نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
محمدهادی ساروی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی جهان گفت: قول این مدال را داده بودم و چیزی را غرورانگیزتر از اهتزاز پرچم کشورم در مسابقات بین‌المللی نمی‌بینم.

محمدهادی ساروی پس از کسب نشان طلای وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: خدا را شکر می‌کنم که مدال طلا گرفتم. قول مدال داده بودم و امیدوارم برای لحظاتی دل مردم را شاد کرده باشم. حس خیلی خوبی است. غروری از این بالاتر نیست که پرچم کشورم به اهتزار درآید. امیدوارم دعای هموطنان همچنان بدرقه راهم باشد و در میدان بعدی هم دل‌شان را شاد کنم.

وی ادامه داد: من انتظار چنین مدالی (مدال طلا) را در المپیک داشتم، اما اتفاقاتی باعث شد آنجا این مدال را کسب نکنم. وقتی در این میدان طلا گرفتم حس خوشحالی عجیبی در من به وجود آمد.

ساروی در مورد اینکه برنز المپیک یا طلای جهانی، کدامیک بیشتر خوشحالش کرده است، گفت: مدال المپیک چیز دیگری است، طلای قهرمانی جهان هم ارزش خودش را دارد. نمی‌شود مقایسه کرد. امیدوارم در میدان بعدی هم با طلا هموطنانم را خوشحال کنم. 

وی با اشاره به سالتوی رسول جزینی روی خودش بعد از کسب طلای قهرمانی جهان تأکید کرد: آقا رسول در این مدت مثل یک پدر کنارم بود. همه مربیان مثل خانواده کنار ما بودند، او هم خیلی خوشحال شد. امیدوارم ذره‌ای از زحماتش را جبران کرده باشم.

حرف‌های اولین طلایی کاروان کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی