نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
با دلارهای عربستان هیچ وقت صورت AFC سرخ نمی‌شود!/ آنها همچنان طلبکار هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقی که  برای کاروان پرسپولیس رخ داد، مسلماً باعث خجالت مسئولان دلار دوست کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد شد.  

فرهاد اشراقی؛ پرسپولیسی‌ها بعد از حدود ۶ ساعت معطلی برای رفتن به ریاض، به خانه‌های خود برگشتند تا شاید کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت اعطای میزبانی به عربستان خجالت بکشد اما مسلماً این اتفاق رخ نخواهد داد و آنها با ژستی طلبکارانه پرسپولیس را دوباره به عربستان می‌کشند.

دلارهای عربستانی‌ها آن قادر به مسئولان AFC مزه داده که مسلماً با این قبیل اتفاقات خم به ابرو نمی‌آورند و صورتشان از فرط خجالت سرخ نمی‌شود. این اتفاق عجیب برای نماینده ایران رخ داد و مسلماً مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا نه تنها از این ماجرا ناراحت نیستند که خوشحال هم هستند و حتی دنبال بهانه می‌گردند تا پرسپولیس را از لیگ قهرمانان آسیا حذف کنند. شک نکنید که اگر بازی پرسپولیس و الهلال برگزار شود،

مسائل داوری و سایر مسائل جانبی هم روی نکات فنی این دیدار سایه می‌اندازد چرا که عربستانی‌ها قصد دارند با رذالت تمام هر آنچه از دستشان برمی‌آید را انجام دهند تا الهلال را به جمع چهار تیم برتر آسیا ببرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    خبرورزشی - ابراهیم قاسم در خصوص اعتراض باشگاه پرسپولیس به تاخیر پرواز این تیم و عدم صدور مجوز برای سفر این تیم به ریاض اظهار داشت: بیانیه و اعتراض باشگاه پرسپولیس به ما مربوط می‌شود و ارتباطی با باشگاه الهلال ندارد به این دلیل که مسئولیت میزبانی بر عهده فدراسیون‌هاست نه باشگاه‌ها. وی افزود: فدراسیون‌ها بر مبنای ضوابط و مقررات در این خصوص اقدام می‌کنند. بر همین اساس قرار بود پرسپولیس روز چهارشنبه وارد ریاض شود که این اتفاق نیفتاد به این دلیل که آنها تاخیر زیادی در ارسال اطلاعات مرتبط با پرواز اختصاصی خودشان به ریاض داشتند. با AFC تماس گرفتیم که آنها هم از موضوع مطلع بودند. همه مدارک را از یک هفته پیش درخواست کرده بودیم اما با تاخیر زیاد روز سه شنبه به دست ما رسید و انجام امور اداری لازم در این خصوص زمان‌بر است. و حتی خود گل محمدی هم از سهل انگاری و بی خیالی خودی ها گفت . تعصب و عشق و علاقه اقای اشراقی به تیم مربوطه سرجای خودش ولی نگاشتن مطالبی این چنین سطحی و غیر واقعی از یک ژورنالیست یک نهاد خبری معتبر مانند خبرورزشی بعید می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی