استقلال
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد.

یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال که در زمان حضورش در این باشگاه خواستار پرداخت مطالباتش شده بود، اما هرگز موفق به دریافت آن‌ نشد، از طریق کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیر وصول مطالبات معوقه‌اش از این باشگاه شده است.

هرچند هنوز این بازیکن به صورت رسمی شکایت از باشگاه سابق خود را تائید نکرده، اما گفته می‌شود وی از طریق وکیل خود مراحل قانونی را انجام داده تا به این شکل مطالبات معوقه خود را از استقلال دریافت کند.

این بازیکن پیش از اینکه به سراغ کمیته تعیین وضعیت برود، مراحل قانونی کار را طبق عُرف انجام داده بود و به مدیرعامل سابق باشگاه استقلال هشدار (نوتیس) داده بود تا مطالبات وی پرداخت شود، اما به واسطه برخی اختلافات با مجموعه مدیریتی سابق باشگاه نتوانست به حقوق معوقه خود دست پیدا کند به همین علت حالا قصد دارد از طریق کمیته تعیین وضعیت پیگیری‌های حقوقی خود را انجام دهد.

برای پیگیری موضوع با رییس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم تا در این ارتباط نظر وی را جویا شویم، که موفق نشدیم، اما چنانچه خبر شکایت این بازیکن از باشگاه استقلال صحت داشته باشد، باید منتظر یک چالش جدید برای مصطفی آجورلو باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی