نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دانمارک در استقلال!/ تفاضل گل تیم یامگا منفی ۲۲ است
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کوین یامگا مدافع فرانسوی مدنظر باشگاه استقلال که برای پیوستن به این تیم بامداد امروز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه وارد تهران شد از ضعیف‌ترین خط دفاعی فصل قبل دانمارک به ایران آمده است.

یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی در آخرین مصاحبه خود با سایت رسمی باشگاه استقلال انجام داد بامداد امروز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه وارد کشورمان شد.

فرهاد مجیدی در آخرین صحبت هایی که درباره تیمش انجام داد اعلام کرد قرار است این هفته دو بازیکن خارجی مدنظرش وارد تهران شده و یک بازیکن خارجی دیگر را هم که باشگاه استقلال در حال مذاکره با اوست هفته بعد به ایران می‌آید.

آفریقایی متولد شهر پاریس اما بزرگ شده ایتالیا

کوین یامگا مدافع فرانسوی مورد نظر تیم استقلال که متولد شهر پاریس است ۲۵ سال سن و اصلیتی کامرونی دارد. این بازیکن دارای وزنی در حدود ۸۱ کیلو و قد ۱۸۷ سانتی متری بوده که در تاریخ هفتم سپتامبر ۱۹۹۶ دیده به جهان گشود و به زودی وارد بیست و ششمین سال زندگی‌اش می‌شود. کوین یامگا فوتبال پایه خود را در ایتالیا و در تیم های پایه کیه وو آغاز کرد و سپس به تیم جوانان همان باشگاه راه یافت که توانست یک عنوان قهرمانی در لیگ جوانان ایتالیا را هم با تیم کیه وو به دست بیاورد. در واقع او همه سالهای نوجوانی‌اش را در ایتالیا سپری کرده است چون تا سال ۲۰۱۹ هم عضو باشگاه پسکارا در سری B ایتالیا بود.

بازیکن تیم ته جدولی

این بازیکن ۲۵ ساله فرانسوی که از لیگ دانمارک به استقلال می‌آید فصل قبل هم در لیگ دانمارک توپ می‌زد. او پس از جدایی از باشگاه "دسپورتیوا آوز" از ابتدای فصل ۲۰۲۰ -۲۰۲۱ به عضویت تیم وایله در دانمارک درآمد که یکی از تیم‌های پایین جدولی لیگ دانمارک بشمار می‌رود.

ایرانی ها را می‌شناسد

کوین یامگا در تیمی توپ می‌زده که سعید عزت اللهی هافبک دفاعی تیم ملی کشورمان در آن تیم عضویت دارد و از این نظر شناخت نسبی از ایرانی ها دارد و برای ورود به تیمی که همه نفراتش ایرانی هستند مشکل خیلی زیادی نخواهد داشت. او در آخرین بازی هایش برای تیم دانمارکی نیز کنار عزت اللهی توپ زد.

دو سوم مسابقات فصل قبل روی نیمکت بود

این مدافع فصل گذشته از مجموع ۲۲ بازی وایله در ۲۰ بازی به مدت ۱۰۱۶ دقیقه برای تیمش به میدان رفت که میانگین هر بازی ۵۰ دقیقه را برای او ثبت کرد. یامگا از این تعداد تنها در ۷ مسابقه (یک سوم مجموع بازیهایش) به طور کامل در ترکیب تیم وایله حضور داشت و در سایر مسابقات به صورت بازیکن تعویضی در ترکیب تیمش به میدان رفت.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دانمارک در استقلال!/ تفاضل گل تیم مایگا منفی ۲۲ است

مربی‌اش او را نخواست

مدافع فرانسوی مورد نظر تیم استقلال در فصل جدید لیگ برتر دانمارک که یازده هفته از آن سپری شده در ۷ مسابقه به مدت ۵۰۰ دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفته است. این بازیکن در چهار بازی از هفت بازی، ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشته اما به تدریج در بازی های آخر شمار دقایق حضورش در ترکیب اصلی تیم وایله کم و کمتر شده تا اینکه "کریته فالچ" سرمربی ۴۴ ساله دانمارکی این تیم کوین را در لیست فروش خود گذاشت.

سه هفته بازی نکرده

از آخرین بازی یامگا برای تیم وایله ۱۸ روز می‌گذرد در واقع او تقریباً ظرف سه هفته اخیر در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده است. ضمن اینکه یامگا دو بازی آخر خود برای تیم دانمارکی با فاصله ای حدوداً سی و پنج روزه در ترکیب تیمش به میدان رفته است. این بازیکن ابتدا در تاریخ اول شهریور ماه سال جاری در ۲۲ دقیقه پایانی بازی مقابل "نوردلند" از دقیقه ۶۸ به میدان رفت و سپس در تاریخ چهارم مهرماه از دقیقه ۵۹ بازی به مدت ۳۱ دقیقه مقابل تیم "سیلکبورگ" در ترکیب تیمش حضور یافت.

کمکی به تیمش نکرد

تیم وایله در پایان فصل گذشته لیگ برتر دانمارک در جمع ۱۲ تیم در رده دهم قرار گرفت و در خطر سقوط بود. این تیم در فصل جاری در حال حاضر با ۲ امتیاز از ۱۱ بازی (۹ باخت و ۲ تساوی) در قعر جدول قرار گرفته است و این بازیکن نتوانست کمکی به تقویت خط دفاعی تیمش بکند.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع دانمارک

تیم وایله که یامگا از آن تیم به استقلال می‌آید در پنج مسابقه آخر این فصل خود ۴ باخت و یک تساوی داشته و ۲۹ گل را در یازده بازی دریافت کرده است که نشان دهنده ضعف این تیم در خط دفاعی است. تیم وایله در حال حاضر با تفاضل گل منفی ۲۲ از این نظر بدترین خط دفاعی لیگ برتر دانمارک را به خود اختصاص داده است. تیم وایله فصل گذشته نیز با تفاضل گل منفی ۱۲ سومین خط دفاعی ضعیف لیگ برتر دانمارک را پس از دو تیم سقوط کرده به دسته پایین تر یعنی تیم های "هورسنس" و لاین بای" به خود اختصاص داده بود.

مدافع ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ دانمارک در استقلال!/ تفاضل گل تیم مایگا منفی ۲۲ است

هیچ تجربه بین المللی ندارد

کوین یامگا بازیکن سیه چرده مورد نظر تیم استقلال در کارنامه بازی خود هیچ سابقه بین المللی نداشته و در هیچ یک از لیگ های اروپایی اعم از یورولیگ، سوپر لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا توپ نزده است. یامگا در رده ملی هم هیچ سابقه بازی ندارد و در هیچ یک از تیم های ملی نوجوانان، جوانان یا المپیک فرانسه بازی نکرده است.

هر ۱۴ بازی یک گل زده

یامگا مدافع گلزنی هم نیست. این بازیکن که از فصل ۲۰۱۵ یعنی ۶ سال پیش فوتبالش را در سری C ایتالیا آغاز کرده تاکنون در ۱۲۸ بازی برای تیم های مختلف میدان دیده که تنها ۹ گل به ثمر رسانده است که میانگین تقریبی هر ۱۴ بازی یک گل را برای او ثبت می‌کند.

جایگزین موسوی

این بازیکن راست پاست و در دفاع راست توپ می‌زند که با توجه به قرار گرفتن سید احمد موسوی در لیست فروش باشگاه استقلال مشخصاً فرهاد مجیدی قصد دارد این بازیکن را در دفاع راست تیمش به میدان بفرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    باید ببینید سودیش کوجیست
    • حبیب IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      سجادی: ناراحتین ، خوشتون نیومده ازش. باشه عزیزانم براتون از لیگ برتر انگلیس یه دونه درجه یکشو میخرم. شما فقط لب تر کنین . همه چاههای نفت مال تیم شماست. اصلا غصه نخورین ها
    • قضاوت IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      اولا به لنگیها چه ربطی داره درمورد استقلال نظر میدیدآدم حسوداول دل خودش می‌سوزد بعددیگران مگرشما بادروازبان کراوات را۵سال نخریدید وپول مفت بهش میدید پس از نظر ما هم یاحق دلالی دربین است یا اینکه پول اضافه دراختیار پرسپولیسیه که نمیداند کجا خرجش کند آیا نمی شد دروازه بان جوانی باهزینه خیلی کم ذخیره دروازبان پرسپولیس باشد بازیکن خارجی وقتی به ایران می آید باید یک سروگردن ازبازیکنان ما بالاتر باشد درضمن اگر تیمی کلا ضعیف باشد یک بازیکن نمی تواند به تنهایی جور تیم رابکشد الان بهترین هافبک دفاعی تیم ملی درآن تیم بازی میکند پس چرادرتیم ملی خوب بازی میکند یا همین نورالهی درتیم شباب امارات نیمکت نشین است ولی درتیم ملی فیکس است درصورتیکه درپرسپولیس فیکس بود پس لطفا منطقی باشید این‌قدر قضاوت قبل از جنایت نکنید تازه این بازیکن باید درتستهای پزشکی وفنی شرکت کند اگر تایید شد استقلالی میشود معمولا بازیکن های خارجی استقلال خوب بوده اند ازدیاباته وملیچ گرفته تا جانواریو برزیلی، ضمنا جناب آقای گابریله پین که تئوریسین است، وکاملا ایشان نظرش درتایید یا عدم تایید مهم است
  • Parazit IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اینها مهم نیست فقط حق دلالی مهمه
    • مهم IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      درصد بگیری ازبازیکن تا فرش دزدی تیم ملی مهمه
  • بابک IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    ما ارتش سرخ از خرید فرناز جون حمایت کامل می نماییم و از دید وسیع ودانش او کمال تشکر را داریم امید که از این دست بازیکندلال ها در کیسه بیشتر شوند حال اگر جامی به دست نیامد ' نیامد مهم جیب اسطوره دو زاری وداداش کمک سرپرست تدارکاتچیه لیدر بوق چی هست که پر بشه
    • اس کبیر IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      اگر ازنظر لنگیها فرهاد ما فرناز است ازنطر ماهواداران استقلال کبیر گلمحمد لقب گلناز می دهیم آنچه که عوض داره گله نداره
  • شمسعلی IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    دلااالی برادران دالتوووون کمر این تیمو شکسته
    • برجعلی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      کمر کدام تیم شکوندن کمر تیمی که اسمش لنگ پوشان است با دوسال بردنشون درجام حذفی پس بی خود نیست اینقدر نگرانی و سوزش دارید
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    یا خدااا یعنی این بازیکن رو بهمون انداختن! مثل بودوروف که ضعیف ترین‌بازیکن خارجی استقلال بود نشه بیچاره میشم بازم یه پرونده دیگه تو فیفا باز میشه! هر چند بازیکن خارجی مثل هندوانه سربسته است تا چند بازی انجام نده نمیشه قضاوتش کرد خدا کنه بازیکن با کیفیتی باشه و بتونه به استقلال کمک کنه، خوبی این بازیکن اینکه قابلیت بازی در چند پست رو داره و اینجور که فیلم بازیشو دیدم بازیکن پا به توپ و رونده و تکنیکی نشون داد..
  • ایرانی اصل US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    مهم نیست! مهم اون پورسانتیه که از واسطه این قرارداد به جیب بعضی ها میره!
  • ,رضا IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    چراآقای عزت الهی که از هافبک های دفاعی این تیم می باشد بایدبه تیم ملی دعوت شوند
  • لنگ محمدی IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    حرف مفت نزنید لطفا سعید عزت اللهی هم هافبک دفاعی تیم ملی دقیقا هافبک دفاعی همین ضعیف ترین خط دفاعه!!!!!!! سطح لیگ دانمارک با لیگ ایران قابل مقایسه نیست الان خیلی از تیم های لیگ برتر این فصل بازیکن های سایپا رو خریدند که یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ پارسال بود یعنی واقعا فرق بین علمکرد فردی و تیمی رو نمی فهمید یا خودتون رو زدید به اون راه و تیتر زرد زدید لنگی ها رو جذب کنید واقعا از بازیکنی که پست تخصصی ش دفاع راسته توقع گلزنی دارید اونهم تو لیگ دانمارک من هایلایت هاش رو تماشا کردم سگش می ارزه به استوکس و بودمیر
    • حمید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      بودیمیر گل قهرمانی پرسپولیسو زد و استوکس هم توی دربی گل زد ببینیم این بازیکن شما چه میکنه. گرچه از کسی که مدافع را با مهاجم مقایسه می کنه نباید انتظار زیادی داشت.
    • سیدرضا US ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      جانم استوکس تو دربی گلزنی کرد؟بجای نظر دادن در مورد استقلال برو اطلاعات ورزشی در مورد تیمتو بروز کن . دنبال نان باش گل پسر که خربزه آب است
  • ۶و۶ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بعنوان ی هوادار پرسپولیس ب هواداران استقلال تبریک میگم ولی خدایش این چیزای ک نوشتین اگ درست باشه یعنی موسوی از این کمتره .
  • مهدی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    کاملا مشخصه این انتخاب تاکتیکی بوده نه دلالی روزمه بازیکن داره اینا میگه تو لیگ معتبر دانمارک ته جدول بوده خیلی عالیه تازه دو سوم بازیها را بازی نکرده برا تیمش
  • محمد IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    داداش یه هایلایت ازش ببین بعد درباره‌ش حرف بزن! با هزینه ای ک استقلال براش میکنه و استفاده ای ک ازش میبره فوق العاده س!
  • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    با سلام...وقتی حرف میزنن میگن پول نداریم..زمین تمرین نداریم..پس‌چرا بازیکن میخرید پس فردا هم شکایت و...
  • Retired IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    دوستان عزيز إينو بدونيد كه بازيكن خارجى با كيفيت به ايران نمياد و اكثرآ بازيكن مازاد محسوب ميشند ، اقاى مايگا اگه بدرد ميخورد حتما تيم قهر جدولى دانمارك ايشان رو release نميكرد مطمئن باشيد اينجا بحث دلالى مجيدى و پولى كه به جيب ميزنه هست و ديگه هيچ وگرنه با وجود بازيكنانى مثل وريا ، دانشگر ، اقاسى كه همگى ميتونند دفاع رأست بازى كنندو غيره استقلال احتياجى به ايشان نداشت .
  • مهران IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    متشکرم از. فرناز پودری به شدت دارد تیم آبی را به سرنگونی نزدیک می‌کند
  • امیر IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    یک روز از خواب بیدار میشیم و میبینیم تمام کارهای برادران مجیدی برای پول بوده،۴۰سال طرفدار استقلال هستم اما حسم میگه این برادران بیشتر فکر دلالین تا تیم.اصلآ به کارای فرهاد اطمینان ندارم
  • متخصص چهارجانبه IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بابا یکی به این کیسه کشای متوهم بگه از کره دیگه ای هم بازیکن بیارن بازم بهترین مقامشون دومی یا سومیه البته اونم به شرطی اینکه متواری نشن ترکیه پس زیاد خودتونو درگیر بازیکن نکنید چرا چونکه به فرموده بزرگان شما شخصیت قهرمانی ندارید
    • لنگی متوهم IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      لنگی متوهم ۵سال چنان بابا مسعودی و مامان آذر برای لنگیها بی خاصیت جام اسنبی اورده اند به خود غره شده اند فکر می کنند همیشه همینطور است، پرسپولیس مثل بچه نوپایی است که پدرومادرشان فوت کرده اند حالا باید اول راه رفتن رایاد بگیره تا بتونه به خودش متکی باشد هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
    • متخصص چهارجانبه IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      خطاب به کیسه کش متوهم، شما فرار نکنید ترکیه تا جام هارو با اسنپ برا ما نفرستن یا به چاه فرهادتون بگو کمتر قهرکنه تا جام با اسنپ برا ما نفرستن یا بازم به چاه فرهادتون بگو میخواستی از عیسی گل نخوری تا جامو با اسنپ برامون نفرستن، یا به فرچیپ بگو دیگه چیپ نزن تا جامو با اسنپ برا ما نفرستن چه حالی میکنیم ما پرسپولیسیا که همیشه شماهارو تو این وضعیت میبینیم ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
  • علی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    جناب حبیب آقا 8سال چاه نفت ومخابرات مال شما بود حالا نمیشه قضاوت کرد اگرشدعدالت برقرارمی شه تازه این وزیرورزشه وزیر ارتباطات که نیست فعلا که تبعیض ندیدیم
    • حبیب IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      احتمالا شما تو این ۵ سال خواب بودین. اولا جام باشگاههای اسیا و رفتن به فینال هم کار وزارت ورزش بود ؟ ثانیا برو امار بگیر چه به لحاظ تعداد بازیکن خارجی چه به لحاظ پولهایی که به این بازیکنا داده شده ببین کدوم تیم بیشتر بازیکن خریده و بیشتر پول داده . حداقل دو برابر تیمتون خرج این بازیکنا کرده ولی شخصیت قهرمانی رو نمیشه با پول خرید متاسفانه
  • فری عشقی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    خوش به حال داداشی های مجیدی دلال !!!!!! بیچاره استقلال که افتاده گیره یه مشت دلال!!!!
  • لنگ طوفان ...آسیا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    دوستان اگه مجیدی عمر خریبین رو بگیره خیلی می تونه به تیم کمک کنه متخصص زایمان تیم سوم پایتخت .لنگی پوشان قشقایی هم هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی