لوگوی سری آ ایتالیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه ایتالیایی خبر از واکسن زدن ۹۸ درصد بازیکنان و شاغل در سری آ داده، اما در بین واکسن نزده‌ها یک ستاره ملی‌پوش فرانسوی حضور دارد.

نشریه «رپوبلیکای» ایتالیا گزارش داد ۹۸ درصد از بازیکنان شاغل در سری آ به طور کامل برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند اما هنوز نزدیک به ۲۰ نفر دیگر از بازیکنان و مربیان برخی تیم‌ها هستند که برابر تزریق واکسن کرونا مقاومت می‌کنند. گویا یکی از این ۲۰ نفر آدرین رابیو هافبک فرانسوی یوونتوس است که به تازگی و در اردوی تیم ملی فرانسه تست کرونایش مثبت شد.

طبق اعلام برخی رسانه‌های فرانسوی رابیو هنوز واکسن نزده است. در همین حال نشریه رپوبلیکا نوشته که حداقل ۷ باشگاه از مجموع ۲۰ باشگاه سری آ تأیید کرده‌اند که تمام اعضای آنها واکسینه شده‌اند. ظاهراً از مجموع یک هزار عضو ۲۰ باشگاه سری آ شامل بازیکنان و مربیان تنها همین ۲۰ نفر حاضر به تزریق واکسن نشده‌اند که ۵ نفر آنها عضو یک باشگاه هستند.

با توجه به خودداری برخی از بازیکنان و مربیان از تزریق واکسن کرونا، ممکن است دولت ایتالیا تصمیم به تنظیم مقرراتی جدید بگیرد که مخالفان واکسیناسیون را تحت فشار قرار دهد. طبق مقررات فعلی اگر کسی تا ۴۸ ساعت قبل از یک بازی تست کرونایش منفی شود می‌تواند به استادیوم‌ برود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی