نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نعمتی: الهلال پول دارد ولی ما بهتر و برندتر هستیم/ ما به دنبال قهرمانی آسیا و حذف الهلال خواهیم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی در آستانه اعزام این تیم به عربستان برای جدال با الهلال عربستان، از انگیزه‌های برتر تیمش برای این جدال و عبور از حریف صحبت کرد.

سیامک نعمتی درباره وضعیت تیمش پیش از سفر به عربستان برای جدال با الهلال گفت: خوشبختانه همه آماده هستند و شرایط هم خوب است. فکر کنم این سری بتوانیم بار دیگر در فینال حاضر شویم. 

وی درباره شرایط تیمش برابر حریف و مقابل تماشاگران آنها گفت: مطمئنا سخت خواهد بود. ما از قبل البته برابر هواداران زیاد بازی کردیم و عادت داریم. در تاجیکستان هم حریف هواداران زیادی داشتیم و به نظرم انگیزه ما چند برابر خواهد شد. انشاالله بتوانیم آنجا همه بچه ها بدرخشند و بتوانیم در فینال حاضر شویم و اینبار قهرمانی را به دست بیاوریم. 

نعمتی درباره اینکه حریف از بازیکنان ستاره و گرانقیمتی سود می برد و این موضوع آنها را نگران نخواهد کرد، اینطور گفت: ما هم پرسپولیس هستیم و برند بزرگی هستیم. مطمئن باشید که آنها بیشتر از ما می ترسند. ما نگاه به قرارداد آنها نمی کنیم. آنها پول دارند و خرج می کنند اما ما پرسپولیس هستیم و انشاالله می توانیم شکست شان دهیم.تبلیغات

بازیکن پرسپولیس درباره بازگشت مصدومان حریف نیز گفت: ما اصلا از قبل به این موضوع توجه نمی کردیم. مسلما یکی دو روز قبل از بازی ترکیب مشخص خواهد شد و اینکه چه نفراتی را در اختیار خواهند داشت. ما توجهی به این موضوع نکردیم و اگر هم باشند برای ما فرقی نخواهد داشت و ما بازی خودمان را خواهیم کرد. هر بازیکنی برابر ما باشد فرقی نخواهد کرد و سعی می کنیم بهترین بازی خودمان را داشته باشیم و به نتیجه برسیم. 

نعمتی درباره تقابل احتمالی‌اش در این بازی برابر الشهرانی گفت: ما چند بازی آنها را دیدیم و انشالله بهترین روز پرسپولیس و همه بچه ها باشد و دل هواداران را شاد کنیم و این قهرمانی برای تیم ما خیلی نیاز است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی