مجید جلالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وقتی حرف‌هایی درباره حضور مجید جلالی در استقلال شنیده شد خیلی‌ها تصور می‌کردند اینها شایعاتی است که معمولا حول محور باشگاه استقلال به گوش می‌رسد!

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر حضور مجید جلالی در استقلال مطرح شد و این سرمربی سرشناس که رابطه بسیار گرمی با مصطفی آجرلو هم دارد خودش طی مصاحبه‌ای صراحتاً آن را تأیید کرد و مدعی شد در آینده‌ای نزدیک شرایط و شکل همکاری او با آبی‌پوشان به طور واضح نمایان می‌شود.

 حرف‌های مجید جلالی و ادعای او مبنی بر احتمال بالای همکاری‌اش با استقلال در میان بازیکنان این تیم هم بازتاب پیدا کرد.

این‌طور که پیداست فرهاد مجیدی مشکلی با این که مجید جلالی تحت عنوان مدیر آکادمی یا معاون باشگاه در استقلال فعالیت کند ندارد اما سرمربی آبی‌پوشان بحث مدیریت فنی را نمی پذیرد و طی تمام دوران سرمربیگری خود در استقلال نه تنها زیر بار همکاری با چنین فردی نرفته بلکه حتی با کمیته فنی هم کار نکرد.

این نکته را هم نباید فراموش کرد که سابقه رفاقت مجید جلالی با مصطفی آجرلو به بالغ بر ربع قرن می‌رسد. جلالی در سال ۷۴ سرمربی تیم نیروهای مسلح ایران بود و همراه با مدیرعامل کنونی استقلال توانست عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های ارتش‌های جهان را به دست آورد. این دو نفر همچنین سابقه قهرمانی پاس در فصل ۸۲ - ۸۳ را نیز به اتفاق یکدیگر دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    بسیار عااالی..انتخاب درست از مدیر عامل کار درست:) مرررسی سردار..از زمانی که به استقلال اومد‌ هر روز خبرهای امیدوار کننده میشنویم..دیگه تموم شد سالهای ناکامی..به امید سربلندی استقلال..
  • Fg IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    آقای مجیدی جلالی به درد نمخوره اگر خوب بود تیمهای دیگر مببرند بعضی آدمها رفیق نیمه راه هستند
  • علی منصوری IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    اینجا استقلال جلالی اگه خوب بود تیم داشت تا الان و نتیجه میگرفت فقط فرهاد
  • آقا مجید کامپیوتر به اس اس خوش آمدی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
    آقا مجید حد و اندازه وجایگاهش ریاست فدراسیون فوتبال ایرانه نه کمتر، حیف و صد حیف همانطور که خودش اظهار نظر کرده بود راجع به بازیکنان و مربیان ایرانی که میتونن در فوتبال جهان جایگاه قابلی داشته باشند بی گمان خودش اگر در محیطی دیگر ودرکشورهای اروپایی صاحب سبک فوتبال بود کمتر از بزرگانی چون آرسن ونگر نبود
  • هادی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    سرمربی بعدی تیم استقلال. این رو که نباید شک کرد مجیدی هفته سوم یا چهارم از تیم اخراج میشه و جای خودش رو به جناب جلالی میده آجرلو خیلی باهوش تر از اون که بخواد از مجیدی بازی بخوره یکی دوماه دیگه صبر کنید همه چی مشخص خواهد شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی