نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش گل محمدی به رد درخواستش توسط اسکوچیچ/ به جنگ نابرابر می‌رویم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: درخواستی از کادر فنی تیم ملی داشتیم که با آن مخالفت شد، اما از آنها دلگیر نیستیم چرا که اولویت‌مان تیم ملی است.

یحیی گل‌محمدی پیش از سفر تیم پرسپولیس به عربستان برای دیدار با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در مرحله‌ای قرار داریم که تیم‌های بزرگ آسیا حضور دارند. فکر می‌کنم بازی با الهلال فینال زودهنگام آسیا است و قرعه‌ای که به آن برخورد کردیم سخت‌ترین قرعه ممکن بود. به هر حال در طول زمانی که داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و خدا را شکر توانستیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم. هر چند مشکلاتی مثل نبود بازیکنان ملی‌پوش داشتیم که قطعاً روی هماهنگی تیم تأثیر خواهد داشت، اما به حدی انگیزه داریم که بازی‌های خوبی انجام دهیم.

وی ادامه داد: از لحاظ امکانات و مسائل دیگر جنگ نابرابر است، ولی بازیکنان ایرانی همیشه استعداد و غیرت خودشان را نشان دادند و فکر می‌کنم بازی خوب و نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درخواستی که از کادر فنی تیم ملی برای حضور مهدی ترابی و میلاد سرلک در دیدار تدارکاتی پرسپولیس با سپاهان داشته که با مخالف اسکوچیچ مواجه شده بود، عنوان کرد: ما چنین درخواستی داشتیم. این بازیکنان در بازی با امارات حضور نداشتند و در بازی با کره هم بازی نکردند. این احساس را داشتیم که اگر به بازی دوستانه بیایند هم می‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند و هم برای پرسپولیس خوب خواهد بود. به هر حال اگر بازیکن در شرایط بازی باشد هم برای تیم ملی خوب است و هم ما. این اتفاق نیفتاد و ما هم دلگیر نیستیم. همیشه اولویت برای ما تیم ملی بوده و دوست داریم تیم ایران همیشه موفق باشد.

گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که مردم و هواداران ورزش در چند هفته اخیر با نتایج تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد و همچنین پیروزی‌های تیم ملی خوشحال شدند و امیدوارند پرسپولیس هم در دیدار با الهلال موفق شود، تصریح کرد: انگیزه ما واقعاً زیاد است. ضمن اینکه موفقیت‌های تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هم شور و شوق زیادی به مردم و ورزش‌دوستان داده است. از آن طرف هم موفقیت‌های تیم ملی فوتبال خیلی مهم بود. همه ما از این موفقیت‌ها خوشحالیم. در شرایطی که دلخوشی مردم، فوتبال و ورزش است، این شادی‌ها می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند. فکر می‌کنم فقط ورزشکاران می‌توانند این شرایط را برای مردم ایجاد کنند. ما هم بخش کوچکی از این مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی درباره تساوی روز گذشته تیم ایران مقابل کره جنوبی توضیح داد: گرفتن امتیاز از کره خیلی با توجه به وضعیت جدول خیلی مهم بود. به نظرم نتیجه بدی نبود. ما همچنان صدر جدول هستیم و در دقایقی از بازی هم حتی می‌توانستیم برنده باشیم. ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و مطمئنم مشکل چندانی برای رسیدن به جام جهانی نخواهیم داشت. باید برنامه‌ریزی اصلی‌مان برای جام جهانی و صعود از مرحله گروهی این مسابقات باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اشتباه کردی چرا پرسپولیس کبیر باید تاوان تیم ملی رو بده دو روز دیگه مربی جدید با کادر جدید انتخاب میشه فقط ما یه جام آسیایی رو از دست میدیم هیچکس هم یادش نماید که مربی و آنالیزور ما رو تو این شرایط حساس فرستادن تیم ملی
  • فری IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یحیی یک بار دیگه بزرگی خودش رو نشون داد. بزرگی آدم به بزرگی دلشه.
  • رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مربی تیم ملی به تمام ملی پوشان بااین کار اهمیت دادوهم به باشگاه پرسپولیس.چون این دوبازیکن پرسپولیس شایدذخیره باشندولی برای مربی مهم هستند.من اگرجای این دوبازیکن بودم تشکرویژه ازمربی میکردم
  • شهاب IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    جناب گل محمدی تیم متعلق به ۴۰ملیون ایرانی ۳۰ملیون هم بزرون از ایران هست اول تیم پرسپولیس بعد ملی وگر نمیخوای با احساسات مردم بازی نکن برادر بازیکن پول حقوق شکایت ووو از پرسپولیس میکند میخواد از تیم ملی چه بهش میرسد لطفآ اول ماا بلد تیم ملی دلیلی نمیشه که با احساسات تماشگر بازی کنز اگر بازیکن فردا پولش گزر نیامد تیم ملی مید یا هیت فوتبال همین هیت که ضد تیم پرسپولیس هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی