نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رسانه‌های یونانی خرید استقلال را تکذیب کردند/ حمله استقلالی‌ها به صفحه رودی ژستد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه‌های کشور یونان انتقال رودی ژستد مهاجم ۳۳ ساله پانتولیکوس یونان به استقلال را تکذیب کردند.

در حالیکه از روز گذشته اخبار فراوانی مبنی بر علاقه استقلال به جذب رودی ژستد بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو و فعلی پانِتولیکوس یونان منتشر شد، اما رسانه‌های یونانی با تکذیب احتمال جدایی این بازیکن، نوشتند که او تیمش را ترک نخواهد کرد.

روزنامه گاتزتا یونان در این خصوص نوشت: گزارش‌های زیادی از ایران مبنی بر پیوستن مهاجم ۳۳ ساله به استقلال وجود دارد اما هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارسال نشده است. به نظر می رسد پانِتولیکوس از داستان انتقال رودی ژستد به ایران بی خبر است و به طور خاص در این کشور آسیایی و در بیش از ده نشریه، از این انتقال صحبت می کنند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با این حال، هیچ منبع موثقی در پانِتولیکوس این پیشنهاد را تأیید نکرده و به نظر نمی رسد مسئله قابل توجهی در مورد این مهاجم ۳۳ ساله وجود داشته باشد. تاکنون هیچ منبعی پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را تأیید نکرده است. علاوه بر این، ژستد فقط به بازی آینده پانِتولیکوس مقابل اوفی کرت در روز یکشنبه فکر می کند.

وب سایت agriniopress نیز در این باره نوشت: استقلال که محمدرضا آزادی را از پانِتولیکوس به خدمت گرفت، اکنون به دنبال جذب رودی ژستد است و این بازیکن را دنبال می کند. در رسانه‌های اجتماعی در مورد حضور این بازیکن ۳۳ ساله صحبت می شود اما هیچ پیشنهاد رسمی در این خصوص وجود ندارد.

این رسانه در ادامه نوشته است: خبری مبنی بر علاقه استقلال که محمدرضا آزادی را به خدمت گرفته، با سرعت نور در ایران دست به دست می شود. در واقع چند ساعتی است که جنگی در بخش کامنت‌ها در پیج شخصی رودی ژستد در شبکه‌های اجتماعی در جریان است و هواداران استقلال از او می خواهند که به تیمشان بروند و عده ای نیز از او استقبال کرده اند.

رسانه یونانی در پایان نوشته است: با این حال، هیچ مسئله جدی در مورد این مهاجم باتجربه وجود نداشته و هر خبری که به انتقال احتمالی او مربوط می شود، اخبار فانتزی است! یکی از مسئولین پانِتولیکوس در این خصوص گفت: رودی ژستد برای بازی بعدی آماده می شود و ما انتظار داریم او به سطح مطلوبی برسد.

همچنین sportime دیگر رسانه یونانی در این باره نوشت: رودی ژستد قهرمان ناخواسته ای در سناریوی نقل و انتقالات استقلال است. در ایران ادعا می شود استقلال که محمدرضا آزادی نیز در این تیم حضور دارد، به جذب رودی ژستد علاقه مند است. این مهاجم ۳۳ ساله در شبکه‌های اجتماعی نظرات متعددی از طرفداران تیم ایرانی دریافت کرده است که از او می خواهند به آنجا برود.

این وب سایت ادامه داد:  با این حال، پانِتولیکوس فاش می کند که مشکلی میان آنها و ژستد وجود ندارد. مدیران این باشگاه به صراحت می گویند که هیچ پیشنهادی برای جدایی این بازیکن دریافت نکرده اند و ژستد نیز در بخش فروش بازار نقل و انتقالی پانِتولیکوس حضور ندارد. او برای بازی بعدی برابر اوفی کرت آماده می شود و این به نظر جیانیس آناستاسیو (مربی پانِتولیکوس) بستگی دارد که از او استفاده کند یا خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    استقلالی جماعت همینه فکر میکنن هر چیزی خواستن طرف مقابل باید بگه چشم وگرنه بهش حمله میکنن و توهین میکنن. احتمالا الان میگن یونان پرسپولیسی یا  پانه تولیکوس پرسپولیسی و یا همچین چیزی . ضمنا خدمت دوستان کم سوادی که میگن کلمه پریپولیس بونانبه باید بگم وقتی کلمه ای ۲۵۰۰ سال در فرهنگ کشوری باشه دیگه بیگانه محسوب نمیشه از طرفی کلمه استقلال هم عربیه که درستش الاستقلال مثل الهلال یا النصر و السد و ...
    • آبیدل IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      تو اینجا چی میخوای لنگی برو انتقام ات رو بگیر از الهلال لنگی جماعت همینه فقط به فکر تیم رقیبن ، اگه از استقلال بدت میاد بگو تاج بیسواد هم خودتی که همش بونان یونان میکنی
    • عادل IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      میلاد عزیز ۶۰درصد کلمات فارسی عربی هستند درضمن کشور فارسی زبان تاجیکستان هم تیمی بنام استقلال دارد بعد به قول خودت اگر ال بگذاری عربی میشود درضمن استقلال ازمستقل گرفته شده یعنی اینکه به خودش متکی است استقلال کشور یعنی کشوری مستقل که زیر نظر کشوری دیگه نیست وتحت قیمومیت کشور دیگری نیست ضمنا یکی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران بوده استقلال آزادی جمهوری اسلامی پس ببین که استقلال چقدر مقدس است
    • !♡4 IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      توی سرود ملی مون هم کلمه استقلال هستش ، شما که ایرانی اصیل هستی شمردی توی متن ات چند تا کلمه عربی بود؟؟؟
  • بابک IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    میلاد جان کیسه چی داره تا برسه به سواد ,,,قربونت برم اینها دیگه یه تیم وسط جدولی هستن خودشون هم میدونن ایران قطب فوتبالش عوض شده ۱۰ سال تیم های محبوب وقدرتمند،قهرمان میشن یه بار شاید با زد وبند نوبت کیسه بشه نسل های جدید هم که مدام قهرمانی رو تو دست پرسپولیس میبینن همه هوادار اون میشن
    • بتوچه IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      میشه بگین لنگی جماعت تو سایت استقلال چیکار میکنه شما هرجا باشیم حمله میکنین بمون. بعد حالا برا ما قرص آرامش بخش شدین ما روانی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی