نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آخرین برنامه‌های پرسپولیس قبل از سفر به عربستان/ گلایه از ضعیف جلوه دادن الهلال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص شرایط این تیم در آستانه سفر به کشور عربستان ارائه کرد.

کاوه علی اسماعیلی در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای پرواز به کشور عربستان اظهار داشت: تمرینات طبق برنامه کادر فنی ادامه دارد. روز گذشته بازیکنان بعد از بازی با سپاهان که بازی خوبی از سوی کادر فنی ارزیابی شد، استراحت کردند. باید از محرم نویدکیا تشکر کنیم، عصر امروز هم تمرین داریم. طبق برنامه چهارشنبه به عربستان پرواز می‌کنیم و روز شنبه در ورزشگاه پرنس فهد به مصاف الهلال می‌رویم. هنوز درگیر برنامه‌ریزی هستیم و تا عصر امروز جزئیات سفر را اعلام خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد پرداخت بخشی از قراردادها عنوان کرد: این موضوع در دستور کار بود، مجید صدری تلاش می‌کند هر طور شده روحیه تیم را با مسائل مالی بازیابی کند. روحیه‌ها خیلی خوب است، البته فشار و استرس خیلی بالاتر از حد بازی‌های عادی است، اما بازیکنان آبدیده و میدان‌دیده هستند و مطمئنا با روحیه خوب به مصاف الهلال می‌رویم.

وی افزود: مشکلات زیادی داریم و تنها هستیم اما در شرایط فعلی درک بازیکنان طوری نیست که مشکلات اقتصادی را نسبت به حرفه‌ای که دنبال می‌کنند ارجح بدانند. بچه‌ها با شرف و غیرت تا اینجا آمده‌اند درست مثل سال گذشته که فینال رسیدیم.

علی اسماعیلی در مورد اخباری که در این روزها پیرامون الهلال منتشر می‌شود، گفت: ما با الهلال عربستان که اسکلت اصلی تیم ملی این کشور را تشکیل داده، بازی داریم. متأسفانه در داخل برخی تلاش گسترده دارند که بگویند الهلال ضعیف است. ۱۲-۱۰ محروم و مصدوم دارد و می‌خواهند مربی‌شان را اخراج کنند. این حرف‌ها دقیقا با چه دلیل و منطقی بیان می‌شود؟ اما قطعا روی بچه‌های ما تأثیر نمی‌گذارد، مطمئنیم اگر الهلال حتی ستاره‌هایش محروم و مصدوم باشند بازهم جانشینان گرانقیمتی دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: نباید با این حرف‌ها پرسپولیس را تحقیر و تخریب کنیم و بگوییم مقابل یک تیم ضعیف بازی دارد. این حرف‌ها اصلا درست نیست، مطمئنیم مقابل یکی از قدرت‌های آسیا به میدان می‌رویم و بازی جذاب و هیجان‌انگیزی می‌شود. امیدواریم هواداران فریب این حرف‌ها را نخورند. الهلال مانند پرسپولیس تیم قدرتمندی است، پرسپولیس از دید خودمان قدرتمندترین تیم آسیا است و پنج دوره قهرمانی در لیگ سخت ایران داشته، امیدواریم با وجود یحیی گل محمدی، دستیارانش و بازیکنان اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

وی در مورد تمدید دو ساله قرارداد سرمربی پرسپولیس گفت: قرارداد گل محمدی برای لیگ بیستم فصل گذشته منعقد شده بود. او برای این فصل قرارداد دارد، اما صدری قراردادش را برای دو فصل بعد یعنی لیگ ۲۲ و ۲۳ تمدید کرد. اصلا دوست نداریم، گل محمدی و هیچ کدام از ستاره‌هایمان را از دست بدهیم. ادامه فعالیت گل محمدی می‌تواند برای پرسپولیس خیر و برکت داشته باشد. او تنها مربی ایرانی است که توانسته برای یک باشگاه ایرانی درآمد میلیون دلاری داشته باشد. چه باشگاهی چنین مربی‌ای را کنار می‌گذارد و از کارهای تاکتیکی‌اش چشم‌پوشی می‌کند؟ امیدواریم با او دوباره به فینال آسیا برسیم و این بار قهرمان شویم. دوباره قهرمان لیگ برتر شویم و افتخارات بیشتری کسب کنیم و ان‌شاءالله به لیگ جهانی برویم.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با تهران ورزشی در مورد اینکه انجام بازی‌های دوستانه با سپاهان حساسیت‌ها را کمتر می‌کند، اظهار داشت: قطعا همین طور است، این بازی بابت دوستی بود و دستانمان را محکم‌تر فشردیم. سپاهان، پرسپولیس و دیگر باشگاه‌های بزرگ ایران با هم برادر هستند. در میدان رقابت ممکن است اتفاقاتی پیش بیاید که کاملا طبیعی است و گاهی اوقات در سطح هواداری هم اتفاقاتی می‌افتد، با این حال هواداران برای هم احترام قائل هستند، البته شیطنت‌هایی هم وجود دارد، با این حال با هم دوست هستیم و برای یکدیگر احترام خاصی قائلیم. امیدواریم این بازی‌های دوستانه مشکلات موجود را حل کند، سپاهانی‌ها واقعا به ما کمک کردند و باید بار دیگر از نویدکیا تقدیر کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی