نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۲۲
زمان جدال انتقامی تیلور با یزدانی مشخص شد/ توضیحات آمریکایی‌ها درباره سفر کشتی‌گیران ایران به آرلینگتون دالاس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سایت فدراسیون کشتی آمریکا با توجه به دعوت رسمی متولیان کشتی این کشور از تیم ملی ایران، زمان برگزاری دیدار تیم‌های ایران و آمریکا را اعلام کرد.

پس از دعوت رسمی رئیس فدراسیون کشتی آمریکا از متولیان کشتی ایران برای برگزاری یک دیدار تیم به تیم در این کشور، سایت فدراسیون کشتی آمریکا زمان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرد.

در توضیحات سایت فدراسیون کشتی آمریکا آمده است: ایران یکی از قدرت‌های سنتی کشتی آزاد است که دارای قهرمانان متعدد جهانی و المپیکی است. رقابت دوستانه بین ایران و آمریکا به چند دهه قبل بر می‌گردد و آخرین باری که تیم ایران در آمریکا حضور داشت در سال ۲۰۱۶ و در مسابقات جام جهانی لس آنجلس بود.

تماشای مسابقات کشتی آمریکا و ایران به طور سنتی در هر دو کشور جمعیت زیادی را به خود جلب می‌کند.

ریچ بندر مدیر اجرای کشتی آمریکا نیز گفت: کشتی فراتر از سیاست است و هیچ چیز بهتر از این رقابت دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا نیست. این دو کشور بهترین کشورهای کشتی آزاد جهان هستند و ما خوشحالیم تیم آمریکا فرصتی پیدا کرده تا با یکی از قوی‌ترین تیم‌های جهان مبارزه کند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده دیدار دوستانه بین کشتی ایران و آمریکا روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری و در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    انشاءالله که همه‌ی کشتی گیرهای عزیز کشورمون سلامت و موفق باشند دمتون گرم.
  • حمیده IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    خدا بخیر کنه چه خوابی دیدن برا ما
  • کرمانشاهی IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دلیلی ندارد ایران به این خواست آمریکا جواب مثبت بدهد . دولت آمریکا با محاصره اقتصادی ایران ، آسیب ‌‌های جبران ناپذیری بر ما وارد کرده و دشمنی علنی آنها جایی برای پذیرش اینچنین خواستی را نگذاشته . بهتر است جوابی مبنی بر اینکه : شما دشمن ملت ایران هستید و خواست تان برای ما بی ارزش است به آنها بدهیم .
    • تاللتللت IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      لطفاً ورزشو با سیاست قاطی نکنید
  • احمد سعیدی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    نباید شرکت کنیم. دلیل اینکار چیه. راه دور، خستگی کشتی گیران از مسابقات جهانی و دها دلیل دیگر. مگر قراره هر وقت دلشان خواست تیم ما و کشتی گیران ما را آنالیز کنند؟
  • محمد IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فکرنکنم.به صلاح قهرمانان ایران باشه.ولی کارشناسان بهترمیدانند.
  • قاسم پور IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    رفتن به آمریکا اشتباه هست،هیچ تاثیر مثبتی از بعد ورزشی نداره،تاریخش هم یک روز بعد از ۲۲ بهمن گذاشتن،الله اعلم
  • رضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    چه کاریه. تیلور سه مرتبه یزدانی رو ناکام گذاشته الان هم تیلور ناکام شد تو جهانی، بعدشم حسن یزدانی باید به فکر تساوی برد با باخت هاش باشه که حداقل سه بار مغلوب شده دوبار دیگه هم تو کشتی های آینده ببره تیلور رو تازه همه چیز مساوی میشه وشما حق دعوت یا خواهان درخواست کشتی بین دوتیم رو میتونید بدین. الان فعلا تیلور وبقیه برن ناکام درمانی بشن تا دوره بعدی دوتا شکست دیگه باس تحمیل بشن. حق دعوت ندارین چون ملاک برطرف کردن تحریم هست وبعدش خواستین هروز میان به خرج خودتون اونجا ضربه فنی میکنن میان. ولی کینه وغرور وخودخاهی شما با همین دعوت تیم کاملاً آشکار شد چون فقط میخاین خودتون بزرگی کنید تو همه چیز حتی ورزش جوانمردی. خودتون کوچیکتر از این نکنید
  • علی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بنام خدا. چقدر دولت آمریکا داغ گذاشتند دل ما . من اگر یه کاره ای بودم میگفتم انشاالله مسابقات رسمی آینده همدیگر را می‌بینیم. به صلاح نیست با یک بهونه ای ردشون کنید . یا به آنها بگویید شما ورزشکارانتان را بیاورید برای مسابقه.
  • رادان US ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    نباید حسن یزدانی رابفرستن؛ رقابت اونها فقط در مسابقات رسمی بایدانجام بشه این نقشه آمریکاست که شکست تیلوررابخوان درکشورهودشون سریع جبران کنند ..فعلا تیلوربازنده باشه تا مسابقات بزرگ بعد..
    • علی US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      چیه از تیلور ترسیدید؟ اگه یزدانی نره نشونه اینه که از ترس باختن نرفته و این یعنی از پیش باخته است و اینکه از ترس میدون رو خالی کرده
  • علیرضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    باتوجه به غیرقبول بودن پرونده امریکاییها درجوامع بشری به لحاظ اعتماد . لذا باید تمام جوانب امر را سنجید وبعد جواب بدهیم
  • علیرضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    البته هیچ نیازی به رفتن به این مسابقه نیست واونها هرچه بخواهند تعریف کنن ولبخند بزنن.این خارج از عرف جهان کشتی است .جدیدا هم که رجز میخونن که اصلا چنین چیزی رو بنده بیاد ندارم چون کشتی برای ما قداست داردوکشتی گیران ما به امام علی اقتدا میکنن ودست مغلوب رو هم میگیرند. اینها ازشکست دارن میسوزن پس لزارین بسوزن
  • سید محمد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    سلام دعوتشون را رد نکنید برید اونجا ضربه کنید با قدرت وبرگردید شیر بودن جرآت میخواد هوشمندانه رفتار کنیم یه شکست سنگین در انتظار آمریکا هست... دوستان اینقدر صحبت های سیاسی نکنید این دعوت بهترین میدان هست تا قدرت کشتی خودمون رو ثابت کنیم.
  • ق نگهددار IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    حساب ملت ها از دولت ها و سیاست بازی جدا است ملت ها همیشه با هم دوست هستند این بازی سیاست است که مردم را از یکدیگر جدا میکند جا دارد که بگوییم زنده باد ملت آمریکا.
  • عادل IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اتفاقا بهمن ماه هم هست میرن اوتجا چندتاشعار مرگ برشاه و مرگ بر آمریکا میدیم دلمون خنک میشه
  • M IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    به نظر من باید پاسخ مثبت بدن ولی یزدانی رو نباید ببرن چون تیلور باید فقط در مسابقات رسمی با حسن یزدانی مبارزه کنه وگرنه دوباره فاجعه کرمانشاه تکرار میشه و اگه حسن دوباره ببازه دوباره فشار های روانی بهش بر می گرده و نمی تونه خودشو برای میادین جهانی و المپیک بعدی آماده کنه. باید جای حسن یزدانی کامران قاسمپور به مبارزه با تیلور بره.
  • عاشق کشتی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اینکار اشتباهه محضه دست اندرکاران هیچی سرشون نمیشه.
  • ورزشی IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    ازطریق ورزش مخوان روابط درست بشه دیگه بایدامیدوارباشیم
  • علی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    دوستان لطفا همه چیز رو سیاسی نکنید ورزش از سیاست جداست بخصوص کشتی که درکنار جنبه قهرمانی همیشه برای ما ایرانیها جنبه اخلاقی و پهلوانی داشته، ورزش یکی از ابزارهای ایجاد دوستی میان ملت هاست و کشتی گیرهای آمریکایی برای کشتی دوستان ایران همیشه قابل احترام و معمولا با اخلاق بودن، و این فرصت مناسبی هست که کشی گیرهای ما خودشون رو آماده نگه دارن.
  • محمد FR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    آمریکا و اسرائیل دشمنان نامرد ما هستند فراموش نکنید یزدانی سرمایه ایران است و دشمن هزاران بار خصلت کثیفش را برای دنیا ثابت کرده برای اهدافش هیچ حد و مرزی را نمی شناسد چقدر احمق هستند بعضی‌ها خوشتون میاد داد بزنید همراه گریه یا قهقهه با خنده بعد از سردار ما وان ظلمو جنایت تکلیف ما روشن شد تا کی خود را گول زده و داغ روی داغ
  • محمد FR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    یعنی ما بازم،،،،،،!? آقا دوکشور تو دنیا معروفند به بد عهدی به نامردی به جنایت یکی اسرائیل یکی هم آمریکا حالا از این پرفسور ها باید پرسید دردتون نمیاد مشاهده هم نمی کنید تا کی انشا الله دردو بلای یزدانی های ایرانم بیاد برای من درد و بلای منم بره تو قلب دشمناشون هر کردی کردو نیست بجز معدودی پهلوان از تیپ خودمان آمریکا قابل صحبت کشتی ما نیست کشتی ما با مرام و معرفتی آجین شده که آنها درکی از آن نداشته و نخواهند داشت کشتی با ایران لیاقت هرجنایتکار و ظالمی نیست واین جواب تحریم و ظلمی و جنایاتی است که نبست بما سالهاست بدلیل همین خوشباوری ادامه داشته و دارد و داغ روی داغ آنها بمردم خودشان رحم نمی کنند وای تا کی،،،،،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی