ولی چون اکثر طرفدارای استقلال بی‌منطق و هوچیگرن اگر نتیجه بگیرن میگن دیدید شاه فرهاد گفت به کسی نمیبازه نباخت ولی وقتی میبازن زمین وزمان میشن پرسپولیس و البته برانکو با خیلی ها فرق داره برانکو امثال طارمی و رضاییان به راحتی گذاشت کنار و حتی اسمشون رو هم بهانه باختش نکرد ولی شما نگاه کنید این استقلالی‌ها دانشگر رو که نظم تیمشون رو ریخت بهم نتونستند بزارند کنار و هی فرچیپ فرچیپ میکنن
    • پایگاه مقاومت استقلال IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      آفرین به سردار آجرلو که به فرهاد مجیدی اعتماد کرد
  • فوتبال پاک IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    حالا که مدیرعامل استقلال فردی غیر استقلالی انتخاب شده (با خوب یا بدش کاری نداریم ) از وزارت محترم ورزش شخص آقای سجادی میخواهیم برای رعایت عدالت و جلوگیری از ذهنیت منفی در نزد هواداران فوتبال مدیرعامل پرسپولیس را هم فردی غیر پرسپولیسی انتخاب کنند لطفا و خواهشا فقط نفرمائید که این فقط تصمیم هیئت مدیره بوده و وزارت نقشی نداشته .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی