نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
شهره موسوی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی که برای وی در فضای مجازی ایجاد شده واکنش نشان داد.

تیم ملی زنان ایران موفق شد از مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا به سلامت عبور کند و مجوز حضور در مسابقات نهایی را کسب کند. با این همه غیبت شهره موسوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان کمی عجیب و غیره منتظره آمد. در طول برگزاری این رقابت ها در فضای مجازی برخی خبرها حکایت از این داشت که ظاهرا موسوی بابت فعالیت های اقتصادی که خارج از فوتبال داشته و دارد دچار مشکلاتی شده و حتی خبر از بازداشت 24 ساعته او هم آمده بود و اینکه به دلیل ممنوع الخروج بودن نتوانسته تیم بانوان را در تاشکند همراهی کند. موسوی در این باره توضیحات زیر را ارائه داد:

*کسانی که چنین حرفهایی می زنند می خواهند مدیریت خوب من را زیر سئوال ببرند و خدا راشکر در فارسی ضرب المثل های خوبی داریم که یکی از آنها در جواب به این افراد حاشیه ساز این است که جواب ابلهان خاموشی است.

*من چرا باید به این سفر می رفتم وقتی کلی کار در فدراسیون داشتم. مهم این است که کارها با مدیریت انجام شود که این اتفاق هم به خوبی افتاده است. همه کارها در حال انجام بوده و نفراتی که اعزام شده بودند کارها را انجام می دادند. مهم نتیجه گرفتن تیم بوده که حاصل شده و بقیه صحبت های حواشی هست که من به آنها اهمیت نمی دهم.

*برخی می خواهند خستگی کار به تن آدم بماند. مباحثی مثل لباس کاروان را پیش گرفتند درحالی که کسی به این توجه نکرد ما توانستیم تیمی که از رنکینگ خارج شده بود را دوباره سرپا کنیم. اردن حریف قدری بود اما خوشبختانه بچه ها توانستند سربلند شوند. کسانی که به بهانه های مختلف در حال حاشیه سازی هستند بدانند که با این کارها به شهره موسوی ضربه نمی زنند بلکه به فوتبال کشورمان لطمه می زنند.

*اینکه چرا قبل از بازی با اردن مریم ایراندوست سرمربی تیم اعلام کرده بود صعود ایران به رنکینگ ربط دارد و چرا از نحوه صعود مطلع نبوده بایدد بگویم از اول هم صعود ربطی به رنکینگ نداشت. شما هم این اشتباه صورت گرفته را به حساب فشار و استرسی که روی سرمربی تیم بوده بگذارید. مهم این است که اکنون تیم صعود کرده و ما باید خود را برای رقابت های نهایی که بهمن ماه انجام می شود آماده کنیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی US ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    به به چه ادبیات شایسته و ادیبانه ای!! هر دم از این باغ بری می رسد
    • مجید IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      اخرشم که دستگیر شد امروز و مشخص شد خودش یه دزد و ادم نادرست هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی