نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
میلان - اتلتیکومادرید
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میلان در حالی امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت که در پی اولین بردش در لیگ قهرمانان بعد از ۸ سال است.

میلان و اتلتیکومادرید امشب در لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس از گروه B به مصاف هم می‌روند. هر دو تیم به دنبال اولین بردهای خود در فصل جدید لیگ قهرمانان هستند. شاگردان استفانو پیولی در اولین بازی خود با نتیجه ۳-۲ مقابل لیورپول شکست خوردند و اتلتیکومادرید هم در خانه خود نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل پورتو به دست نیاورد. 

میلان؛ به دنبال اولین برد

با وجود گل به خودی فیکایو توموری در بازی قبلی در زمین لیورپول، روسونری توانست به بازی برگردد و ۲-۱ از حریف قدرتمند انگلیسی جلو بیفتد اما گلهای محمد صلاح وجوردن هندرسون در نهایت حکم به برتری تیم میزبان در یک بازی زیبا و پرهیجان داد. شاگردان پیولی در سری آ ایتالیا تا اینجا عملکردی عالی داشته‌اند و این بار از همین ابتدای فصل خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ مطرح کرده‌اند. این هفته روسونری با گلزنی دانیل مالدینی و براهیم دیاس از سد اسپتسیا گذشت تا جایگاه خود را بعد از ناپولی در رتبه دوم تثبیت کند. میلانی‌ها در هر هفت بازی قبلی خود تا اینجای فصل گل زده‌اند و در این بازی هم به دنبال اولین برد خود در لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۱۳ تا کنون هستند اما مقابل دفاع قدرتمند اتلتیکو آن‌ها قطعاً کار سختی خواهند داشت. 

اتلتیکومادرید؛ بحران زده اما امیدوار

روخی بلانکو این فصل را با تشکیل مثلث اتشین ژوائو فلیکس، لوئیس سوارس و آنتوان گریزمن شروع کردند اما بر خلاف انتظار، آنها به سختی در این هفته‌ها گل می‌زنند. در بازی مقابل پورتو فقط ۱۱ شوت در جریان بازی زده شد و تیم پرتغالی توانست یک امتیاز از اتلتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو بگیرد. مشکلات قهرمان فصل گذشته لالیگا در گلزنی، هزینه سنگین‌تری را در لیگ برای این تیم رقم زده است. آنها این هفته اولین شکست خود را مقابل آلاوس متحمل شدند و باز هم نتوانستند گل بزنند. اتلتیکو در ۴ بازی اخیر خود در همه جام‌ها فقط یک گل زده و یک برد داشته است. در لیگ قهرمانان هم اتلتیکو آمار نگران‌کننده یک برد در ۷ بازی اخیر و گل نزدن در ۳ بازی آخر خود را دارند. شاگردان سیمئونه البته شاید بتوانند به این امیدوار باشند که در دو نبرد قبلی خود مقابل میلان دو برد به دست آوردند، دو بردی که مربوط به مرحله یک‌هشتم نهایی فصل ۱۴-۲۰۱۳ می‌شود.


آخرین جدال 
اتلتیکو در فصل ۱۴-۲۰۱۳ در بازی رفت با یک گل در سن سیرو برنده شد و در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با نتیجه ۴-۱ در خانه خود روسونری را شکست داد. 

مصدومان و محرومان 
بازگشت اولیویه ژیرو و داوید کالابریا از مصدومیت خبر خوبی برای میلان است هرچند آمادگی ژیرو هنوز صددرصد نیست. زلاتان ایبراهیموویچ هنوز مشکل آشیل پا دارد و کرونیچ، باکایوکو و فلورنتزی هم قطعاً به این بازی نمی‌رسند. برای اتلتیکو استفان ساویچ محروم است. توماس لمار م تنها مصدوم این تیم به حساب می‌آید.

ترکیب احتمالی 
میلان:
ماینان، کالابریا، توموری، رومانیولی، ارناندز، کسیه، بن ناصر، سالماکرس، دیاس، ربیچ، ژیرو
اتلتیکومادرید: اوبلاک، خیمنس، فلیپه، ارموسو، تریپیر، یورنته، کوکه، دی پائول، کاراسکو، سوارس، فلیکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی