نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
افشین پیروانی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل کارشکنی صعودی ها برای صادر نکردن مجوز پرواز تیم ما به زور نداشتن خودمان باز می گردد.

افشین پیروانی درمورد صادر نشدن مجوز سفر تیم پرسپولیس به عربستان توسط سعودی‌ها اظهار داشت: قرار بود ساعت ۱۱ پرواز کنیم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است و همچنان در فرودگاه هستیم.

وی درباره دلیل این اتفاق گفت: اجازه نشستن پرواز را هنوز به هواپیمایی که قرار است با آن پرواز کنیم نداده‌اند. یک ماه قبل و پس از دیدار با استقلال تاجیکستان درخواست ویزا داده‌ایم اما به ما گفته‌اند روادید در فرودگاه ریاض صادر می‌شود. یعنی هر زمانی هم به عربستان برسیم باید چندین ساعت در فرودگاه معطل بمانیم.

مدیر تیم پرسپولیس تصریح کرد: دلیل موضوع هم به این بازمی‌گردد که هیچ زور و قدرتی نداریم. چرا باید تیم پرسپولیس نتواند ۲ سال در کشورمان میزبان باشد؟ به دلیل بازی تیم ملی یک روز هم دیرتر به عربستان می‌رویم. روحیه بازیکنان ما خسته است و واقعا از این موضوع متاسف هستم. با هرکسی هم تماس می‌گیریم هیچ اتفاقی نیفتاده است. امیدواریم زودتر سفر تیم انجام شود اما با این وضعیت فعلا امیدی نداریم و خوشبینانه می گویند چندین ساعت دیگر طول می‌کشد.

پیروانی در گفت و گو با اخبار ورزشی شبکه سه درباره اینکه با این تفاسیر تیم پرسپولیس امروز نمی تواند تمرین خود را در عربستان برگزار کند، گفت: وقتی به عربستان هم برسیم باید به حباب شیشه ای برویم و تا زمان اعلام جواب تست کرونا اجازه نمی‌دهند از قرنطینه بیرون بیاییم. این اتفاقات جوانمردانه نبوده و قطعا در عملکرد تیم هم بی تاثیر نیست اما هواداران عزیز بدانند تلاش می کنیم با یک بازی خوب و نتیجه ای که به سود ما باشد این کارشکنی‌ها را جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    عوضش تو عربستان فرش های نفیسی هست
    • مجهول الهویه US ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      قبلا میگفتن تیمهای بزرک از برد خودشون خوشحال میشن تیمهای کوچک از باخت رقیب. در مورد یه تیم خاص دیگه این هم صدق نمیکنه. مدتیه بعضی ها از کارشکنی و ایجاد مانع و مهمان آزاری رقیب فرامرزی خودشون علیه رقیب داخلی خوشحال میشن واقعا رویکرد جدیدتون رو تبریک میگم.
  • لنگ بابا مسعود IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دوباره دیدن سنبه طرف پرزوره فرافکنی و هوچیگری لنگیون شروع شد.
    • ... US ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      احتمالا معنی فرافکنی و هوچیگری رو نمیدونی سکوت کردن خیلی هم سخت نیست. میبینم از این که شعبه اصلی تون دست به کار شده خوشحالید. این نامردیها فقط از شما عربستانیها بر میاد و با روح ورزش که عدالت و مساوات است مغایرت دارد.
  • Retired IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اين فرافكنى و هوچيگرى نيست نزديك شش ساعته كه تو فرودگاه منتظر پروازند دليلش هم ترس عربها از ارتش سرخ ايران هست حالا اگه ششتائى ها ميرفتن عربستان به بهترين نحو ازشون پذيرائى ميشد چون ميدونستند كه تيم كيسه رو سوراخ سوراخ ميكنند همانطورى كه در مرحله گروهى تو رياض همه جوره بهتون خوش گذشت . با اين وجود به كورى چشم ابى ها برنده ميشيم .
  • علیشاه IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    باید با قاطعیت از کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهیم بابت هر روز تاخیر پرواز و قرنطینه پرسپولیس ایران دو روز زمان مسابقه به تعویق بیافتد. در غیر اینصورت با اعلام شکایت به فیفا و اعتراض به کارشکنی از حضور در مسابقات انصراف داده و خواستار غرامت شویم
  • Fc IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    من سپاهانی هستم ، ولی در این مورد امیدوارم پرسپولیس شکست سختی به عربستان بدهند و اگه بازی برگشت هم داره تو ایران تلافیش رو صد برابر بیشتر کنن.
  • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ضعف دیپلماسی در هر کجا میتونه خودش رو نشون بده ورزش هم جزئی ازاین ضعف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی