نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی گل محمدی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه مکه عربستان گزارش عجیبی از لغو سفر پرسپولیس به عربستان منتشر کرده و مدعی شده رفتار بازیکنان این تیم باعث ناراحتی و عصبانیت گل‌محمدی شده است.

روزنامه مکه عربستان با اشاره به مشکلات سفر پرسپولیس به ریاض مدعی شد: بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم را عصبانی کردند و بدون توجه به درخواست وی حاضر به ماندن در فرودگاه نشده و به دلیل تاخیر پرواز به خانه‌های خودشان بازگشتند. این در حالی است که قرار بود سرخ‌پوشان روز گذشته راهی ریاض شوند. پرسپولیسی‌ها پس از  ۵ ساعت انتظار به منازلشان بازگشتند.

در ادامه گزارش این روزنامه آمده است: با وجود تلاش‌های کادر فنی و اداری برای راضی کردن بازیکنان برای ماندن در فرودگاه آنها حاضر به ماندن نشدند و به خانه‌های خودشان رفتند.

روزنامه عربستانی در پایان این گزارش پیرامون پرسپولیس نوشت: مسئولان باشگاه ایرانی دستمزد عقب مانده بازیکنان را پیش از دیدار با الهلال به منظور بالا بردن روحیه تیم پرداخت کردند چرا که باور دارند در صورت پیروزی در این مرحله تا حدود ۹۵ درصد به قهرمانی نزدیک می‌شوند.

گزارش مغرضانه روزنامه سعودی علیه سرخ ها/ بازیکنان پرسپولیس، یحیی گل محمدی را کلافه کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بازی پرسپولیس - الهلال در آسیا مثل بازی رئال - بایرن در اروپا است ، میزبانی عربستان هم کاملا به حق است چون امکانات فوق العاده ای دارند.
  • نیما US ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    آخه چرا این مشکلات برای پرسپولیس به وجود بیاد بازیکنان ۵ ساعت در فرووگاه الاف باشن تا بهانه به دست روزنامه های سعودی بدن مشکل اصلی خود مسولان داخلی بودند باعث شدند عربستانی ها علیه پرسپولیس گزارش مغرضانه بدهند
  • ص ح پ IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    مرگ بر مسولین خودمان که همیشه بهانه دست دشمن میدن
  • کیسه کش حقیر IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    شما هم سعی خودت را بکن تا به هرحال زهر خودت را بریزی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی