نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دیدیه دشان؛ جشن قهرمانی فرانسه در لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۱
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه با برشمردن قابلیت‌های شاگردانش که منجر به قهرمانی آنها در دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا شد، خودش و آنها را جنگجویان با اراده توصیف کرد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از بازگشت باشکوه مردانش مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا که در آن گل خورده را با ۲ گل جواب دادند و قهرمان شدند، به سایت یوفا گفت: «من به بازیکنان افتخار می‌کنم و برای آنها بسیار خوشحالم. در هر دو بازی‌مان (در مراحل حذفی لیگ ملت‌ها) از رقبا عقب افتادیم اما خیلی سریع به گل خورده پاسخ دادیم و بازی را به تساوی کشاندیم. تیم ما به جز استعداد، شخصیت و ذهنیت مناسب هم دارد و به همین دلیل من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.»

دشان افزود: «پای یک جام در میان بود. بازیکنانم مانند خودم جنگجو هستند. ما هر کاری که می‌شد انجام دادیم تا به اینجا برسیم و وقتی که شما در یک فینال باشید، همیشه بهتر است که آن را هم ببرید. در نیمه دوم تیم ما هجومی‌تر بود و حریف را وادار به ارتکاب اشتباه کرد. در تیم ما برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت وجود دارد. بازیکنان جوان مانند تئو هرناندس و اورلین شوامنی در این تورنمنت بازی کردند آن هم بدون آنکه تیم تحت فشار قرار بگیرد.»

سرمربی خروس‌ها تأکید کرد: «ما نزدیک به ۲۰ دقیقه دست از بازی کشیدیم در حالی که جلوی تیمی مانند اسپانیا اجازه چنین کاری را ندارید. سیستم بازی ما و شیوه‌ای که آن را اجرا می‌کنیم هنوز نیاز به پیشرفت دارد.»

دشان در پایان درباره مهاجم تیمش کریم بنزما که بار دیگر برای فرانسه گل زد و در پایان مسابقه هم به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت: «کریم برای ما یک مهره حیاتی است و در این دو بازی اخیر هم این را ثابت کرد. او قابلیت‌های مشخصی دارد، همینطور یک اراده آهنین برای کسب پیروزی و آن را به سایر بازیکنان هم انتقال می‌دهد. من برای او خوشحالم. کریم در قهرمانی ما در لیگ ملت‌ها نقش مهمی ایفا کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی