شفر و بیژن طاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی آلمانی فصول گذشته استقلال که در تمام دوران حضورش از بیژن طاهری به عنوان دستیار استفاده می‌کرد نسبت به بازگشته این چهره در قامت سرپرست به جمع آبی‌پوشان تهرانی واکنش نشان داد.

وینفرد شفر سرمربی اسبق استقلال که در تمام دوران حضورش از بیژن طاهری به عنوان دستیار استفاده می‌کرد نسبت به بازگشته این چهره در قامت سرپرست به جمع آبی‌پوشان تهرانی واکنش نشان داد.

شفر طی گفت‌وگویی کوتاه به خبرورزشی گفت: بیژن طاهری یک همکار ارزشمند و یک جنتلمن واقعی است. خوشحالم که به استقلال برگشته و امیدوارم در سمت جدید خودش موفق باشد. من روزهای خوبی را با بیژن سپری کردم و حالا دلم می‌خواهد او به عنوان سرپرست استقلال موفق شود.

نکته جالب توجه و بسیار سوال برانگیز این است که شفر در تمام دوران پس از جدا شدن از استقلال، برای فرهاد مجیدی در مقاطع مختلف پیام‌تبریک نفرستاد و حتی زمانی که استقلال همراه با فرهاد به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا می‌کرد نیز ترجیح می‌داد آن را به کل مجموعه تبریک بگوید.

ظاهراً مرد مرد آلمانی هنوز از بابت اتفاقاتی که طی ماه‌های پایانی حضورش در استقلال رخ داده ناراحت است. شفر اردیبهشت سال ۹۸ از استقلال برکنار و ۲۴ ساعت پس از این اتفاق فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌ها انتخاب شد. مرد آلمانی بعدا مدعی شد که دلش می‌خواست مجتبی جباری دستیارش در استقلال شود ولی مدیران باشگاه در آن زمان تاکید کردند که فرهاد مجیدی باید بیاید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زردی سر و تن را به آتش بسپاریم IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    اوه .. خدای من مثلا الکی میخواین با این حرف جنجال و حاشیه برای فرهاد درست کنین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ واقعا اگر بیکار هستین و عقلتون به جایی در عرصه رسانه نمیرسه مطالعه کنین یه کتاب دست بگیرین بخونین بخدا هیچ آدم سالمی از نبودن چنین خبرهایی ناراحت نمیشه
  • محمدعلی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    خسته نشدید از لنگی بازی و حاشیه سازی؟ آخه شفر، مربی آلمانی که همین شماها بارها خبر رفتید که آلزایمر داشته و...، جباری رو از کجا می شناخته؟ فرهاد مجیدی فوق ستاره استقلال و ملی پوش و کسی که تمام کشورهای عربی و اطراف ایران می شناختنش و می شناسنش و تنها ایرانی قهرمان جام باشگاههای آسیا توی فرمت جدیده که با العین قهرمان شده و چندبار قهرمان و آقای گل شده توی امارات و دومین گلزن برتر تاریخ استقلال بزرگه با نزدیک به ١٠٠ گل و در ضمن توی راپید وین اتریش بازی کرده بوده و ۴ دربی پشت هم گل زده بوده و رزومه و تجربه اش چندین برابر مجتبی و خیلیا بوده و هست ، و دوره مربیگری دیده بوده توی اسپانیا و دو سه زبان می دونه و جنتلمن واقعی و بین المللیه رو بگه نمی خوام دستیارم بشه بعد مجتبی که هیچ سابقه روشنی نداشته و توی ایران هم با همه دعوا داشته و همیشه مصدوم بوده و هیچوقت چهره مطرحی نبوده رو می خواسته؟آخه خزعبلاتی آدم می شنوه که به قول معروف مرغ پخته هم خنده اش می گیره چه برسه به آدم، در ضمن قابل توجه حاشیه سازان، شفر بعد از فینال حذفی، از فرهاد مجیدی حمایت کامل کرد برعکس روسیاهان و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی