پلی استور: خرید اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال و پابجی و کالاف
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سایت پلی استور اکانت شما را به صورت رایگان آگهی کرده و بعد از فروش مبلغ را به حساب شما واریز می‌کند.

پلی استور:

سایت پلی استور در زمینه فروش اکانت های شما بوجود آمده که از سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده این سایت دارای نماد اعتماد است که شما عزیزان به راحتی میتوانید با اطمینان خاطر اکانت خود را در این سایت خرید و یا حتی به فروش برسانید. در ایام گزشته مردم برای فروش اکانت خود از اپیکیشن های موبایلی از جمله دیوار و شیپور استفاده میکردند این اپیکیشن ها دارای فواید و معایبی بودند از جمله اینکه معامله و جابه جایی اکانت به صورت حضوری میسر بود دومن اینکه اعتماد به طرف مقابل وجود نداشت ولی سایت پلی استور اینجاست که اکانت شما را به صورت رایگان آگهی کرده و بع از فروش مبلغ را به حساب شما واریز نماید. در ادامه میخواهم برخی از بازی های محبوب و پر فروش این سایت رو معرفی کنم پس با ما همراه باشید...

کلش آف کلنز:

این بازی مهیج که توسط شرکت سوپرسل ساخته شده یکی دیگر از بازی های محبوب این شرکت هست. در ابتدای بازی شما مسعول یک دهکده هستید که باید از این دهکده با ساختن برج های کماندار توپ ها و برخی ابزار های دیگر در برابر حملات دشمن دفاع کنید و با تولید نیرو هایی مانند بربر - کماندار - جادوگر و ... به دهکده های دیگر حمله کنید و اکسیر و طلا هایی به غنیمت بگیرید و با این اکسیر و طلا ها به بزرگ تر کردن دهکده و سیستم دفاعی بکوشید در این بازی جذاب شما با تکمیل کردن قلعه قبلیه  میتوانید به قبیله های دیگر بپیونید و حتی قبلیه خود را افتتاح کنید در این قبلیه ها شما میتوانید با قبلیه های دیگر به جنگ وارد شوید و حتی با انجام چالش های قبلیه ای اکسیر و جم و طلا به غنیمت ببرید. خرید اکانت کلش در سایت پلی استور انجام میشود و علاقه مندان این بازی میتوانند اکانت خود را خریداری و حتی به فروش برسانند.

پلی استور:خرید اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال و پابجی و کالاف

کلش رویال:

کلش رویال نیز یکی دیگر از بازی های پر طرفدار و پرچم دار شرکت سوپرسل است. این بازی به طوری است که هر فرد دارای یک دسته بازی است و هر دسته دارای ۸ کارت فوق العاده نیرومند است که هر کارت یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارد که شما باید با استفاده از این کارت های قدرتمند و با استفاده از یک استراتژی قدرتمند حریف خود را شکست بدید این بازی به صورت تک به تک اجرا میشود و مانند کلش آف کلنز شما میتوانید به یک قبلیه بپیونید و در مقابل ۵ قبلیه که هر هفته چالش برگزار میشود راستی آزمایی کنید و قدرت خود را به نمایش بگذارید خرید اکانت کلش رویال نیز در سایت پلی استور صورت میگردد این بازی مهیج در بازه قیمتی ۱۰۰ الی ۳ میلیون در ایران به فروش میرسد و پلیر های این بازی میتوانند به راحتی اکانت خود را در سایت پلی استور به فروش و حتی خریداری کنند این بازی معمولا از لول ۹  تا ۱۳ به قیمت بهتری فروش میرسد.

پلی استور:خرید اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال و پابجی و کالاف

پابجی:

پابجی یکی دیگر از بازی های اخیر هست که جدیدن تولید شده  و از همان ابتدای تولید مورد توجه پلیر ها واقع شده این بازی در مپ هایی مانند لیویک - ارانگل و ... صورت میگیرد که در هر مپ ۱۰۰ و ۵۲ نفر وجود دارن که باید هم دیگر را به قتل برسانند و به صورت گروه ۴ نفره یا تک نفره صورت میگیرد یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن این بازی به خاطر گرافیک بالای این بازی است هر فصل این بازی تقریبا ۳ ماهه است که سیزن نامگذاری میشود و هر سیزن دارای لباس و اسکین گان و ماشین های متفاوت است خرید اکانت پابجی در بازه قیمتی ۲۰۰ الی ۱۰۰ میلیون به فروش میرسد که حتی در کشور های خارجی به ۵۰۰ میلیون هم فروش رفته این بازی مورد توجه دنیا قرار گرفته و جهانی شده به طوری که طرفدار های زیادی چه بزرگ و چه کوچیک رو مجذوب خود کرده.

پلی استور:خرید اکانت کلش آف کلنز و کلش رویال و پابجی و کالاف

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی