نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
۰ |
۵
مرگ تلخ یک ورزشکار در روز تولد ۲۳ سالگی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان روس رشته اسکیت، در اثر یک تصادف جان خود را در روز تولدش از دست داد.

روسلان زاخاروف، برنده مدال برنز رقابت‌های جوانان قهرمانی جهان در رشته اسکیت سرعت در سال ۲۰۱۷، در روز تولد ۲۳ سالگی‌اش در اثر برخورد یک خودرو با او که در حال  دویدن بوده است، جان خود را از دست داد.

این اتفاق در محل زادگاه او در شهر خاباروفسکا رخ داد. زاخاروف مدال برنز ۵۰۰ متر را در رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۷ در هلسینکی به دست آورده بود. او بعد از تصادف به بخش مراقبت‌های منتقل شد اما نتوانست هوشیاری خود را به دست بیاورد و در نهایت در اثر تصادفی که طبق گفته اتحادیه جهانی اسکیت در روز تولدش رخ داده بود، جان خود را از دست داد.  

این ورزشکار روس، خیل زود خود را به عنوان یک استعداد ویژه در رشته اسکیت مطرح کرد و چندین بار قهرمانی در رقابت‌های داخلی روسیه را نیز به دست آورد و در نهایت نیز در رقابت‌های جهانی درخشید.

بعد از این حادثه تلخ، اتحادیه اسکیت روسیه با انتشار بیانیه‌ای تاسف خود را بابت درگذشت زاخاروف اعلام و با خانواده او ابراز همدردی کرد.

طبق گفته پلیس محلی، این اتفاق حدود ساعت ۶ صبح روز یکشنبه رخ داده است. در توضیح حادثه گفته شده که راننده کامیون در مسیری حرکت می‌کرده که عابر پیاده نیز در حرکت بوده. اما فرد عابر (زاخاروف) به جای حرکت در پیاده رو در کنار خیابان در حال راه رفتن بوده است. طبق این گزارش ضربه شدیدی که به سر زاخاروف وارد شده باعث مرگ او شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی