رمزگشایی از جنجالی‌ترین جمله سرمربی تیم ملی/ منظور اسکوچیچ گل‌محمدی بود؟
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

افزایش انتقادها از دراگان اسکوچیچ در فضای بعد از بازی با امارات، باعث شد این مربی نهایتا در نشست خبری پیش از دیدار با کره‌جنوبی واکنشی خبرساز به موضوع نشان بدهد.

اسکوچیچ که معمولا مربی آرامی است و تیترهای جنجالی به مطبوعات نمی‌دهد، این بار خلاف رویه عمل کرد و منتقدانش را دارای قصد و غرض خواند: «می‌فهمم که عده‌ای می‌خواهند جای مرا بگیرند، اما الان وقتش نیست.» بی‌تردید اسکوچیچ فرضیه‌هایی در ذهن دارد و همینطوری این جملات را به زبان نیاورده است. باید دید منظور او از کسانی که چشم طمع به جایگاهش دوخته‌اند، کیست؟ در این مدت انتقاد زیاد بوده، اما طبیعتا فلان پیشکسوت فوتبال بدون سابقه مربیگری یا فلان بازیگر سینما قصد ندارند جای اسکوچیچ را بگیرند. او حتما به کسی ظنین است که شرایطش را دارد. با بررسی شواهد، شاید یحیی گل‌محمدی محتمل‌ترین هدف ممکن برای طعنه دراگان به‌نظر برسد.

  چند نشانه

در شرایطی که برخی منتقدان سنتی مربیان خارجی از قبیل امیر قلعه‌نویی، مجید جلالی، محمد مایلی‌کهن و... در این مدت یا سکوت کرده‌اند یا در مورد تیم ملی موضع منفی نگرفته‌اند، شرایط در مورد یحیی گل‌محمدی و نزدیکانش فرق دارد. به‌طور مشخص حمید مطهری، دستیار یحیی ۲۴ساعت پیش از اظهارات دراگان اسکوچیچ به صراحت در یک برنامه تلویزیونی تیم ملی را «بازیکن محور» و فاقد برنامه‌های تاکتیکی مشخص خواند.

شنیدن این مطالب از زبان یک مربی باشگاهی در فاصله ۲ روز تا بازی با کره‌جنوبی، کمی دور از ذهن و عجیب بود. یک شب پیش از آن هم مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با انتشار مطالبی غیرقابل باور، از سرمربی تیم ملی به‌خاطر اینکه میلاد سرلک و مهدی ترابی را به‌طور موقت و برای حضور در بازی دوستانه با سپاهان به سرخپوشان پس نداده، گلایه کرد. در کنار همه اینها یحیی گل‌محمدی هم مدت‌هاست تعامل پرسپولیس و تیم ملی را یکطرفه می‌خواند و به هر بهانه‌ای به این تیم زخم زبان می‌زند.

جالب است که حتی وقتی فدراسیون فوتبال مجوز جذب بازیکن خارجی را به پرسپولیس نمی‌دهد، باز هم یحیی به تیم ملی طعنه می‌زند و منت حضور کریم باقری را سر آنها می‌گذارد.

شاید الان با خودتان بگویید جایگاه یحیی در پرسپولیس خیلی هم خوب است و منطقی نیست که او به نیمکت تیم ملی چشم طمع داشته باشد. در این صورت کافی است تنها این بخش از مصاحبه آذرماه سال گذشته گل‌محمدی را مرور کنید: «هر مربی دوست دارد روی نیمکت‌ تیم‌های بزرگ و تیم ملی کشورش بنشیند و حتی به‌عنوان یک لژیونر خود را در سطح آسیا و اروپا معرفی کند. این اهداف بلندمدت من است.»

یحیی صراحتا از سرمربیگری تیم ملی به‌عنوان یکی از رویاهایش یاد می‌کند. حالا فرض کنید پای جام‌جهانی وسط باشد؛ معلوم است که این وسوسه، جذاب‌تر خواهد شد. چرا او و مطهری نباید خودشان را در دوحه روی نیمکت تیم ملی مقابل بزرگان جهان تصور کنند؟ البته شاید همه این گمانه‌زنی‌ها بیراه باشد.

   داستان تمدید قرارداد

مثال نقض برای تمام این فرضیات، می‌تواند تمدید قرارداد اخیر یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری با باشگاه پرسپولیس باشد؛ آنچه قانونا باید این دو مربی را تا ۳ سال دیگر سرخپوش نگه دارد. طبیعتا اگر یحیی نیم‌نگاهی به نیمکت تیم ملی داشت، نباید قراردادش را با قرمزها تمدید می‌کرد.

در عین حال اما فراموش نکنید یحیی سال ۹۱با صبای قم قرارداد داشت که اول دستیار و بعد سرمربی پرسپولیس شد. او در سال ۹۸هم با پدیده مشهد قرارداد داشت که با آن داستان‌ها کار را رها کرد و به پرسپولیس بازگشت. جام‌جهانی قطر پاییز سال آینده برگزار می‌شود و اگر شرایط برای حضور یک مربی ایرانی در تیم ملی فراهم باشد، شاید یحیی با همان ترفند همیشگی مدیران باشگاه را برای جدایی راضی کند. البته فقط شاید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    در بازی با کره جنوبی همه باز دیدند که تیم ملی ایران هیچ تاکتیک، برنامه و استراتژی مشخصی ندارد و بازیکنان فقط از روی غریزه فوتبال بازی می کنند و گلی هم که ایران به ثمر رسوند روی اشتباه مسلم دورازه بان کره و شانسی بود. این تیم کره جنوبی یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ کره است ولی با همین ضعیف بودن باز توی کار تیمی بهتر از ما ظاهر شدند. بعضیا هم می خوان بزرگنمایی بکنن از دو شوتی که بازیکنان ما زدن. دو شوت که خلاقیت خود بازیکن بود زده شد و به تیر خورد و به اسکوچیچ مربوط نمی شه. ما کل جریان بازی رو نگاه کنیم تیم ملی فاقد استراتژی و تاکتیک مشخصیه. یحیی گلمحمدی هم نشون داده تیماش تاکتیک ندارن و فصل پیش هم با 21 امتیاز مهندسی شده قهرمانش کردن. این گروهی که ما الان توش هستیم آسونترین گروه ممکنه و صعود به جام جهانی حتمیه فقط برای رقابت های جام جهانی باید از یک سرمربی بزرگ و درجه یک در کلاس جهانی استفاده کنیم تا برای اولین بار از گروه خودمون صعود کنیم.
    • نیما IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      معلومه که خلاقیت خود بازیکن نکنه میخوای اسکوچیچ بره وسط زمین
    • ابرام US ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      البته اینکه شما برای رسانه اتان خوراک می خواهید و دایم در اندیشه غیب گویی و جذب مخاطب اید و به گمانه زنی های بی ربط می پردازید حرف مفت نیست و بیراهه نمی گوییم اما آتجا ییکه « قندلی » وار پرت و پلا می گویید و رد گم می کنید و «قندلی» را رها کرده و در عا لم «محتسب ی» دنبال مست می گردید باید عرض نما ییم که استاد ٬شما فعلا که جیک جیک مستونتون هست موا ظب بغل ها با شید که نما لید که سوراخ دعا را گم کرده اید و راه را هم عوضی طی میفرما یید و آدرسی هم که با آن بدنبال مقصود آمد ه اید از ابتدا اشتباهی دستتان داده اند . بهتر است «قندلی » را در یا بید و سرا غی هم از حا ج «شوالیه» بگیرید .
    • کیسه سوز IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      تاکتیک فقط تاکتیک شافرناز:))
    • دلالهای کاجی مافیای فوتبال ایران IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      شما به بزرگی و هیبت و ابهت و مغز پر از علم و دانش فرهاد مجیدی ، گل محمدی رو ببخش که بخشش نشانه بزرگی است
    • مهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      نویسنده کیسه دوست قشنگ مشخصه میخواد بین با اختلاف انداختن بین پرسپولیس و تیم ملی کیسه را اهدافش نزدیک کنه
    • Masoud IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      کیسه جماعت کاری غیر از اتهام زنی و توهم توطئه ندارن برید اشکال کارتون رو پیدا کنید؛ مطمئن باشید شیشتقلال امسال هم هیچکاره هستش و درجا میزنه.
    • آ + IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اگرم میبینی تیم ملی میبره صدقه سر پرسپولیس وگرنه ک شما ک بازیکن ندارید پس چرا الکی حرص میخوری همیشه ب واسطه بازیکنای پرسپولیس تیم ملی میره جام جهانی
    • اکبریان IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      گلممد اگرخدای نکرده تیم ملی برود آنجا وی آی ار است، داوران ایرانی نیستن، سلطانی فر ونوچه هایش نیستن درایران هم بازی نمیشه چطوری میتونه نتیجه بگیره
    • اسکو IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      جالبه یحیی اول کریم وخانبان راقالب کرد حالا خودش را می خواهد قالب کند عجب آب زیر کاه هست این یحیی ازقدیم گفتن ازآن کس بترس که سربه تودارد نترس از اونکه هیاهو دارد
    • لنگ مافیائی کثیف IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      گلممد فقط درپرسپولیس میتونه موفق باشه در هیچ تیم دیگه نمیتونه چون اینجا مافیا کمکش می کنند
    • منطق IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      تیم ملی جای مسخره بازی که نیست البته اسکوچیچ خوب است اما اگر قرار نباشه باید مربی با دانش درحد کارلوس کی روش به تیم ملی بیاید که بتواند در مقابل تیمهای قدر دنیا استقامت کند
    • بیطرف IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      میبینم که کامنتهای لنگی دراین بحث خیلی زیاد شده نگو امروز بازیکنان لنگ پوشان وعوامل باشگاه امروز کاملا بیکار بودند بجاش درفضای مجازی حسابی پرکاربودند
    • علیرضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      اون اسمت رو دوست دارم فقط بخاطر دلال بازی فرناز و امیرمافیا و حاج فتل بنگی که آدم یادشون و یاد باند بازی ها و مافیاگری هاشون و جک تریدی میندازه و البته دوپینگ دسته جمعی بخاطر دل تو کیسه کش فعال مجازی هم میگیم مقتداتون کیروش بی جام و بی افتخار دلال موزامبیکی بیاد بلکه بازم با گل از روی استعداد فردی قوچان نژاد به مقتدرترین کره جنوبی تاریخ جهان فوتبال تونستید برید قهرمان جام جهانی قطر بشید فقط ژاپن رو بپا نمالی بهشون اونجا هم دعا کن بازم از چهارده تشخیص مرحله گروهی یکیش اشتباه باشه اونم به نفع ایران مثل بازی پرتغال بلکه تک‌گل امثال اسپانیا کافی برای حذف شدنتون نباشه اصلا چه کاریه همین امیرمافیای تموم شده که همسن جام نگرفتن شما جام ندیده اونم با سه تیم مثلث تاس که با کد دادن های مطلب نخونه با سیستم فدراسیون آبی یواش میخونه بشه سرمربی تیم ملی بازم بلکه ایندفعه پنالتی ها جلوی کره قدر قدرت اون زمان و ضعیف این زمانه گل شد رفتید جام بالای سر بردید آبی لاجوردی های بدبخت فوتبال ندیده بهتون افتخار کردند. ولی من نظرم در کل و خلاصه اینکه ساقیت رو از ساقی شفر شیفت بده روی ناز فرناز دوپینگی
  • محسن IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سلام شما که انقدر علاقه دارید جو بدهید، توجه نکردید که اولین گزینه تیم ملی، قبل از اسکوچیچ، یحیی گل محمدی بود و این پیشنهاد را رد کرد؟ سعی کنید بر مبنای صداقت قلم بزنید، نه ایجاد حاشیه و جذب مخاطب. مگر اینکه بگویید مصاحبه یحیی گل محمدی را که در آن نشستن روی نیمکت تیم ملی را صراحتا رد کرده بود، نخوانده اید، که توجیه بدتر از گناه است.
    • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      خنده داره گلمحمد اگر کمکهای داوران و وزارت ورزش ونوچه هایش نبود عمرآ نمی تونست ازرده چهارم بالا بیاید این آقا ذات خوبی نداره یکبار تیم صبا قم رادرسال ۹۱رهاکرد تابه لنگ برسد یکبارهم سال۹۸شهرخودرو رارها کرد وبه لنگ آمد حالا هم ممکنه لنگ رارها کند وبه تیم ملی بیاید واگردیدی تیم ملی راهم رها کرد و به قرقیزستان رفت تعجب نکنیدخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • استقلال قهرمان IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اون زمان که شرایط تیم ملی خوب نبود معلومه ایشون قبول نمی کردند ولی الان با گرفتن چند امتیاز تو جام جهانی و چه بهتر از این سفره ی حاضر و آماده!!!!
  • نعیم IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تراوشات یک ذهن بیمار.....
  • mohsen IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی جاش تو پرسپولیس خیلی هم راحته.کم بیشرف بازی دربیارین مردمو در مقابل یحیی بزارین.یحیی دیوونگی مگه قهرمانی آسیا و ول کنه بیاد تیم ملی خودشو کوچیک کنه.لعنت به حاشیه ساز.8
  • حامد IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مزخرف نگید لطفا دم بازی حساس با الهلال! هیشکی اندازه پرسپولیسی ها از اسکوچیچ حمایت نکردن. ببینید چندتا مربی استقلالی اومدن تو برنامه زنده تلویزیونی گفتن اسکوچیچ دلاله و به درد نمیخوره! ولی تا هست مصاحبه پرسپولیسی ها در حمایت از پرسپولیس هست. هرچند آقای اسکوچیچ قدر نتونست ولی نمیتونید این مزخرفات ذهنی رو به یحیی نسبت بدید. یحیی بارها اگه خودش میخواست مربی تیم ملی میشد.
  • نیکویی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    این خبرها رو اینجا میذارین الان هست که منتقدان دو آتیشه اسکوچیچ ‌میشن طرفدار دو آتیشه!
  • امیر علی IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    خبرورزشی این دیگه از اون خبرهای حاشیه ای بود اولا یحیی با پرسپولیس تمدید کرده دوما ناراحتی گل محمدی بخاطر در اختیار نداشتن بازیکناش که حتی چند دقیقه هم قبل بازی سرنوشت ساز با الهلال بازی نکردن اونم ستاره هایی مثل سرلک و ترابی که از شرایط مسابقه بدور هستن اگر انتقادی هست فقط به این دلیل نه چیز دیگه
  • نیما IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شما خودت خوب دو روز مونده به بازی پرسپولیس داری جو راه میندازی.بعدشم خدا وکیلی بازیکن محور نیست مربی که نتونه از کسی مثل سامان قدوس بازی بگیره نیمکت نشینش کن کلا مربی نیستش که.یحیی ۱۰۰ برابر دانش فنیش از دراگان بیشتر
  • تاجی DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    همین کم داریم گل محمدی بدرد نخور بشه مربی تیم ملی خخخخخ تو فسپولیس هم با صدقه سر تبانی فساد رشوه نتیجه می‌گرفت. دقیقا نقش باقری چیه تو تیم ملی
    • دکترراد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      بسوزیدبیچاره ها9ساله حسرت یه جام رامیخوریدپرسپولیس قهرمان حالاحالاهاتاقیام قیامت سروروسالارتونه ..مسی راهم بیاریدهیچ پوووووووووووییییییییییی نمیشین....ببببببییییییچچچچچچرررررههههههههههاااااااااا
    • بهروز IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      میخوای فرهاد جونت بشه سرمربی تیم ملی و داداش فرزادشم دستیار همراه با مظلومی و دار و دسته بنظرم با این کادر حتما فاتح جام جهانی خواهیم شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بی منطق !!!!!!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی و مطهری قراردادشون رو تمدید کردن پس حرف مفت نزن،مربی و آنالیزور ما رو گرفتن یعنی همین الان هم پرسپولیسی ها تیم ملی رو به اینجا رسوندن تو این شرایط حساس بازیکن های ما رو هم از تیم گرفته پس ببندید...
  • امیر IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اوه اوه چه شود. تصور کن مطهری بشه مربی تیم ملی.الارقم تنفری که از اینا دارم باز هم میگم اینا بهتر هستن. چون حداقل مربی لیگ برتر هستن. بهتر از این مربی لیگ یکی هستن. ولی خدایی تصورش هم خنده داره، گل ممد، مطهری، کریم ترکه، چه شود
    • مکتب هوچی گری IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      مربیگری تیم‌ملی برازنده فرناز و کمک فرناز است با دستیاری ششعلی
    • کیسه سوز IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      بد میسوزی وقتی بهترینا تو پرسپولیس باشن:)حسرتتون یکی مثلا اقا کریمه اگه بود تا گردن تو حاشیه نبودین
    • دختر پرسپولیسی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اولا که کیسه کش درستش (علی رغم)بعدشم آخه شاه فرناز شما خوبه که دلالیش در کیسه کمه بیاد تیم ملی بشه شاه فرناز دلال در ضمن شما نمیخواد اظهار نظر کنی در مورد این مسائل آخه شمای جام ندیده را چه به سرمربی و مربی ارتش سرخ شما را چه به بزرگان...
  • آذرخش IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شاید واقعا فاجعه درراه است و امثال ایشون بدون هیچگونه تجربه جهانی هوس شاخ در شاخ شدن با بزرگان فوتبال دنیا را دارند، مزید اطلاع ایشون جام جهانی جای تجربه اندوزی نیست، خدا ما را ازشر این جماعت محفوظ دارد.
  • ورزشی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    انصافا با این نتایج درخشانی که اسکوچیچ با تیم ملی گرفته است،نمیدانم چرا برخی نادانها فقط دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ملی هستند.نادانها با چشم خودشان می بینند که ما در صدر جدول هستیم.و فراموش کرده اند کا در مرحله مقدماتی داشتیم حذف میشدیم.برخی افراد نادان انتظار دارند اسکوچیچ با سمت سرمربیگری فوتبال،تیم پینگ پنگ ما رو به صدر جدول ببره.خجالت نمیکشند و با اعصاب مردم بازی میکنند.از یک مربی مگه چی میخواهیم؟انگار بقیه تیمها خوابیده اند و تیم کره جنوبی،خواب بوده و ما باید ۲۰ تا گل میزدیم که نزده ایم و اسکوچیچ دچار جرم شده.چقدر نادان است کسی که میخواهد به این تیم یکدست و خوب ما ضربه روحی وارد کند.واقعا نمی فهمند.هدفشان از بین بردن اتحاد تیم است و بین بازیکنان و سرمربی تفرقه ایجاد کنند.وگرنه حرفهای چرت و پرت که مطرح میشود چه معنی داره
  • زارعی IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به نظرمن کاراسکوچیچ درندادن دوبازیکن ذخیره تیم ملی به پرسپولیس بسیارفکورانه بوده چون باکارش نشان دادتمام بازیکنان برایش مهم هستند..پس منطق داشته باشیم
  • 6 IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    طرف توهم زده. يحيي قرارداد دارد و سرش بكار خودش است. تو برو تيمتو درست كن كه با كار گروهي نتيجه بگيره نه با اتكا به چندتا بازيكن!
  • ن HK ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    همه میدونن آقا یحیی فکرش فقط پرسپولیسه اگر هم چیزی میگه فقط بخاطر تیم پرسپولیس هست خب انصاف نیست دیگه ما بهترین مربیمون رفته بهترین بازیکنامونم رفتن و یه بازی مهم داریم یحیی باید چیکار کنه الان؟
  • شهاب IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سلام اولا این اقا هیچ تاتیکی ندارد تا الان هم از وجود بازیکنان تو زمین بردن یعنیم باهمت خودشان بود تیمی که هیچ برنامه ای ندارد همینه این اقا هم مربی نیست اگر بود کارنامخ موفقی ور ایران داشت پس هر چه زودتر اخراج بشه بهتراز فرداست
  • دریا IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    این حرفا علکی و متمعن هستم که اسکوچیچ این هارا نگفته است یه حرف الکی از خودتون ساختین
  • M IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    خخخخ، جام جهانی دیگه سلطانی فر نیست حمایتش کنه، فکر نکنم چنین حمایتی کنه.
  • مکتب هوچی گری IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شما هم نهایت سعی خودتون را بکنید تا هم تیم‌ملی را به حاشیه ببرید و هم پرسپولیس را ، ما هم متوجه نیستیم که شما بخاطر کیروش اینکار را می کنید .
  • Sam IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مزخرفه کجایحیی گل محمدی چشمش دنبال گزینه سرمربیگری تیم ملی هست منطقی گفته دوروزدیگه باالهلال بازی داره چرایکطرفه قضاووت میکنی نه اجازه خرید بازیکن میدین نه بازیکنی که رونیمکت نشته حالا که امتیاز کامل از بازی باکره نگرفتی یادتون افتادجناب اسکوچیچ تومربی نیستی نه تاکتیکی توتیم هست فقط خلاقیت فردیه مربی که یک مقام توی سطح باشگاهی نیاورده پس بهتره خفه باشه شماهم می نویسی تساوی نسبت میدی به گل محمدی معلومه هیچی بارت نیست معلومه ازچه قماشی هستین پس بار آخرت باشه به تیم پرسپولیس توهین میکنی
  • حمید علوی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فقط همین و کم داریم که مو مصنوعی بشه مربی تیم ملی
    • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      مومصنوعی فابریک که الان تو کیسست درضمن حواسشون نبود که شما یه مربی و کمک سرپرست مربیه با دانش تو کیسه دارید تو فکر می‌کنی چرا فرناز به در و دیوار زد که بقیمت زیر پا گذاشتن تمام اصولش پین بیاد کیسه؟
    • مهدی IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    واقعا چی فکر کرده با خودش یایا . حتما مطهری میشه دستیاری. اینا توهم زدن این قهرمانی های اسنپی دسترنج خودشونه
  • ایران IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    خواهشا تصورات ذهنی غلط خودرابنام گل محمدی ومطهری بیان نکنید هدفتان ایجاد اختلاف بین پرسپولیس وتیمهای ملی است تنها کسی که دنبال تیم ملی است کسی نیست جز فرهاد وفرنازبرره
    • کیسه پوشالی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      اگه اسنپی بو. عرضه داشتید توی حذفی از تراکتور و فولاد می بردید. پس ببندید بدبختای شش سال مفلوک شش تایی دسته سه. ارزو مونده به دلتون ارامش اقتدار افتخارات و خرفه ای بودن سرورتون داشته باشید بیچاره های کیسه کش. حالا این رسانه بیکار یه شکری خورد تا شلوغش کنه شما باور نکن. تیم کیسه اگه تیمی بود حداقل یه بازیکن توی تیم ملی داشت. پس ببندید کم بخندیم.
  • محمد FI ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اغا یهی نیاز به تیم ملی ندارد خود پرسپولیس تیم ملی است
  • فرهاد IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بنظر بنده برای بازی‌های بزرگ ، مربیان بزرگ میخواد . و مربیانی ایرانی مثال قلعه نوعی و گل محمدی وووو بدرد تیم ملی نمیخوره.
  • محمدرضا IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بدبخت تیم ملی ای که از کارلوس کیروش با اون همه اعتبار و دانش میخواد برسه به دلال مو مصنوعی
  • حسن IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اگر بذارند این مربی راحت کارشو انجام میده ولی واقعا متاسفم
  • حامی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    امیدوارم که راهی که سلطان قلبها رفت رو اسکوچیچ تکرار نکنه حرفای مطهری اصلا درست نبوده و مطمئنن نظر شخصیش هست ولی خب در مورد انتقادات یحیی حق با یحیی بود واقعا
  • مهرداد IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اتفاقا این مربی سنگ تمام برای لنگ گذاشت مثل روز روشن بود تیم ملی را فدای تیم حکومتی لنگ کرد وقتی وسط خالی بود تیم ملی نیاز ب برد داشت وب ترابی نیاز چرا دوتا ۹۰ دقیقه رو نیمکت بود ؟؟؟؟؟ #لنگ مهندسی
  • عقاب تیز بین IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی خان ۲ سال با پرسپولیس تمیدید کرده چرا باید چشمش دنبال نیمکت ملی باشه بعدشم یحیی خان تا حالا نشون داده که مربیه توانمندیه هم تو پدیده و هم پرسپولیس اینو ثابت کرده هر جا که باشه انقدر تجربه داره که موفق باشه ولی خب در هر صورت کوچکترین نظری به تیم ملق نداره و خودشم صد بار گفته هدفش قهرمانی پرسپولیس تو اسیاست
  • **** IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ههههههههه خدایا این شادی ها رو از ما نگیر یحیی موفرفری مربی تیم ملی بابت تبلیغ یحیی و مانور روی گزینه تیم ملی چقدر به جیب زدی خخخخخخخ
  • تعامل یکسره مایه دردسره IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اسکوچیچ تعامل یک طرفه میخواهد. او از حمایت میلیونی پرسپولیسی ها برخوردار بود، ولی خودش این حمایت را نخواست. اسکوچیچ تمام شد.
  • ابراهیم IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بازی کره جنوبی ثابت کرد مربی تیم ملی در حد اندازه دستیارکیروش هم نیست
  • کیسه حکومتی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    گل محمدی اگه می خواست بره تیم ملی بعدازویلموتس میرفت امپراطوریحیی به این بازی هاکه مخصوص کیسه کشاست نیازنداره کیسه کشا جام ندیده دهنشون روببندن
    • لنگ IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      یا رب مبا گه لنگ معتبر شود لنگی که یک ساله چند پله معتبر شود و بدین سان ادعا هایشان در مورد سرورشان عوض شود جام ندیده؟خوبه 60 ساله حسرت دارید هوادارای تاج ما بهش نمینازیم حالا حالا قهرمان........چی شده که با علی کریمی مهدوی کیا 10 سال حسرت جام داشتید اما با ترابی و سید بلال دارید 5 سال قهرمان میشید.....اگه مربی ایرانی هم شایسته سرمربی گری باشه ژنرال قلعه نویی هست که هر تیمی رو که کف جدول باشه زندش میگنه لنگی های بی افتخار
  • حسین IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یکی نیست به این اسکوچیچ بگه اخه قبل از شما یحیی پیشنهاد داشت اما خودش نخواست کار کند یحیی تا مامریتش درپرسپولیس رو تمام نکنه اصلا چشمداشتی به تیم ملی نداره 10
  • حسین IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به نظرم فرناز بشه سرمربی وبرادرش کمک سرمربی سرپرستی
  • ناصر IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    همه ازخداشون باشه که یحیی رو نیمکت تیم ملی یا تیمشون بشینه،شما همه حسود هستیدوبعداز بازیکنهایی که پرسپولیس به اروپا وتیم ملی معرفی کرده حالا میترسیدیه پرسپولیسی رونیمکت تیم ملی بشینه وگرنه تک تک شما آرزوتونه یحیی سرمربی تیم شما باشه
  • لنگ بابا مسعود IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی مو مصنوعی بره تیم ملی؟ نگید که مرغ پخته تو قابلمه خندش میگیره
    • قرمزته IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      نه فرناز دوپینگیتون بره تو عمرش رنگ جام ندیده
  • غضنفر پرسپولیسی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تصورش هم مشکله که مو مصنوعی بره بشینه جای کیروش
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یایا به این دلیل بعد ویلموتس نرفت تیم ملی که میترسید چون اون موقع ریسک بود و اسکوچیچ چون چیزی برای از دست دادن نداشت قبول کرد الان که خوش خوشان تیم ملیه چرا قبول نکنه یحیی که عادت داره لقمه اماده دیگران و بخوره
  • رمضان IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اولین باری بودکه ازمصاحبه ی مطهری ناراحت شدم ودرخواست غیرمنطقی یحیی ازتیم ملی رودیدم که ترابی وسرلک رومیخواست واقعاایناحاشیست ایشالله جام جهانی بعدی گل محمدی سرمربی تیم ملی میشه وتااونموقع هم قهرمانی توآسیاباپرسپولیس روهم میتونه چندباربیاره انتقادات ازاسکوچیچ غیرواقع بینانست اسکوچیچ داره خوب عمل میکنه
  • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    تیم ملی ایران نباید بگیم که از این به بعد باید بگیم تیم ملی پرسپولیس همه تیم ملی از دستیار بگیر مثل وحید هاشمیان مهدوی کیا کریم باقری و...تا خود بازیکنا
  • سیاس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    همیشه سیاسیون برای تیم ملی تصمیم گرفتن.حتی فکرش نمیکردن که اسکو چیچ بتونه این نتایج بگیره!واضح که بر کنارش میکنن و یه ایرانی مربی میکنن،،،اینو همه میدونن،مثل سنوات قبل ...تکرار و تکرار...حالا بشین وببین!
  • پرسپولیس IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فقط میخواید آرامش پرسپولیس را بهم بزنید اصلا تیم ملی همش پرسپولیسی هست بدرک که تیم ملی نتیجه نگیرد پرسپولیس آبروی ایرانه آرامش پرسپولیس را بهم نزنید کیسه کشا
  • لنگ سوراخ کن IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی وحمیدمطهری بیا یه تیم ملی دارم بدم بهتون خیلی تیم خوب ویکدستیه تازه سلمونی کردم
  • ایران IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    نویسنده بازی با کلمات را یاد گرفته ولی هنوز جا برای کار داره! یکی از قواعد حرفه ای در خبرنگاری شرافت کاری یعنی پرهیز از فرافکنی ست متاسفانه تو کشور ما بخاطر اینکه خبرها پربازدید بشه حقیقت و شرافت کاری قربانی این افراد عقده ای و سودجو و کم سواد میشه! داریم کجا میریم خدا وکیلی. چرا نظر منو حذف میکنی؟ این چندمین باره میفرستم
  • ارش IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    گلممد چی فکر کرده؟؟!!!واقعا فکر کرده چیزی از فوتبال می فهمه؟!!واقعا توهم زده و فکر می‌کنه جام‌های اسنپی بابا مسعود برای تیم حکومت با دانش این بوده ؟!!!تنها چیزی که از فوتبال می‌فهمه فقط همونه که یک ست لباس ورزشی می پوشه و در کنارش هم دلالی می‌کنه .خواهشاً دست از سر تیم میلی بردارید.گند زدید به تیم میلی.همه بازیکنان دوزاریش رو قالب کرده به تیم میلی الآنم میخواد بشه مربی؟!!
    • ارتش سرخ IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      ارش زیادی چرت نگو شما هنوز از سوزش نیافتادید تا قیامت این سوزش دارید بعداز این به نظر شما اسکوچیچ هم مربی است مربی که از تیم های لیگ یک بیاید شده عزیز دل شماهای هیچ نفهم اگر این چندبرد هم از خلاقیت خود بازکنانان بوده نه تاکتیک مربی اگراین اقا مربی درست وحسابی بود وقتی دید تیمش دربازی کره عقب افتاد چرا دست به تعویض نزد درصورتیکه قاۍدی ترابی سرلک ودیگر بازیکنان خوب داشت چون نه می دانست تاکتیک چیه یحیی گلمحمدی درپرسپولیس دوسال تمدید کرده وانگار درتیم ملی است چون همه شاگردانش در تیم ملی هستند
  • دلواپس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بیخود شلوغش نکنید!...امپراطور تا سه قهرمانی آسیا برای ارتش سرخ نیاره جایی نمیره...تیم ملی صدقه ی سر اسکوچیچ...چی شد؟!...نمی‌فهمم از کی اسکوچیچ مربی تیم دسته اولی با یحیی قابل قیاس شده؟!...یادمون نره این تیم ملی هر چی داره از سر تیم پرسپولیسه و شک نکنید یحیی سرمربی این تیم بشه عجیب ترین نتایج تاریخ فوتبال جهان رقم خواهد خورد...کاش فدراسیون قدر این موقعیت پیش اومده رو بدونه و حداقل در پروسه ی زمانی جام جهانی تیم ملی رو دست یحیی بسپره...از ما گفتن بود....یا حق
  • داود IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اولا به نظر بنده این تیم اسکوچیچ خیلی بهتر از مربی های گرون قیمت خارج بازی میکنه دوما اگر کس دیگه بود مگه چکار میکرد که دفاع هایش محرمی ، شجاع ، کنعانی نژاد امیری ونور افکن ، یا هافبک تازه به خارج رفته حسین ...ووو یا روزشن نبود یا خیالشون راحته که جانشین ندارن یا اینکه حمایت میشن شما تعویض هجومی رو ببین تعویض دو دقیقه به پایان مسابقه که نشان میدهد توی ارنج هم دخالت میشه امابا همه این کاستیها مربی خیلی خوبیه نکنه بخواهین جا برای مربی خودتون جا باز کنین که طرفداران میگن مربی مان مگر دیوانه است قهرمانی باشگاههای آسیارو ول کنه و بیاید تیم ملی من میگم همان بهتر ایشان بچسبد به همان تیمش و اونو به قهرمانی برسونه ما اگر خواستیم مربی عوض کنیم باید یک مربی کارنامه دار و جوان و انتخاب بکنه اما بهترین کار همین مربی رو تقویت درست حسابی بکنه و امکانات و بازیهای دوستانه برای آمادگی به کادر تیم اضافه بشهود همین حتم بدانید این جور هم هزینه کمتر میشه و هم تیمی که مربی اش به اعضای اون آشنایی کامل دارند و موفقیت با درصد بالائی داره انشاالاه هر چی خدا بخواد...
  • دختر پرسپولیسی IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اولا که کیسه کش درستش( علی رغم ) بعدشم آخه شاه فرناز شما خوبه که دلالیش در کیسه کمه بیاد تیم ملی بشه شاه دلال فرناز در ضمن شما نمیخواد اظهار نظر کنی در مورد این مسائل آخه شمای جام ندیده را چه به سرمربی و مربی ارتش سرخ شما را چه به بزرگان...
  • آ + IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اونقدر ک ورزش سه داره واسه موفقیت پرسپولیس حرص میخوره خود استق لال یا اونجوری حرص نمیخورن اگه درست نگاه کنی ک میبینی تیم پرسپولیس هیچی کمتر از تیم ملی نداره پس لطفا الکی مطلب ننویس
  • رسول IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    هربازی شرایط خودشا داره...عراق ضعیف بود.؟..همین سوریه تا دقیقه ۹۰با کره مساوی بود...ببینید تا بود اذیت کیروش میکردید و حالا اسکوچیچ ده بازی ده تا برد!
  • محسن US ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اون وقت که اسکوچیچ مسئولیت تیم رو قبول کرد . همه از ترسشون رفته بودن تو سوراخ موش قایم شده بودتد .
  • شمس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    رسانه ای ها دوباره شروع کردن مانند سنوات گذشته که مربی و طرفداران تیم پرسپولیس را در برابر کارلوس کی روش قرار دادن و جنجال به پا کردن حالا نیز همان رویه را در دست گرفته اند برای دادن خبرهای کذب برای رسانه خود یحیی گل محمدی را داران در برابر مربیان تیم ملی قرار میدهند تا خوراک خبری برای رسانه خود داشته باشن و به نوعی عده ای از این افراد شیپور مخالفان مربیان فعلی تیم ملی هستند
  • عروس اسیا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به به هر دم از این باغ بری میرسد دلالی و دزدی وسهم خواهی و مافیا در لنگ براش کوچک که حالا قصد خالی کردن جیب لژیونرها هم به سرش زده چون اینها درآمدشان دلار یحیو دنبال لقمه چرب و نرمتر دیگه تلکه کردن علیشاه پهلوان آقایی الک نعمتی سر لک و......بر اش کافی نیست یحیو دلال لنگی
    • مسیح IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      خیلی پر رو هستین شما بخدا.اوازه دلالی مربیان شما گوش فلک رو کر کرده خانوادگی دلالی دارن میکنن بعد میگید این دلاله؟۱۰ساله پیش قسم خوردم و شرط بستم ک اگه تا آخر عمرم یه عدد کیسه کش منطقی و باشعور دیدم دیگه اسم پرسپولیس نیارم ولی حتی یه مورد هم نبوده ک بخواد حتی به شک بندازم .ولی تو این موندم فقط ک مگه داریم این همه وقاحت.
  • حسین IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    چطوره وقتی طارمی با پرسپولیس می‌برد به خاطر وزیر بود حالا که تو تیم ملی میبره به خاطر خودشه و به خاطر اسکوچیچ نیست چقد بی‌منطق شنا کیسه کشا
  • علی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فرناز جون خوبه برا تیم ملی
  • ناشناس IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    با سلام آدم نظره رو میخونه تعجب میکنه واقعا بعضی از دوستان اصلا فوتبال بلد هستند و یا نگاه می‌کنند پرسپولیس توی هر بازی چه لیگ چه آسیا خیلی روان بازی میکنه و با برنامه و پر موقعیت بعد ی عده ای میگن رانت رشوه داوری واقعا خنده داره امسال استقلال رو می‌بینیم مجیدی تیم رو خودش بسته اگر فرار نکنه در مورد تیم ملی هم یحیی انتخاب اول بود ولی قبول نکرد همه میدونند یحیی هدفش خیلی بالاتر از اینهاست
  • شایان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    چقدقشنگ وجالب!درزمان کیروش،باهمین متن های مسخره و زدن حرف های بی ربط وگذاشتن شاید دراخرمتن،میانه ی کیروش وبرانکوبرهم خورد و بخاطرکینه ورزی ونبردن بهترین بازیکن های خط دفاع مثل شجاع وسید،فاجعه ی ژاپن رخ دادو۳یک باختیم والانم ک تمام بازیکنان تیم ملی یاپرسپولیسی اند یاپرسپولیسی بودند،شایدهاشروع شد!درمتنی ک منتشرشد اگر۱بارهم میگفتین که یحیی هم حق داره ک نگران تیمش باش و بازی باالهلال هم یک بازی ملی بشمارمیاد،میگفتیم منتشرکننده ی متن یک خبرنگاربی طرفه! تیم ملی باستاره هایی که داره،میتونست برای یک نیمه بازی دوستانه ترابی رودراختیارباشگاهی بذاره که دراستانه ی بازی های مهم در یک هشتم ویک چهارم اسیا؛هم بازیکنان فیکسش دراختیارتیم ملیه،هم بهترین مربی هاش مثل اقاکریم وخانبان!وقتی قرارنیس ازترابی استفاده شه،ولی بازبه تیمش ک اونم بازی ملیه،داده نمیشه،این یعنی بی اعتنایی به منافع باشگاهی که دراسیاپرچم داری کرده!!اگرپرسپولیس واین نتایج عالی دراسیانبود الان سهمیه ایران۲+۱بود.خودتون ک بهتردرجریانین اقای مقاله نویس!وقتی قبل بازی عروس اسیا الهلال میشه رئال ووقت بازی باپرسپولیس میشه مس نوین،نمیشه انتظارداش
  • محسن IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    یحیی اول نظری به مربی شدن تیم ملی نداره و اگه گله هم کرد حق داشت دو تا بازیکنی که به بازی گرفته نمیشدند را خواست ولی غرور مربی تیم ملی اجازه نداد وهمین غرور بیجا باعث روحیه تیمش شد همه دیدند تیم ملی در نیمه اول کار خاصی نکرد چون از نظر روانشناسی روی بازیکنان کاری انجام نشده بود این مربی گناه خودش را به گردن دیگران میانداره وفکر کنم کاملا خیالاتی شده و هذیان میگه
  • رایکا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    طرفدار کیروش نیستیم چون وطن رو توهین کرده مشکلات کشوری رو حل کنن بشه ی مربی طراز اول جهانی بیارن.شخصیت تیم ملی شخصیت دوران کیروش رو نداره شخصیت فنی رو میگم. بعد استقلالی های عزیز همه جا گیر دادین بازم به وزیر و دبیر فلان و فلان بسه البته حق هم دارین اووووو چند سال شد ادم اوقده ای میشه .ولی اینکه به یحیی گل محمدی چرا بازیکن نمیدن یحیی حق داره.میدونی چرا؟ چرا اخباری رو اون موقع تو اون شرایط سخت و خرابی ویلتموس .اون موقع اخباری رو دادن، الان مرده میگه امیری باشه اون دوتا رو بدین.مربی ما رو هم که دارین کریم باقری رو. میگه حالا شما حال بدین همش ی طرفه نباشه.
  • حامد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    نمیدونم این مطلب رو کی نوشته و چی تو ذهنش بوده ولی چیزی که مشخصه اینه که دقیقا تیم ملی و فدراسیون هست که به پرسپولیس چشم داره و میخواد تضعیفش کنه،همه اینو متوجه شدن که تیم ملی هیچ تاکتیکی نداره و نتیجه های گرفته شده فقط و فقط از روی خلاقیت بازیکنا و ستارگان فوتبال ایران بوده و بس، حالا این وسط خبرنگاران دوزاریی هم هستن که دنبال جنجال درست کردن هستن،
  • ق ر IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    احتمالا سردار با فرهاد مجیدی به تبم ملی فکر میکنند چون فرهاد ۳۶۰ درجه فرق کرده و باید منتظر بازیهای لیگ تا هفته ششم‌ ماند . در ضمن گل محمدی با تبم ملی پیشنهاد شد خودش قبول نکرد ولی فرهاد قبول میکنه چون کارنامه خوبی در لیگ دارد کمک نایب قهرمانی
  • مهدی کینگ IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    تنها مربی ایرانی که میتونه لایق تیم ملی باشه الان جواد نکونامه
  • حسین IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اسکوچیچ که مربی نیست در این قضیه شکی نیست اما یحیی گل محمدی دیگه اصلا مربی نیست گول این قهرمانی یحیی در تیم پرسپولیس را نخورید تیم پرسپولیس بدون مربی را هم سلطانی فر قهرمان میکرد
  • حبیب IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    یعنی باید در تیم ملی رو تخته کرد که سرمربیش بشه یحیی خل محمدی .
  • مصطفی IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    از بابت صحبتهای اقای مطهری متاسفم که باید به ایشون گفت که اقای دراگان اسکوچیچ سر مربی فعلی تیم ملی کاری کرد کارستون که شما هم شتید تو خواب نبینید همچین پیروزیهای تیم هایی که مخصوصا مرحله ی رفت تیم ایران رو با همین ترکیل بازیکنان برده بودن و تاکنون یازده بازیه ملی ست که با ده پیروزی و یک مساوی که اونم با بدشانسی و عدم اماده شدن دستگاه ویدئو چک ی پنالتی برا تیم ایران نگرفتن در ثانی اقای مطهری ها بدانند با کوچیک شمردن مرد بزرگی مثل اسکوچیچ شما نه تنها بزرگ نمیشد که کوچیک و کوچیک تر میشید از کی تا حالا شما کارشناس خبره ی فوتبال شدید که این نظر سخیف رو در مورد سرمربی تیم ملی ایران میدید بنده بعنوان ی تماشاگر فوتبال و ابرانی وقتی با سر مربی فهیم و کاربلدی نظیر اسکوچیچ و بازیکنان درجه یک و همدل نتیجه ی لازم رو که میگیرن و تیم عراق رو با سه گل برنده بیرون میائبم یا سوریه و یا امارات و دیگر تیمهای هم گروه رو پشت سر میزاریم یعنی انتخاب درستی بوده که باعث نتیجه هم شده شابد دوست داشتید ویلموتس یا سرمربی شما و از این دست بشن سرمربی تیم ملی
  • پ۵5 IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    دیگرتاابدهیچوقت دشمنان وحسودان کی روش وبازیکنانش نخواهند توانست سرمربی تیم ملی فوتبال شوند.درود بر کی روش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی