محرم نویدکیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بالاخره یک نفر در فوتبال ایران پیدا شد که به جای حرف زدن و شعار دادن عمل کرد.

فرهاد اشراقی؛ محرم نویدکیا نه تنها به خاطر پرسپولیس که نماینده ایران است، تیمش را به تهران آورد و نه تنها با تمام قوا مقابل پرسپولیس بازی کرد بلکه به درخواست گل محمدی درست به روش الهلال بازی کرد تا پرسپولیس یک محک جدی بخورد. سرمربی پرسپولیس خیلی دوست داشت سوپرجام ایران بین تیم‌های پرسپولیس و فولاد برگزار شود تا به قول معروف تیمش در شرایط مسابقه قرار بگیرد اما فدراسیون نخواست و یا شاید نتوانست این بازی را برگزار کند و در نتیجه یحیی گل محمدی شخصا با محرم نویدکیا تماس گرفت و از او خواهش کرد که مقدمات برگزاری یک بازی دوستانه بین دو تیم در تهران را فراهم کند.

نویدکیا اعلام کرد که چون پرسپولیس نماینده ایران است ما با تمام قوا مقابل این تیم بازی می‌کنیم تا حسابی محک بخورد. بعد از آن یحیی از محرم خواست تیمش را به روشی که الهلال بازی می‌کند راهی میدان کند تا پرسپولیس یک بازی تدارکاتی کاملاً مفید را قبل از بازی حساس ۲۴ مهر مقابل نماینده عربستان برگزار کرده باشد. نویدکیا با این درخواست گل‌محمدی هم موافقت کرد و این در حالی است که در تمام سال‌های گذشته تنش‌های زیادی بین مسئولان، بازیکنان و مربیان هر دو تیم وجود داشته است و حتی تماشاگران پرسپولیس و سپاهان بارها و بارها در تهران و اصفهان کتک کاری کردند. این حرکت محرم واقعاً درس بزرگی برای تمام اهالی فوتبال ایران بود که صبح تا شب در حال شعار دادن و شو آ ف هستند. محرم اما در میدان عمل به نماینده ایران کمک کرد تا ثابت کند که در فوتبالی که روز به روز کثیف‌تر می‌شود می‌توان کارهای بزرگ انجام داد و به نماینده ایران کمک کرد. مسلما یحیی گل محمدی هم این محبت سرمربی جوان سپاهان را فراموش نخواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۱ IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    درود بر شرافت محرم
  • تورک IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقا محرم سپاس وتشکر.
  • اشکان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    با شخصیت مثل محرم نوید کیا
  • ساوالان IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    در مقابل مربی هم بود روی صندلی قرمز نمی نشست!!! حمایت تا قیامت!!!!! نوید کیا از مکتب شاهین هست . اگه اطرفیان بگذارند. مربی بزرگی خواهد شد.. عده ای از اب گل الود استفاده می کنند تا سپاهان و پرسپولیس خراب شوند.. خودشان نمی توانند قهرمان شوند.. دست به دامان تراختور و سپاهان می شوند . تا طرفدار در شهرستان سو استفاده کند!!!!!! اتحاد مثلث یا اتفاق مثلث.... این ها را چه کسانی بوجود می اوردند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند . ولی خواست خدا چیز دیگری هست!!!!!!!!!!!!!!
  • مجتبی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    درود به محرم نویدکیا ، مردانگی را باید ازش یاد گرفت
  • حسین IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    سپاهان قهرمان...دمت گرم نویدکیا
  • امیر IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    محرم جان دمت گرم... درود بر شرفت... جواب منش پهلوونیتو میگیری انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی