نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ببینید| ایران ۱ – کره جنوبی ۱/ تیرباران کره؛ اگر تماشاگران بودند .../ تساوی سخت با پرواز جهانبخش/ کره طلسم ۱۲ ساله آزادی را شکست
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در دیداری حساس از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه آزادی تن به تساوی ۱-۱ دادند.

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه)، در هفته چهارم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه آزادی، به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. سون هیونگ‌مین در دقیقه ۴۸ گل زد و علیرضا جهانبخش در دقیقه ۷۶، گل تساوی ایران در این بازی و سومین گل خود را در دور نهایی انتخابی جام جهانی به ثمر رساند.

تیم ملی برای کسب برد در این دیدار دیر از خواب بیدار شد و زمانی به خود آمد که گل اول را دریافت کرده بود.

تیم ملی کشورمان برای نخستین بار با هدایت دراگان اسکوچیچ پیروز نشد و از کسب یازدهمین برتری متوالی خود با این مربی محروم شد. ملی‌پوشان کشورمان با این نتیجه، صدر جدول گروه A را با ۱۰ امتیاز حفظ کردند و کره جنوبی با ۸ امتیاز، در رتبه دوم جدول باقی ماند. این نتیجه همچنین باعث شد طلسم ۴۷ ساله کره‌ای‌ها برای ناکامی در کسب پیروزی در ایران تداوم یابد. رسانه‌های کره‌ای پیش‌تر ورزشگاه آزادی را «قبرستان تیم‌های میهمان» و «راهی به سوی جهنم» خوانده بودند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش (کاپیتان)، احمد نوراللهی (۹۰- میلاد سرلک)، مهدی طارمی، وحید امیری، علی قلی‌زاده (۵۶ - علی قلی‌زاده) و سردار آزمون(۹۰- مهدی قایدی).

سرود ملی ایران؛ ایران - کره‌جنوبی

ترکیب کره‌جنوبی: کیم سئونگ‌گیو، لی یونگ، کیم مین‌جائه، جونگ وویونگ، هوانگ این‌بئوم، سون هیونگ‌مین، لی جائه‌سونگ (۸۲ - لی دونگ‌گیونگ)، هوانگ هی چان، هونگ چول (۷۰ - کیم جین‌سو)، هوانگ اوی جو (۸۱ - نا سانگ‌هو) و کیم یونگ‌وون.

سرود ملی کره‌جنوبی؛ ایران - کره‌جنوبی

داور: احمد الکاف از عمان

نیمه اول

دقیقه یک: هوانگ اوی جو پس از یک کار تیمی، توپ را وارد محوطه جریمه ایران کرد و دروازه شاگردان اسکوچیچ را هدف گرفت که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸: علیرضا جهانبخش پس از دریافت توپ از سردار آزمون، توپ را به احمد نوراللهی رساند که ضربه او پس از برخورد با مدافعان کره جنوبی بلوکه شد.

دقیقه ۱۲: نفوذ بازیکنان کره جنوبی از سمت چپ، به سانتری زمینی روی دروازه ایران منجر شد که توپ از همه بازیکنان گذشت. توپ در سمت راست به لی یونگ رسید و ارسال او روی دروازه کشورمان، به ضربه سر لی جائه‌سونگ ختم شد که توپ از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: علیرضا جهانبخش از سمت راست زمین صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه کره‌ای‌ها، به سمت دروازه حریف اقدام به شوتزنی کرد که این توپ با فاصله کمی از بالای دروازه خارج شد.

دقیقه ۲۷: آزمون و طارمی با کار ترکیبی خود، توپ را به محوطه جریمه «جنگجویان تائگوک» رساندند که شوت آزمون، به مدافعان کره برخورد کرد.

دقیقه ۳۲: شوت هوانگ این‌بئوم از پشت محوطه جریمه ایران، پس از برخورد به مدافعان کشورمان راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴: به نظر می‌رسید پاس رو به جلوی علی قلی‌زاده، در محوطه جریمه کره جنوبی به مهدی طارمی می‌رسد که کیم سئونگ‌یو توپ را در اختیار گرفت. به نظر می‌رسید طارمی با کیم مین‌جائه برخوردی کرد که احمد الکاف، اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۳: پاس فوق‌العاده در عمقِ نوراللهی به طارمی رسید. ستاره ایرانی پورتو خود را به توپ رساند که ضربه او بیشتر به منزله دفع توپ از دروازه کره بود تا شوتی برای گلزنی.

دقیقه ۴۴: شوت آزمون از پشت محوطه جریمه، با واکنش سنگربان کره مواجه شد. در ادامه توپی روی دروازه شاگردان بنتو ارسال شد که ضربه آکروباتیک طارمی هم با مهار کیم سئونگ‌یو همراه شد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: مردان اسکوچیچ در شروع نیمه دوم غافلگیر شدند. پاس در عمق لی جائه‌سونگ در میان آشفتگی مدافعان ایران از جمله صادق محرمی، به سون هیونگ مین رسید و پس از اینکه با بیرانوند تک به تک شد، به راحتی دروازه کشورمان را گشود.

دقیقه ۵۰: شوت علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه، از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۵۲: هوانگ اوی جو از گوشه محوطه جریمه ایران، ضربه بسیار محکمی به سمت دروازه شلیک کرد که توپ او، راهی به سمت دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۵۹: یک‌دوی طارمی با نوراللهی در نهایت به خود طارمی بازگشت که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه کره، با اختلافی زیاد نسبت به دروازه قرمزپوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: امید نورافکن به‌خاطر خطایی که با تماس دست روی هوانگ هی‌چان مرتکب شد، از احمد الکاف کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۵: مهدی طارمی در شرایطی که بازیکنی در مقابل نداشت، توپ را دریافت کرد و وارد محوطه جریمه کره جنوبی شد که بازیکنان این تیم، پاس رو به بیرون طارمی را دفع کردند.

دقیقه ۶۶: احمد نوراللهی در فاصله کمی که با دروازه کره جنوبی داشت، در زاویه‌ای بسته با دروازه کیم سئونگ‌یو بود که پاس رو به بیرون او نیز بلوکه شد.

دقیقه ۶۷: سعید عزت‌اللهی از میانه زمین صاحب توپ شد و پس از عبور از سد چند بازیکن کره، توپ را به سمت دروازه شاگردان بنتو شلیک کرد که این توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۵: پاس در عمق طارمی به آزمون رسید و پاس رو به بیرون او به جهانبخش، ایران را به گل رسید. هرچند کمک داور مسابقه، این گل را آفساید دانست و رد کرد.

دقیقه ۷۶: علیرضا جهانبخش پاس در عمق خوبی برای آزمون  ارسال کرد که دروازه‌بان کره جنوبی پس از اندکی خروج، از تعقیب توپ پشیمان شد. در ادامه آزمون صاحب توپ شد و آن را برای جهانبخش ارسال کرد که ضربه سر کاپیتان تیم ملی، ایران را به گل تساوی رساند.

دقیقه ۷۸: شوت از راه دور مهدی طارمی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: آزمون پس از خطا روی هوانگ این‌بئوم، با اخطار احمد الکاف مواجه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریهان DE ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    این مربی مشکل با تعویض کردن داره. شاید نممیدونه که میتونه ۴ نفر رو جایگزین بازیکنان خسته و بی انگیزه مثل ازمون بکنه. نیمکت پر ستاره و ۴ دقیقه اخر دست به تعویض میزنه. مثل بازی با امارات. اعصاب همه رو به هم ریخت.
    • سعه صدر داشته باشید ! IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اولا این تیم بخاطر گروه راحتی که داریم مطمئنا با همین اسکوچیچ و همین فرم بازیها و تعویض ها و .... بدون دردسر راهی جام جهانی خواهد شد و اصلا جای نگرانی نیست دوما اینکه حرفها و نظرات و انتقادات شما عزیزان هم خیلی موثر نیست و به جایی برنمیخوره الان مهم اینه که بازیکنان پرسپولیس همه شون تو لیست بودن اما استقلالیا خط خوردن مگه نه خبرورزشی محترم ؟!!!
    • مهیار GB ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      البته تو بازیهای مرحله قبل و یکی دو بازی اول خوب تعویض می کرد ولی تو این بازی که توقع بود ببریم و یکی دو بازیکن هم بدجور خسته می زدند من هم مونده بودم چرا تعویض نمی کنه،،، تعویض های دقیقهٔ آخری هم که خب معمولا فقط بدرد اتلاف وقت می خوره!
    • محمودرضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      دو امتیاز را مفت و مجانی از دست دادیم. مشکل از خودمون بود. هیچ برنامه مدونی برای حمله نداشتیم و صرفا رو حرکات فردی بازیکنان گل زدیم. این بازی اگر جای دیگر برگزار شده بود و از وار میتونستیم استفاده کنیم الان 3 امتیاز تو جیب ما بود. یه مشت بی عرضه مثلا رفتن وار اوردند که چی؟
  • S.h IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    این کودکانی که میان میگن اسکوچیچ مربیه، یادشون نمیاد کی‌روش یه تیم از هم پاشیده و پیر رو تحویل گرفت. و تیمی رو تحویل داد که انتظار داشتیم اسپانیا رو ببره و از مساوی با پرتغال ناراضی بوودیم. این همون زمین سفت بود
    • تاج آسیا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      تیمی که اسکوچیچ از ویلموتس تحویل گرفته خیییلی تیم بود ؟!!!! کره شانس آورد تو این بازی چهار تایی نشد دقیقا همون زمین سفت.اسپانیا و پرتغال جام ۲۰۱۸ دور بعد کجا رفتن؟! از عراقی که باید می‌بردیم بگو از ژاپن و بوسنی بگو ، از اسپانیا که قاعدتاً می باختیم از عراقی بگو که هشت سال نذاشت نفس بکشیم ولی در دو ماه لوله شد
    • ایلیا IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      اسکوچیچ هم همون مربیه که عراقی که آرزومون بود ببریمش رو دو بار برد
    • مجهول الهویه US ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      من انتقاد از اسکوچیچ رو متوجه میشم. یعنی فکر میکنید خودتون نابغه اید ما خنگ؟ یعنی نمیفهمیم سطح تیم ملی برای اسکوچیچ بالاست؟ من چیزی که متوجه نمیشم کی‌روش پرستی هستش. کیروش از ظرفیت تیم ملی استفاده نکرد.بازی رو به ژاپن چرا اینقدر بد باخت؟ یه مقام سومی نیاورد. باشه اسپانیا پرتغال قدر بودن درست. چرا به بوسنی باخت؟؟؟ی برنامه درست حسابی برای گل زدن نداشت تو بازی با بوسنی! چرا اصرار داشت همه رو صف کنه جلو دروازه؟ چرا وقتی کم میاورد دست رو اینو اون می‌ذاشت هادی عقیلی مهدی رحمتی برانکو و ... اینه همه حرف ما.
    • شیخ راسل IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      شما هنو گیر دادین به بوسنی؟ ما اون موقع اصلا ستاره داشتیم؟؟ بهترین بازیکنمون کی بود؟ اون موقع اصلا ایران تیم نبود حتی جام جهانی قبلی هم تیم نبود بازیکنای خوبمون تو قطر و... بودن الان بازیکنامون به خاطر زحمات کیروش به جایی رسیدن
    • مجهول الهویه US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      اره تیم نداشتیم. ستاره نداشتیم بوسنی تیم بود خیلی ستاره داشت! الهی صدساله بشین ولی فکر کنم حافظه ورزشی تون از زمان کی روش شروع میشه. بازیکنامون بایرن مونیخ هامبورگ کلن هرتا و ... بودن کیروش زحمت کشید؟؟ همونموقع دژاگه قوچی ستاره نبودن؟! لیگ سطح یک دنیا بازی نمیکردن؟ چقدر همه چیزو به کیروش نسبت میدین. از ظرفیت فوتبال ما استفاده نکرد همش تو حاشیه بود. جلوجلو از ترس باخت گیر میداد به یه مسئله داخلی مثل هواپیمای پرسپولیس. آتیش این نفرت و تفرقه و جنگ داخلی رو کی روش روشن کرد. یه نگاه به کامنتها بکنین. کسی نمیگه پرسپولیس نمیگه استقلال سپاهان تراکتور همش تحقیر همش بی احترامی، بجز ما چند تا قدیمی ترها. قبلترها اینطوری نبود. از وقتی کی روش پاشو گذاشت همه رو به جون هم انداخت. حق فوتبال ما بیشتر از این بود که ببازیم و بریزیم خیابون بخاطر باخت شادی کنیم.
    • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      بازی با ژاپن تقصیر بازیکنا بود ک نرفتن دنبال توپ بدبخت کیروش همش میگف خودتون. رو نبازین ولی روحیه ک رفته ب راحتی برنمیگرده اسکوچیچ حقش مربیگری نفت ابادانه ن تیم ملی ک قایدی رو دقه نود میاره بجای بازیکن های مثل قایدی ترابی کریم انصاری فر میره امید نورافکنو میاره
    • شیخ راسل IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      متاسفانه تعصب چشماتو بسته اون موقع گوچی استاندارد لیژ بود و دژاگه آلمان اونم تیم جوانان ولسبورگ بازیکنای بوسنی کجا بودن ژکو من سیتی پیانیچ خودشو نشون داد که رفت تیمای خوب کولاسیناچ شالکه و... اون تیم باید هم می برد الان چی بازیکنامون فاینورد پورتو(طارمی با مشورت کیروش رفت پرتغال که الان ب اینجا رسیده وگرنه می تونست برگرده لیگ بدرد نخور ایران) زنیت و... به خاطر زحمات کیروش اونجان ولی اسکو بلد نیست ازشون استفاده کنه میزان دوندگی تیم ملی ۸۰ درصد نسبت به زمانی که کیروش بوده کاهش داشته حالا بازم بدگویی بهترین مربی تاریخ ایران رو به خاطر تعصبات بچگانه رنگی ادامه بدید
  • امیر IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    شانس اوردیم در برابر ضعیف ترین کره این چند سال مساوی کردیم. مطمئن ام اگر کیروش بود این تیم را می بردیم. تیم اسکوچیچ ضعیف بازی کرد.در این مدت هم فقط در برابر تیم های ضعیف بازی کردیم.
    • نیکویی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      آره از اون سون تاتنهام که معلومه خیلی ضعیفن!! ولی دلم بیشتر میسوزه برای هموطنایی که منتظر باخت ! تیم ملی بودن ولی بعد از یه بازی فوق العاده از تیم ملی که سالها ندیده بودیم اومدن میگن بد بودیم مساوی شد!! اونم در بازی که حق کره خوردن حداقل سه گل دیگه بود
    • ایرانی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      کره بهترین گلزن تاریخش رو داشت ضعیف ترین؟!
  • علی IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    محرمی و نورالهی تیم رو خراب کردن اصلا خوب بازی نمیکنن
    • حسن پرسپوليسی قوژد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      بازی خوبی انجام ندادیم ولی تو روز ی که خوب نبودیم کره ‌‌شانس آورد که اول پنالتی مسلم رو نگرفت داور وتوپ های ما هم به جای تور به تیر نشست ولی این انتقاد به اسکوچیچ وارده خیلی دیر تعویض کرد وبه نظرم آوردن نور افکن اشتباه بود
    • مهیار GB ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      محرمی صحنهٔ گل کامل جا موند و چند صحنه هم پاس غلط داد کلا رو اعصاب بود. احمد هم روز خوبش نبود امروز. امیدوارم با بازبینی بازی نقاط ضعف رو برطرف کنن. کلا ما که بازیهای تدارکاتی درست و حسابی نداریم امروز یه محک جدی خوردیم حفره های دفاعی مون یه مقدار رو شد که امیدوارم روش کار شه
  • S.h IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    فقط باید اسکوچیچ باشی تا قدوس رو بذاری دو نیمکت تا نورالهی بازی کنه. اسکوچیچ بزرگترین خیانت به این نسل فوتبالمون هست
    • 6860070501 IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      همچین میگی انگار از کل جام جهاتی حذف شدیم/: یه بازی مساوی کردیم همین
    • اورست IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      احسنت جناب s.h درد ماهم همینه که تنها بازیکن پریمرلیگی ما باید نیمکت نشین کسی باشه که می خوان از لیگ درپیت امارات دیپورتش کنن
  • تاج آسیا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    واقعاً اسکو تیم فوق العاده ای ساخته، کره با خوش شانسی محض از یک باخت مسلم گریخت. حیف از توپ‌هایی که به تیرک خورد حیف از پنالتی که سوخت
  • اشکان IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تیم ملی مربی بزرگ میخواد به هیچ عنوان جناب اسکوچیچ توانایی هدایت تیم ملی ایران رو نداره تعویض دقیقه ۹۰..!!؟ بعد گل ایران اسکوچیچ راضی بود سوت پایان بازی به صدا در بیاد حق قدوس اینه فیکس بازی کنه قایدی باید از دقیقه ۶۵ میومد تو زمین یا ترابی صادق محرمی به هیچ عنوان حقش نیست مدافع فیکس تیم ملی باشه یا قلی زاده
    • ناشناس IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اسکوچیچ تماشاگری بیش نیست بازی با امارات با بازی با کره تفاوت دارد بنابراین برای هر بازی بازیکنان را بر اساس آنالیز دقیق بازیکنان تیم حریف انتخاب می‌کنند نه اینکه جهانبخش را از سمت راست به سمت چپ ببرند و او را از گردونه خارج کنند و یا صادق محرمی را همیشه فیکس بگذارند و سمت راست را نیز از تقدیم حریف بکنند مهارت صادق محرمی در بازی با کره دادن پاس های صحیح و دقیق به حریف بود در ضمن یک حرکت مثبت از صادق محرمی در بازی با عراق و امارات و یا کره جنوبی نشان بده
  • ارشیا قزوینی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    حالا دیدید جهانبخش چه بازیکن تاثیر گذاری منظورم این نیست بقیه بدن بقیه عالی بودن طارمی سردار این حرف من قابل توجه کسانی بود که گفتن جهانبخش بد بازی میکنه
  • علی از تبریز IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    واقعیت امر این است تیم ملی خوب بازی نمیکند و فقط روی خلاقیت بازیکنان نتیجه میگیرد.اسکوچیچ جرات تعویض بازیکنان بزرگ تیم ملی را ندارد.با نفراتی که روی نیمکت داشتیم میتونستیم کره را ببریم ولی اسکوچیچ ترسو بود
    • ایلیا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      حالا خوبه مساوی کردن میباختن قیمه قیمه شون میکردید/: یه بازی مساوی کردیم اونم جلوی کره جلوی هنگ کنگ مساوی نکردیم که،گلی هم که خوردیم به خاطر یه اشتباه ساده بود وگرنه در کل خوب بودیم
  • تاجی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    باند لنگی غیر از این نمیشه، امیری پیر، محرمی بدرد نخور دربغ از یه پاس سالم، نوراللهی گم‌وگور، عزت االهی، کند، حالا جالب اینجاس نوراللهی رو میکشه بیرون به جاش کیوووو میاره ، سرلک!!!!! که تو تیم لنگ هم روش حساب وا نمیکنن، ولی قدوس رو میزاره نیمکت، بعد تعویض رو دقیقه نود میاره، خدا عقلت بده دلال، تیمی که دست هاشمیان ، کریم باقری باند لنگیا باشه غیر از این نمیشه، بدون تاکتیک، مطعنن اگه این تیم تو گروه دیگه بود از اخر اول بود.حالا دقایق اخر بازی رو ول کرده کرده بودن انگار نه انگار که تو ازادی دارن بازی میکنن و میزبانن.این تیم بره جام جهانی بی برو برگرد زنگ تفریح بقییه تیما خواهد بود
    • ایلیا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      بازی بعدی جبران میکنیم
    • مجهول الهویه IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      از فدراسیون تقاضا میکنم این تیم و منحل کنه و تیم ملی استقلال را به همراه فرهاد مجیدی و رفقا راهی بازیهای بعد کنه، بلکه این رفیقمون راضی بشه.
    • ایرانی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      بابا روتونو برم،تا دیروز کجا بودی؟وقتی هوادارا مثل امثال تو رنگی فکر کنن و فقط به خاطر اینکه بازیکن کمی از تیمشون دعوت شده عین عقده ای ها بکوبنش و حمایتی از سرمربی نکنن طبیعیه اینطوری مساوی کنیم
    • حسن IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      فعلا که از صدقه سر همین باند و مربيان توی گروهمون اولیم و بی دردسر داریم میریم جام جهانی. خوب بود مربی از اسقت لال می‌آوردن که هرکی پول بیشتر ی میداد رو فیکس میکردن. ی مشت دلال ریزه خور.
  • سهیل IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    این بازی نشون داد متاسفانه اسکوچیچ مربی بازیهای بزرگ نیست باوجودیکه از روز اول طرفدار ایشون بودم و هستم اما در صورت صعود به جام جهانی باید دنبال یک مربی دز سطح کلاس جهانی باشیم این کره تیمی نبود که انقدر مارو اذیت کنه
    • عسگری IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      آره بابا معلومه طرفدارشی(: مساوی کردیم ده تا ده تا که نخوردیم
  • 6860070501 IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    همچنان پشت سرمربی هستیم ایشالا بازی برگشت میبریم
  • حمید IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    به نظرم باید به اون رئیس فدراسیون فوتبال که با دلالی اون بالا نشسته و یار دوازدهم کره بود تشکر کرد،حق میزبانی با تماشاگر نداریم؟هیچ بهونه قابل قبول نیست شما بی اورزه هستی بس ،،،چقدر پاس اشتباه میدن بازیکنهای ایران ،باید منصف باشیم تیم ملی پرچم مقدس ایرانه پرسپولیس و استقلال هم نداره! بعضی از بازیکن ها خوب نبودن ،مربی دقیقه 89تعویض میکنه یعنی چی؟
  • 1234 IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    یکسری از دوستان هستم که رنگی به این تیم نگاه میکنم باید واقعیت رو بپذیریم که یکسری از بازیکنان به درد تیم ملی نمیخورن چه برسه به اینکه فیکس بازی کنم قشنگ معلومه داره دلال بازی میشه چرااین همه بازیکنی که ما رو نیمکت داریم و بازی نمیده آخه دقیقه 90 تعویض.
  • علیرضا GB ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تیم ایران در این بازی همچون بازی های دیگر از اشکالاتی رنح می برد بلحظ تیمی، تیم ایران به بازی هوایی و از راه دور هم در این بازی و هم در بازیهای قبلی روی آورده بود که این شیوه از بازی در فوتبال امروز دنیا منسوخ شده است. چشم دوختن به زوج سردار- طارمی و تمام توپها را در هر جای زمین برای آنها ارسال کردن، شیوه ای بود که لااقل کره آن را آنالیز کرده بود. مشکل دیگر پاسکاری های اشتباه است که از بازیکنانی که در سطح اروپا بازی می کنند، این اندازه از اشتباه در پاسکاری های ساده واقعا غیر قابل قبول است. صادق محرمی در این بخش دارای بیشترین اشتباه در همین بازی و بازیهای گذشته بوده است. ایشان در نفوذ از گوش هم ناتوان است و سعی می کند هنگامیکه پا به توپ شد، بازی را به عرض کشانده و به قلب دفاع بزند که منجر به از دست رفتن توپ می شد. تعویض های دقیقه ۹۰ هم از اشتباهات سرمربی است که همیشه تکرار می شود. معمولا مربیان در نیمه دوم در دقیقه ۶۰ یا ۷۵ دست به تعویض می زنند تا زمان لازم برای تغییر نتیجه را داشته باشند. ورود قائدی که یک بازیکن تکنیکی است در دقایق اضافی بازی چه چیزی را می توانست تغییر دهد؟.
  • wien AT ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    من از زمانیکه اسکوچیچ مربی شده بود،اولینبار بود بازی ایران را مستقیم و کامل میدیدم و فقط بعضی از،بازیها را،خلاصه شده اش را دیده بودم،بعد از اینکه ایران چند بازی را خوب بازی کرد و برنده شد،گفتم آشتی دوباره با بازیهای ملی کنم و بازی را کامل ببینم،اما راستش را بخواین،تیم ملی انصافا نواقصی داشت و بزرگترین نقصش هم بنظرم بی نظمی ،بخصوص در خط دفاعی بود،زمان کیروش،نظم ،بخصوص در خط دفاع،حتی جلو تیمهای درجه یک دنیا،همیشه حفظ میشد و کیروش،برای هر بازی پلان خودش را داشت،اما الان،اگه خط جلو تیم خوب کار نکنه،کلا تیم،امیدی به پیروزی نداره،یعنی همه موفقیتهای تیم،در گرو بازیکنان خوب خط تهاجمی تیمه که آنها با خلاقیت خودشون،تیم را جلو میبرند،اما خط دفاعی واقعا آسیب پذیره،بخصوص دفاع راست(صادق محرمی)که انصافا در حد تیم ملی نیست و بازیکنی هستش که خیلی هول و دستپاچه میشه و از هر ده تا سانتر،شاید یکی نسبتا خوب باشه،در صورتیکه در تاریخ فوتبال ایران،ما همیشه دفاع راستهای خوبی داشتیم که هم دفاع خوب بودن و هم در حمله،عالی بودن، دفاع چپ که بطور تخصصی در تیم وجود نداره،هم امیری و هم نورافکن،ذاتا دفاع چپ نیستند.
  • صادق IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    به نظر بنده در بازیهای قبلی فقط تفاوت سطح کلاس بازیکنان با تیم حریف باعث برد ما میشد و همچنبن تجربه بالا نسبت به سایر تیمها .اما به محض اینکه به یک تیم میانه و با تجربه مثل کره برخوردیم نشون دادیم مربی خوبی نداریم و واقعا کره با نتایج ضعیفش با تیم‌های قبلی تیمی نبود که اینگونه مارو اذیت کنه. اگه توجه کرده باشید بازی با امارات رو هم باخته بودیم و تصمیمات عجیب داور مارو به بازی برگردوند. ما واقعا با این پتانسیل بالا باید بهتر و راحتتر بازی میکردیم . واقعا قدوس و قایدی روی چه حسابی بازی داده نمیشن یا همون نورافکن چه ویژگی داره غیر از خطاهای یچگانه
  • اورست IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    انتقاد ممنوع چون تیمای درجه سه آسیایی رو بردیم فک کردیم خبریه یه زمانی هم کره رو راحت می زدیم الان به زور مساوی می گیریم انتقاد هم ممنوع چون هوادارا(یا بهتر بگم فنای اسکوچیچ) عقلشون به چشمشونه سر مربی عالی داریم که دقیقه نود تازه بازیکن تاره نفس میاره سرمربی خوبی داریم که قدوس که پریمرلیگه رو نیمکت می زاره تا احمد نور که لیگ درپیت امارات می خواد دیپورتش کنه رو فیکس کنه سرمربی خوبی داریم که تا حالا هیچ تاک تیکی نداشتیم خوش باشید انتقاد ممنوع
    • ایلیا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      انتقاد از اسکوچیچ ممنوع،لیاقتمون همون ویلموتسه که همون اول مارو تا آستانه حذف برد
    • اورست IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      ویلموتس هم یکی بدتر از اسکو اون موقع که باید رنار می گرفتن رفتن سراغ مربی های بدون تاک تیک و برنامه نتیجش هم جام جهانی می بینید
  • دو ستاره واقعی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    این مربی باندازه پفک هم بارش نیست، باند پرسپولیسیها توی تیم گند زدن، امیری کهنسال، نورالهی که خود پرسپولیسیها قبولش ندارند، کنعانی زادگان،.. ‌ اونهم گل مسخره ای که بیرانوند خورد مربی جرات تعویض نداره، قایدی را دقیقه ۹۰ آورده اونم تا دقیقه ۹۲ توپ دست کره بوده، گزارشگر منتظره قایدی گل بزنه تیم باید از دقیقه ۶۵ حداقل ۳تعویض اساسی میکرد قایدی و انصاریفرد چه زمانی میتونند بازی کنند؟ مطمئن باشید اسکوچیچ ترسو در برابر لبنان هم همین ترکیب را به زمین میفرسته، فقط و فقط تیم ما روی کاکل طارمی، آزمون و جهانبخش میچرخه
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    وقتی اسکوچیچ از باند لنگی ها و مافیاهاشون ترس داره و براشون در زمین تمرین جشن تولد میگیره ..وقتی کریم باقری رو از باند لنگ میذاره .. شاکله تیم ملی هم باید از لنگ باشه تا سوگلی ها راضی باشن ..بعد اسکوچیچ از یحیی اجازه بگیره برای برنانه اای تیم ملی...!!چه انتظاری از این تیم دربداغان دارید؟؟ خدا لعنت تون کنه این مافیای لنگی رو که کی روش رو فراری دادند..
    • علی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      چرا داری الکی حرف میزنی اگه اسکوچیچ از گل محمدی اجازه می‌گرفت که اولا بازی سوپر جام رو میذاشت برگزار بشه نه جلوی بازی رو بگیره وبعد از اون کل مسولین پرسپولیس اومدن برای بازی با سپاهان درخواست دادن چون ترابی وسرلک فیکس نیستن برای بازی سپاهان چند ساعت از اردوی تیم بیان بیرون ولی اسکوچیچ نذاشت بعد از اون تاحالا کدوم مربی تیم ملی تو یازده بازی فقط یک مساوی داشته و ما بقی رو برده خوبه آدم انصاف داشته باشه
  • منصور IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    مربی مسخره ای داریم .شانس اوردیم با کره
  • اورست IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    رنار(یکی از گزینه های تیم ملی قبل اسکو) تو عربستان بازیکن نداره ولی داره نتیجه میگیره اونم جلو ژاپن پر ستاره ماهم بازیکن داریم ولی سرمربی و تاک تیک نداریم و به زور کره رو می بریم اونا(کره) همه بازیکنایی که پریمرلیگ هستن(حتی نیمک نشینا) رو تو تیم ملیشون فیکس میکنه ما هم احمد نور رو که تو امارات هیچ کاری نکرده جای قدوس که تنها بازیکن پریمرلیگی هست فیکس میزاریم اینه تفاوت ما با اونا تا همین جاش هم به خاطر لژیونر های اروپایی نتیجه گرفتیم که البته به خاطر نداشتن تاک تیک زیاد دیدیم که میرن تو حالت کارخونه ولی هرچی نتیجه گرفتیم (اونم جلو تیمای درجه سه آسیایی) به خاطر بازیکنایی هست که تو اروپا چیزی بارشونه نه مربی که تاک تیک نداره
  • حسین IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    حیف شد ایران نباخت.
  • ۶۶۶ IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    حیف شد تیرکها گل نشد حامیان قلیل مربی اخراجی کلمبیا شاد شدن با تساوی
  • عطایی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    انگار بعضیا یه بازی دیگه رو نگاه میکردن! توپ دوبار خورده به تیرک دروازه کره ،داور یه پنالتی مسلم برای تیممون نگرفته و کره با خوش شانسی اونم با بازیکنای خوبی مثل سون از شکست حتمی گریخت باز اومدن تیم ملی رو میکوبن!! البته از کامنتها و نامهای کاربری مشخصه دارن رنگی نظر میدن پس بهشون باید گفت: باشه تیم ملی بد بازی می‌کنه تیم شما خوبه !
  • Payam US ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    من متوجه این همه اختلاف نظر نمیشم. استقلالی ها میگن کی روش پرسپولیسی ها میگن اسکوچیچ. این تیم ملی ایران هستش. نه تیم اسکوچیچ یا کی روش.هر دو برتری های نسبت به دیگه دارند و نقطه ضعف هم دارند. اسکوچیچ از تعویض کردن می‌ترسه و خط دفاعی مستحکمی نداره. ولی بازی خوانیش یا آنالیزش بهتر از کی روش هستش. روی گل کره بیرانوند خیلی اشتباه کرد وقتی تک به تک شد داشت عقب عقب میرفت. کی روش روی ضربات ایستگاهی خیلی برنامه ریزی میکرد و خط دفاعی خوبی داشتیم. ولی تو حمله هیچ برنامه ای نداشت. و رفتارش خیلی بچه گانه بود.
  • مسعود GB ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    مربی بزرگ زمانی که تیم عقبه محو بازی حریف نمی شه. اقای اسکوچیچ فقط یه کاسه تخمه کم داشت بشینه بازی رو ببینه. مربی کره با 4 تا تعویض نزدیک بود دقیقه 93 بازی رو ببره و مربی ما دقیقه 90 تعویض می کنه تا وقت تلف کرده باشه.
    • نوری IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      دقیقاً یادمون افتاد به بازی با ژاپن که سه هیچ عقب بودیم باز داشتیم دفاع میکردیم ! اگه این بازی که یک هیچ عقب بودیم دقیقه ۷۶ گل زدیم و دو بار توپو زدیم به تیرک، مربی محو بازی بوده پس کی‌روش زمان بازی با ژاپن چی بوده ؟ احتمالاً یه چیزی از محو هم محوتر! خخخخخ
  • x IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تیم اسکوچیچ باید ببازه یکم ترسش بریزه، باید حتما چندتا بازی دوستانه برای این تیم بزارن. چرا باید جلوی کره تو آزادی بعد از زدن گل مساوی دفاع کنیم؟ فقط و فقط ترس از باخت باعث شد که ما این بازی رو نبریم. بعضی از بازیکنا هم که اصلا در حد و اندازه تیم ملی نیستن. آقای محرمی این چه وضع بازیه؟
  • کاظم IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    حیف شد.پیروزی با سه گل اختلاف حق ایران بود.کره غیر از گلی که زد فقط یک موقعیت هفتاد درصدی دیگر داشت.بازیکنان کره از ایران می ترسند و خودشان هم باور نداشتند می توانند ایران را شکست بدهند.تدابیر اسکوچیچ برای فوتبال ضد حمله ای موثر واقع نگردید و ایران خودش در دامی که برای کره پهن کرده بود گرفتار شد شاید بهتر بود از همان دقایق اول حمله می کردیم.در هر حال تجارب ملی بین المللی مربی ما کم است.بهترین روش مقابله با کره همان روش کی روش است.بستن محکم دفاع و حمله مداوم تا حصول گل اول با پنج یا شش بازیکن.مربی ما در این بازی نمره خوبی نگرفت.می توانست بهتر عمل کند.البته تیم در زمانهایی از بازی گوشه هایی ای از فوتبال اروپایی و تاثیر مستقیم اسکوچیچ را در این امر نشان داد.ایران از کره قوی تر بود.فقط ایکاش اسکوچیچ استراتژی دفاعی اتخاذ نمی کرد.ضمنا خط دفاع ما در مقابل بازیکنان سرعتی کند است.
  • جلال زرین IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یکی پیدا بشودباین باقریان باقری وهاشنی بگه شما آنجا چدکاره اید نمی‌توانید باین سرمربی بگویید تعویض هارا زود تر انجام دهد اعصاب هم راخورد کرد ؟
  • بادکنکه قرمز AU ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اون دوستانی که از کیروش بخاطر بازی با ژاپن شکایت می‌کنن، چندتا مورد رو گوشزد کنم. کیرش مربی بود که از وزیره ورزش بگیر تا آبدار چیه فدراسیون بر ضدش کار میکردند چون سر مربیه تیمه سوگلیشون از کیرش بدش میومد. یادمه اینجا استرالیا که اومده بودند یکی از دوستم بعده بازیه دوستانه با عراق رفته بود تو رخت کن که از یکی از بازیکنهایه تیم ملی پیرهنش رو به عنوان یادگاری بگیره. اون بازیکن برگشته بود بهش گفته بود نمیتونم پیرهن بهت بدم همین یدونه رو دارم. پیرهنو بهت بدم اونوقت خودم برایه بازی پیرهن ندارم. کیروش تیم رو اونجوری میچرخوند. دومن تو بازی با ژاپن، ژاپنی که تیمهایه بزرگه دنیا رو زمین گیر کرده بود، ما به یک نفر باختیم و اونهم کنانی زادگن بود که باید بخاطر کاری که کرد از تیم ملی خط میخورد ولی هنوز هم دعوت میشه. با چندتا برد جلویه عراق و سوریه خوشحال شدیم در حالی که ارزشه واقعی تیم اینجا مشخص شد. توی همین بازی هم اگر بازیکننی مثله آزمون، ازتلهی و یا جهانبخش نبودند، ایران هیچ حرفی برایه گفتن نداشت و کره باید بازی رو با تفاضله ٔگل میبرد. ما ایرانیها استاده خود گول زدن هستیم وألا پولی که کیرش از
  • ! IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مربی تاپی نیست ولی بد بازی نمیکنه
  • محمد ۶۶ IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سلام دوستان بازیه خوبی بود علل خصوص که کره واسه برد و طلسم شکنی اومده بود بدشانس بودیم که دو تا توپ تیر دروازه اگه گل می‌سپرد الان حداقل با دوگل اختلاف جلو بودیم قدر مربی خوب و بااخلاقمون رو بدونیم همیشه کروات ها جز بهترین مربیان ما بودن اصلا هم ادعا و غرور بعضی از مربیان رو ندارن و فقط به فکر موفقیت تیمن و با جون و دل و به دور از حاشیه و جنجال کار میکن این تیم با این همه مهره و بازی خوبش قابل ستایشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی