حمید مطهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی پرسپولیس در آستانه سفر سرخپوشان به عربستان برای جدال با الهلال، درباره آخرین وضعیت این تیم صحبت کرد.

حمید مطهری مربی پرسپولیس در آستانه سفر این تیم به عربستان برای جدال با الهلال در گفتگویی که در فرودگاه با اصحاب رسانه داشت درباره شرایط سرخپوشان گفت: خدا را شکر از هر لحاظ آماده هستیم و انشاالله برویم و با دست پر برگردیم. شرایط خودمان خوب است و همه چیز روی روال است. باید سه بازیکن ملی پوش هم بیایند و ببینیم شرایط آنها به چه شکل است و انشاالله آنها هم با آمادگی کامل ما را همراهی خواهند کرد. 

وی درباره وضعیت ملی پوشان این تیم در بازگشت به جمع پرسپولیسی‌ها و آمادگی آنها گفت: هنوز با آنها صحبتی نداشته ایم. باید به تیم اضافه شوند و ببینیم چه شرایطی را دنبال می کنند و انشاالله مشکلی نخواهد بود.

مطهری در ادامه صحبت‌هایش گفت: همه تلاش مان را کردیم و در نهایت تعهد وظایف مان را انجام می دهیم و انشاالله امیدوار هستیم که با دست پر برگردیم.

مربی پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان الهلال در شرایطی که گفته می شد آنها احتمالا جدال با پرسپولیس را از دست خواهند داد گفت: دو هفته پیش صحبت کردیم و گفتیم این بلوفی است که عربستانی‌ها می زنند و این بازی است که آشنا هستیم با آن و می دانستیم که این اتفاق خواهد افتاد. اتفاقا خوب است که با تیم کامل خودشان در این بازی حاضر خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الپیروزی الحکومتیه IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    استقلالی که از گروه مرگ به عنوان تیم اول صعود می کنه یعنی قوی ترین تیم غرب آسیاست و مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی به نوچه هاشون در استقلال یعنی احمد مددی و اعضای هیئت مدیره دستور دادن که تیم قهرمان گروه مرگ برای بازی با الهلال عربستان نابود بشه و همین امر در دستور کار قرار گرفت و محمد نادری، مسعود ریگی، رشید مظاهری، فرشید اسماعیلی، میلیچ، دیاباته و مهدی قایدی از تیم حذف شدند. پس تمامی بازیکنان کلیدی حذف شدن و یک استقلال جدید که نشانی از اون استقلال قبل رو نداشت فرستادن تا با الهلال بازی کنه. به این ترتیب، هم از شر استقلال راحت شدن و هم قوی ترین تیم منطقه غرب آسیا از جلوی راه تیم پیروزی برداشته شد. اون تیم استقلال به عنوان قهرمان گروه مرگ که ساخته و پرداخته استراماچونی بود به راحتی به فینال آسیا راه پیدا می کرد. قبلا هم خبر داده بودم که مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و مجید صدری دنبال از بین بردن استقلال قهرمان گروه مرگ هستن که همینطور هم شد.
    • rookh IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      نکشیمون قوی ترین. درضمن یادت رفت از جبارف و تیام و ابراهیمی مجید حسینی و... بگی. اصلاً هرچی بازیکن از ده سال قبل رفته بیار تو لیست مشکلی نیست کیسه کش کاجی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی