شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
۰ |
۱
اولین چالش بزرگ سردار آجرلو در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در مورد حضور سردار آجرلو در استقلال قطعاً باید زمان بگذرد تا بتوانیم قضاوت بهتر و کاملتری داشته باشیم.

آنچه مسلم است آجرلو تجربیات مدیریتی ارزنده‌ای در تیم‌های تراکتور، پاس و استیل‌آذین کسب کرده که باید از آنها در استقلال استفاده کند اما به هر حال استقلال تیم بسیار پرطرفداری است و کار کردن در آن قواعد خاص خودش را دارد. شاید یکی از مهمترین چالشهای سردار آجرلو در روزهای ابتدایی حضورش در استقلال ماجرای پرونده استراماچونی باشد چرا که موعد این پرونده نزدیک است و اگر استقلال رضایت مربی سابق و ایتالیایی خود را جلب نکند، قطعاً دچار دردسر خواهد شد.

چالش بعدی سردار آجرلو فضای مجازی خواهد بود یکسری از صفحات و کانال‌های به اصطلاح هواداری هستند که نه تنها خیرخواه استقلال نیستند بلکه در تمام سنوات گذشته بزرگ‌ترین لطمات را به این تیم زده‌اند. قطعا آجرلو باید فکری هم برای این مسئله بکند وگرنه کاری که این صفحات هواداری با استقلال می‌کنند رقبای این تیم هرگز قادر به انجامش نیستند. آجرلو اگر می‌خواهد در استقلال موفق شود که حتماً می‌خواهد، باید به وضعیت قرارداد بازیکنان هم سر و سامان بدهد و این طور نباشد که هرکس از راه رسید به صرف اینکه پولدار است جداگانه به یک بازیکن پول بدهد و استقلال را دچار دردسر کند.

آخرین چالش او هم  یکسری از دلال‌ها هستند که به طور طبیعی کارشان بالا بردن قیمت فوتبالیست‌ها و بازیکنان لیگ برتری است. در همین استقلال بازیکنی که یک میلیارد هم نمی‌ارزید ۷ میلیارد قرارداد دارد و حالا آجرلو که حتماً با علم  به این مسائل به این باشگاه بزرگ آمده تا شاید  بتواند به استقلال را سر و سامان دهد، باید فکری برای این چند چالش بزرگ بکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی