نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کریم باقری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران در حالی برابر کره جنوبی به تساوی رسید و از شکست خانگی فرار کرد که شنیدیم در اردوی این تیم خبرهای عجیب و غریبی بوده است.

این خبرها پیش از دیدار با کره جنوبی به گوش ما رسید اما به دلیل حساسیت این بازی سکوت کرده و مطلبی ننوشتیم تا متهم به برهم زدن آرامش تیم ملی نشویم!

گویا کریم باقری مربی پرسپولیس که به عنوان کمک و برای برقراری نظم و انضباط در اردوی تیم ملی به جمع دستیاران اسکوچیچ اضافه شده چندان نتوانسته است با سرمربی تیم ملی ارتباط خوبی برقرار کند. شاید باور نکنید اما درحالی که پس از بازگشت به امارات و درحالی که همه مربیان و بازیکنان در هتل قرنطینه بودند آقا کریم شب‌ها به منزل می‌رفت و حوالی ظهر برمی‌گشت!

هرچند دراگان اسکوچیچ که پیش تر خودش هم کُرونا گرفته بود و مدتی نتوانست کنار تیم ملی باشد از این کار کریم باقری شاکی بود اما به روی خودش نیاورد. شنیدیم یک روز هم کریم باقری که درجریان نبوده قرار است مربیان تیم ملی پیراهن نارنجی بپوشند با پیراهن آبی به اردو می‌رسند و همین اتفاق دیگر سرمربی کروات را به نقطه جوش می‌رساند و این مرتبه اسکوچیچ عصبانیت خود را نشان می‌دهد!

ظاهرا سرمربی کروات حرفی می‌زند اما به او هشدار می‌دهند تصمیم جدی نگیرد چون رئیس فدراسیون طرفدار آقا کریم است و بهتر است زیرسبیلی این ماجرا را رد کند! در این باره گفته می‌شود رابطه دراگان اسکوچیچ و کریم باقری دیگر مثل گذشته گرم نشده و اگر می‌بینید مربی مشترک تیم ملی و پرسپولیس برخلاف همیشه لب خط می‌آید و با فریادهایش ملی پوشان را راهنمایی می‌کند یا پس از گلزنی سمت سرمربی می‌رود برای دلجویی از مرد کروات است!

پیش از این یکی از خبرگزاری‌ها به درستی درخصوص رفتار غیرحرفه ای رئیس فدراسیون، مربیان و بازیکنان تیم ملی در آستانه بازی با امارات گزارشی منتشر کرده بود. اینکه رئیس فدراسیون و ملی پوشان یا سرمربی تیم درصف بایستند که با یک برنامه تلویزیونی آن هم نصف شب مصاحبه کنند نشان دهنده اوج بی نظمی در تیم ملی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دلاک ضد لنگ IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مربی پکیجی سرمربی پکیجی بازیکن پکیجی بهتر از این نمیشه
    • کیسه تن هستم IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      کیروش خوبه ! تو 8 سال زورش به عراق نرسید ولی اسکوچیچ عراق رو تو 2 ماه دبل کرد !! بشینید سرجاتون اندازه کوپنتون حرف بزنید هواداران اقلیت فوتبال ایران
    • حسین IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      چرا با چنین مربی خوبی که نتایج چنین درخشانی گرفته اینچنین برخورد می شه چرا بعضی ها منافع شخصی خودشون را اولویت قرار می دهند و در چنین موقعیتی از سرمربی تیم ملی انتقاد می کنند واقعا آدم چنین صحبتهایی را که می شنوه حالش بد می شه
  • محمد IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    آقاکریم هیچ وقت بی نظم نبوده وکم کاری نکرده مگراینکه ازطرف بعضیهابخوان برای تیم ملی وکریم باقری حاشیه درست کنن امثال شما رسانهای حاشیه ساز.بااین حرفهافقط بوی حاشیه سازی برای تیم ملی میاددلیلش شایدداخلی نباشه.به کسی برچسب بی نظمی وکم کاری می چسبونیدکه همه میدونن چقدرمخالف این رفتارهابوده وهست
  • سعید IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    آخه کریم باقری چطوری میتونه تو دوتا عرصه فعالیت کنه بعد همه جی ام رعایت کنه و اصلا اشتباه بود اومدنش به تیم ملی
  • sepahan US ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    آقا کریم واقعا انسان بزرگیه همه دوستش دارند
  • ادریس تاجی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    به نظر من شان تیم ملی خیلی پایین اومده تیم ما باید مربی در حد کلینزمن باشد
  • رضا IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یعنی طرفدار تیم ایران خوشی بهش نیومده بعد از ۱۰ برد آنقدر حاشیه سازی کردند که مساوی کردیم و حالا دوباره باز شروع کردند آقا ما داریم راحت میریم جام جهانی بزارین حالش رو ببریم در صمن کار اصلی اسکوچیچ ۴ برد در مرحله قبل بود .
  • gaber IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    انگار مساوی با کره زیاد به مدال اسکوچیچ خوش نیومده .ضمنا مربیان تیم ملی دور صدا و سیما خط بکشند. دیگه چی می‌خوان بگویند که نگفته اند جز یک برنامه آبکی و مسخره
  • طه IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    آقایان چشم دیدن کریم با خلاق را در تیم ملی ندارند و سخت در غیض هستند به نوعی دنبال حاشیه سازی علیه مرد با عزت و با وقار تیم ملی و ارتش سرخ هستند، بقول رئیس دولت زمانی یه جاشان سوزش می کنه...، خواهشا کینه خود از برسبولیس قهرمان را با حاشیه سازی کثیفتان درهم نیامیزید.
  • رضا IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اگر آقا کریم بده خوب اصراری هم نداریم بیاد اردو تبم ملی. بازیکنای پرسپولیس هیچ کدوم اصراری ندارن. کافیه بازی های برگشت پرسپولیسی ها به تیم ملی نرن تا با همین امتیاز هم ایران حذف بشه.
  • Mohsen IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دوست عزیز حاشیه سازی نکنید لطفا. با این متن دروغ نمیتونی اختلاف افکنی کنی
  • فری IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اسکوچیچ تمام شد. آقا کریم یکی از میلیونها پرسپولیسی ست و دیگر از اسکوچیچ و فدراسیون حمایت نخواهد کرد.
  • تاج کبير اسیا IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اقا کریم چقدر آبی بهت نمیاد.خخخخخخخخخخ
  • جابر IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    این خبر ۲ حاات دارد یا برای ایجاد تفرقه و درست کردن حاشیه برای تیم ملی است چرا که کیروشیان با وجود بردهای پیاپی اسکوچیچ کامشان تلخ شده و نگران از ادامه همین روندن و یا اینکه دنبال خراب کردن نام باقری هستن مردی ک به نظم و انظباط شهره است و دنبال آوردن کسی هستن بجای کریم ک مطمینا با اسکوچیچ حاشیه درست کندو باز هدف همان هدف قبلی است
  • ج IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    آقای باقری بایستی مصلحت ایران و خوشحالی هشتاد میلیون در نظر بگیره
  • iman IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    چند میگری حاشیه درست کنی..خیلی وقت هست داری تیم ملی رو می کوبی..
  • امین IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بازیکن عصبی. سر مربی عصبی.مربی عصبی. طرفداران عصبی.ورشگاه عصبی. کیروش عصبی. Varعصبی. منتقد عصبی. هایییییی........
  • حق IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    چون اسکوچیچ دنبال پز دادن و منم منم نیست داره کارشو انجام میده قبولش نداریم ماها باید مثل کی روش یکی پیدا بشه پز بده و ملت ایران رو ضیع کنه تا دوستش داشته باشیم یکنفرم داره کار میکنه اینقدر تخریبش میکنیم خلایق هر انچه لایق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی