نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
باید از قهرمانی دوباره پرسپولیس جلوگیری کنیم/ به طلسم شکنی امید داریم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا دوباره پرسپولیس قهرمان لیگ نشود و ما بعد از چند سال به قهرمانی برسیم.

امید نورافکن بعد از بازی دوستانه سپاهان و نساجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آخرین بازی دوستانه ما قبل از استارت لیگ است. اولین بازی مادر لیگ با مس رفسنجان است که تیم بسیار خوبی است. فصل گذشته سپاهان لیگ را خیلی خوب شروع نکرد. یکی از هدف‌های‌مان این است که در شروع لیگ امتیازها را جمع کنیم. امروز هم در این مسابقه دوستانه ۶۰-۷۰ دقیقه بازی کردم امیدوارم بتوانیم اولین بازی را در لیگ با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

وی در مورد اینکه تیم ملی پس از ۱۰ برد متوالی مقابل کره به تساوی رسید، گفت: اگر بخواهیم در مورد عملکرد تیمی صحبت کنم نظر شخصی خودم را می‌گویم. ما ۲-۳ موقعیت صددرصدی گلزنی‌مان از دست رفت. در نیمه دوم فوق‌العاده خوب بازی کردیم و به بازی برگشتیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. اما برای خودم شگفت‌انگیز است که از تیم ملی انتقاد می‌شود. این البته نظر شخصی من است. دوست دارم پشت تیم ملی را خالی نکنیم. تیم ملی با باشگاه فرق دارد بحث تیم ملی کشور است. حتی در جاهایی دیده‌ام که از سرمربی تیم ملی هم انتقاد می‌شود. ولی تیمی که اول جدول است نباید اینگونه مورد انتقاد قرار بگیرد. انتقاد به‌جا بشود که به تیم ملی هم کمک شود بحث تیم ملی است، نه شخص. انتقاد به‌جا را می‌پسندیم اگر از خود من هم انتقاد شود می‌پسندم ولی اینکه تیم صدرنشین است و با کره جنوبی بازی داریم که نصف بازیکنان حریف هم در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند.

بازیکن سپاهان افزود: با این حال ۳-۴ توپ ما گل نشد و با حریف مساوی گرفتیم هرچند می‌توانستیم برنده شویم. در حال حاضر صدرنشین گروه هستیم و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و دو بازی خارج از خانه با سوریه و لبنان را داریم که نباید آنها را دست کم بگیریم. حتماً حتماً باید امتیازات خوبی را از این بازی‌ها کسب کنیم. 

نورافکن در مورد  انتقادهایی که در مورد عملکرد خودش در بازی با کره جنوبی انجام می‌شود، عنوان کرد: در بازی با کره جنوبی من تأثیر چندانی نداشتم. ۳۰-۴۰ دقیقه‌ای که در زمین حضور داشتم سعی کردم عملکرد همیشگی‌ام را به نمایش بگذارم. همان هم باعث شد که بازیکنان ما در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند. در آخرین لحظه بازی هم ممکن بود نتیجه برگردد در بازی‌های بزرگ شرایط همین طور است. اگر حواس‌مان به همه نکات نباشد می‌تواند برای‌مان مشکل‌ساز شود. 

وی ادامه داد: در مورد بازی اولم (امارات)‌ در صفحه اینستاگرام نوشتم بازی آنچنان خوبی برای شخص خودم نبود. دنبال آن بودم که بتوانم آن بازی را جبران کنم. این حس شخصی من بود. وقتی در تیم ملی بازی می‌کنی فراتر از باشگاه و هر چیز دیگر است. باید بالاترین و بهترین عملکرد را داشته باشی و من دنبال این بودم که در بازی با کره جنوبی بهتر بازی کنم.

بازیکن سپاهان در مورد نبود تماشاگران در بازی ایران و کره و اگر آنها در ورزشگاه آزادی حضور داشتند ممکن بود نتیجه تغییر کند، عنوان کرد: من شنیده‌ام که کره‌ایی‌ها از هواداران ما می‌ترسند. مطمئناً در ورزشگاه آزادی با حضور ۸۰-۹۰ هزار تماشاگر بازی می‌کنید این مسئله برای حریف دردسرساز خواهد بود باید از این نکات مثبت استفاده کنیم اما ما استفاده نمی‌کنیم. ۲۰-۳۰- روز قبل از آن ما تماشاگر داشتیم اما اتفاقاتی افتاد که همه چیز لغو شد. این مسائل در حیطه کاری من نیست و نباید در موردش صحبت کنم. در بازی با امارات هم تماشاگران حریف در ورزشگاه بودند و این برای ما مشکل‌ساز شد. حضور هواداران می‌تواند مثبت باشد. 

نورافکن در مورد شرایط تیم سپاهان قبل از شروع لیگ گفت: نظر شخصی من این است که مهره بازی نمی‌کند. اصل این است که تمام توان‌مان را بگذاریم و دو برابر تمرکز داشته باشیم و از قهرمانی دوباره پرسپولیس جلوگیری کنیم. کار سختی است پرسپولیس تیم خوبی است. حتماً حتماً باید دو برابر توان‌مان را بگذاریم و بهتر کار کنیم. مهره بازی نمی‌کند تیم است که نتیجه می‌گیرد و امیدوارم بعد از ۴-۵ سال طلسم‌شکنی کنیم و بتوانیم قهرمان شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    امسال راحت تر قهرمان میشیم .بی صبرانه منتظر بهانه جدید تون بعد قهرمانی ششم پرسپولیس هستم
    • متخصص های شیش تایی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      به غیر ازاینکه بگن وزیر پرسپولیسه چیز دیگه ای دارن؟! :))))
  • شیر علی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    شما فعلا به ذلفتون برسین و پشت آبرو بردارین از این قبیل کارها که سابقه دارین هم تو تیم کیسه کشها و هم اونجا که هستی سعی کن با این شمایل از خیابان وحید عبور نکنی یا اطراف ده سرخ مبارکه نری اون وقت میگن بچه چی اومده
  • ناشناس IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    از این بهتر برای مصاحبه پیدا نمیکنید ...نه!!؟
  • ارتــــش ســـرخ IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    هیچ کس نمی تونه مانع قهرمانی ما بشه
    • مرتصی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      درسته اخه جام های اسیایی که تا بحال براش تلاش کردید باصفر قهرمانی با افتخار اسیا هستید و دیگه جا تو تویله تون ندارید بگذارید امسال هم قهرمانی دارید خخخخخخخخخ بابا مغضوب رفت گورشو گم کرد تموم شد البته شتر در خواب بیند پنبه ها رو دونه به دونه
  • رضا پرسپولیسی دوآتیشه IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    مثل اینکه فیلم زیادمیبینه تواین ۵سال خیلیها میگفتن دیگه امسال نبایدپرسپولیس قهرمان اماهرسال بازم پرسپولیس قهرمان شدباشیتنت یاسنگ اندازی همه کارکردن چه توایران چه توکشورهای دیگه خیلی تلاش کردن پرسپولیس مثل لیگ قهرمانان قهرمان نشه ولی نشدحطافدراسیوم هم به حریفهای پرسپولیس کمک کردامانشدحالانورافکن دوتابازی به عنوان زخیره توتیم ملی بازی کردفکرمیکنه شده مسی باباسال پیشم همتون بودیددیگه اگه راست میگیدنمیزاشتیدقهرمان بشه شماکه عددی نیستیدکل عربستان ماخاک کردیم اصفهان که چیزی نیست
    • علیرضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      شیطنت...حتی...فدراسیون..ذخیره...الان دقیقا پنج‌تا غلط اندازه همین قهرمانی های غلط تون داشتی فقط!!!!بعد رفت و برگشت از تیم ده نفره عربستان شش تا خوردی چطور خاکش کردی متوهم؟!؟!
    • متخصص های شیش تایی IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      یادی کنیم از ۶ تای ۵۲ العین پاختاکور الهلال و..... :))))) ادمین ب چاپ
  • پرسپولیس کبیر♥️♥️♥️♥️♥️♥️ IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • ارتش سرخ آسیا و ایران IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    سپاهان که نه منچستر هم بیاد نمیتونه مانع قهرمانی پرسپولیس باشه درکل سپاهیانی ها بلوف زیاد میزنم هنوز آتیش بازی دوستانه ای که چند روز پیش با پرسپولیس داشتن و ۳بر۱باختن خاموش نشده باز شروع به بلوف زدن کردن فصل پیش هم می خواستید مانع بشید چی شد؟ به کوری همه ی دشمنا امسال ششمی رو هم میگیریم آقای نورافکن شما آتیش باختت رو خاموش کن بعد بیا بلوف بزن.❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • ساره IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بد گفته باید میگفت امسال دیگه اجازه نمیدیم به هر قیمتی پرسپولیس جلم اسنپی رو دوباره بالا ببره دیگه نمیزاریم باباش هر کاری دلش میخواد انجام بده
  • پرسپولیس عشقه IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    شتر در خواب بیند پنبه دانه، کل تیم های لیگ دوست دارن هر کاری بکنند پرسپولیس قهرمان نشه،ولی به قول آقا یحیی خدای پرسپولیس بزرگه،به کوری چشم همه امسال هم قهرمانیم.
  • آتقی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    دم نورافکن گرم، خوب اومدی، بهترین گوشه چپ ایران، سرنگونشون کنید لنگی مافیایی را با قدرت تمام، سپاهان طلایی سرور هر چه لنگییییییی.
  • قرمزته IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بیخود دست و پا نزنید جام پانزدهم لیگ هم واسه ماس:) پیش بسوی دبل هت تریک♥️♥️♥️♥️♥️♥️
  • کیسه سوز IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    امسالم باز سر نائب قهرمانی با کیسه رقابت کنید...جام واسه پرسپولیسه
  • اس اس IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    خب ، خدا رو شکر که دیگه بابا مسعود نیست ، ، البته با ۳۵ میلیاردی که سجادی به حساب پرسپولیس واریز کرد برا پرداخت طلب کالدرون ، متاسفانه همون آش و کاسه رو داریم ، ، ، ، پرسپولیسی هایی که میان کری میخونن خیلی عجیبن!!! ، ، ۵ گل از خربین مقابل الهلال ده نفره رو یادشون رفته ، ۵ تا از الغرافه رو یادشون رفته ، ۳ تا از الریان رو یادشون رفته ، رده دوازدهم توی لیگ ، قبل از وزارت سلطانی فر رو یادشون رفته ، سجده شکر برای بقا تو لیگ رو یادشون رفته ، باخت از محمدان بنگلادش توی همون چهارجانبه ای که تحقیرش میکنن رو یادشون رفته ، ، ، اما یه چیز رو هیچوقت یادشون نمیره ، حسرت شصت ساله ی یدونه لیگ قهرمانان آسیا
  • اسی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    حتما با عملیات تروریستی می خواهید جلو قهرمان شدن پرسپولیس را بگیرید!!!؟!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی