گابریل کالدرون
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت به‌جز بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، جریمه دیگری درباره بدهی به سرمربی پیشین سرخپوشان به باشگاه تحمیل نشده است.

ایمان حسین‌پور شرفشاد، درباره مسائل حقوقی مطرح شده در پرونده گابریل کالدرون اظهار داشت: در اینکه مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست. مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می‌دانند و نسبت به آن اقدام خواهند کرد. نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مسئله وقفه افتاد.

وی افزود: درباره بعضی از اظهارنظرهای مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظر باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا، متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا درباره بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی مطالعه و سپس اظهارنظر شود. در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رأی صادره، صرفاً بر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات اشاره دارد و در مقطع کنونی، محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی‌کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: همانطور که گفته شد، شکی نیست که باشگاه باید بدهی خود از جمله به گابریل کالدرون و دستیارش را پرداخت کند. تمایل باشگاه بر انجام هر چه سریع‌تر این امر است، اما اینکه بعضاً مطالبی بدون اطلاع دقیق از مدارک و حکم صادره برای به چالش کشیدن باشگاه و مدیریت مطرح می‌شود، امری جداگانه است.

حسین‌پور شرفشاد در ادامه تصریح کرد: به هر حال آنچه در حکم آمده، این بود که پرسپولیس با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات روبه‌رو شده است. در حکم درباره سایر مسائل و جرایم، موردی ذکر نشده و در ارتباط با آن نیز نامه‌ای از سوی فیفا ارسال نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    2 میلیون دلاری که پرسپولیس حکومتی در فینال آسیا به عنوان پاداش گرفت برای تیم فوتبال پرسپولیس نیست و به بیت المال تعلق داره. پرسپولیس قبل از لیگ قهرمانان 2020 به برانکو، بودیمیر، جونیور و چند بازیکن دیگه بدهکار بود و حدود 70 میلیارد تومان از جیب مردم و پول بیت المال قرض و برداشت کرد تا به این طلبکاران بده تا نکنه پنجره پرسپولیس بسته بشه یا 6 امتیاز ازش کم بشه. پس حالا اون 2 میلیون دلار باید به حساب بیت المال در ایران ریخته بشه که قرض و بدهی پرسپولیسی ها به بیت المال و حق مردمه. از اون 1.5 میلیون دلار باقی مونده اگه هست می تونن قرض کالدرون رو بدن و هرچی هم موند می تونن به حساب باشگاه واریز کنن. اینطوری نیست بخوان هم 70 میلیارد بیت المال رو ندن و هم 3.5 میلیون دلارو حق قانونی خودشون بدونن و بالا بکشن
    • شاهین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      فقط یک بند می گویم . شما بدهی شوفر از کجا دادید!
    • کیسه حکومتی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      پرسپولیس با فروش پول بیرانوند و رضایت نامه بشار رسن بدهی برانکو پرداخت کیسه با پول بیت المال بدهی شفر و استراما داد طلب کالدرون مثل طلب شفر و استراما پرداخت کنید چرا وزرات ورزش،طلب،استراما یه بار پرداخت کرده باید غرامت سال دوم دوباره پرداخت کند؟؟ همانطور که وزرات ورزش قبل بدهی شفر و سال اول بدهی استراما به بهانه برگشتن پرداخت کرده بدهی کالدرون پرداخت کنه تبعیض و بی عدالتی تا کیه
    • پاسخ به کیسه حکومتی IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      پول برانکو از بیت المال برداشت شد و سعی نکن دروغ یگی چون همه چیز ثبت شده. پرسپولیس محکوم شد به پرداخت پول برانکو که 40 میلیاردی بود. بعد پرسپولیس به جای پرداخت پول برانکو رفت 7 تا بازیکن جدید برای لیگ قهرمانان آسیا خرید و به جای پرداخت پول برانکو پیش قرارداد این بازیکن ها رو داد. بعدا که پنجره پرسپولیس بسته شد از بیت المال 70 میلیارد گرفتند و پول برانکو و بودیمیر و جونیور و امثال اینها رو پرداخت کردند. حتی 30 میلیارد هم آذری جهرمی از همراه اول با رانتی که داشت گرفت و به پرسپولیس حکومتی داد. و 8 میلیارد هم اسپانسر استقلال به پرسپولیس حکومتی داد. اسپانسر استقلال هم زیردست خودشون بود و هرچی اینا می گفتن اطاعت می کرد. پرسپولیسی ها حتی پول استقلالی ها رو هم خوردن. وقتی پرسپولیس 70 میلیارد بدهی داره نباید بره بازیکن جدید بخره اول باید بدهکاری هاش صاف کنه. حالا که از پول بیت المال گرفتن باید دوباره به بیت المال برگردونن.
    • پاسخ به شاهین IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
      چون استقلال و پرسپولیس هر دو زیر نظر وزارت ورزش و دولت هستند، دولت هر سال یک بودجه ای برای این دو تیم در نظر می گیره و دو تا تیم اسپانسر هم دارن. پس باید بر اساس این بودجه ای که دارن خرج کنن اما پرسپولیسی ها 70 میلیارد بیشتر از بودجشون خرج کردن که این 70 میلیارد رو قرض گرفتن از بیت المال. اینکه قرض گرفتن برای این بود که پول پرسپولیس بلوکه شده بود. اگه پاداش آسیایی پرسپولیس بلوکه نشده بود باید از همون پاداشی که گرفتن پول ها رو می دادن اما پرسپولیس چون 7 بازیکن جچدید خریده بود و پول هایی که بودجشون بود پیش خور کرده بود مجبور شد از بیت المال خرج کنه. پس اگه پول پرسپولیس از حالت بلوکه شدن در بیاد باید 70 میلیارد دولت رو پرداخت کنن به اضافه بدهی کالدرون. بعد هرچی موند بریزن به حساب باشگاه.
  • پرسپولیس کمک قهرمان آسیا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    بابا پرسپولیس رو منحل کنین خیال همه مون رو راحت کنین تیم نیست که ،تیمی که دو هفته باباش رو از دست داده باشه و اینجوری پوکیده بشه بهتره منحل بشه
  • ... IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    پرسپولیس باباشو از دست نداده شما یه بابای جدید و بهتر و سرحال تر و قبراق تر به دست آوردید.
  • مهدی IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    کالدون که داشت نتیجه میگرفت صدر هم بود واقعا ارزش داشت بره بیرون بعد پول الکی بدیم و پدیده رو بدون مربی کنیم تا گل محمدی بیاد مسخره نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی