یحیی گل محمدی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز این تیم به بازیکنانش توصیه مهمی کرد.

امروز طبق برنامه ای که کادرفنی پرسپولیس در نظر گرفت بازیکنان این تیم در زمین مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را دنبال کردند.

با توجه به لغو سفر روز گذشته و جلسه تمرینی که سرخپوشان از دست دادند یحیی گل محمدی ترجیح داد برای تیمش برنامه تمرینی بگذارد تا بیشتر از این شاگردانش دچار افت نشوند.

امروز گل محمدی در تمرین بازیکنان را دور خود فراخواند و به آنها اعلام کرد با توجه به اتفاق روی داده بابت لغو سفر به عربستان و حواشی ایجاد شده هیچ یک از اعضای تیم در این باره مصاحبه نکنند و در فضای مجازی نیز در این باره واکنشی نشان ندهند و اگر لازم باشد خودش در این باره صحبت می کند و نیازی نیست سایر افراد تیم در مورد این ماجرا ورود کنند. سرمربی پرسپولیس به شاگردانش تاکید کرده به اندازه کافی تیم بابت اتفاق رخ داده تمرکزش را از دست داده و از حالا همه بازیکنان و سایر اعضای تیم فقط تمرکز خود را برای بازی با الهلال بگذارند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از تمرین امروز در هتل المپیک مستقر شده اند تا زمان پرواز به ریاض مشخص شود. هنوز باشگاه به اعضای تیم بابت زمان پرواز خبری اعلام نکرده است. حتی ممکن است قرمزپوشان پایتخت فردا راهی عربستان شوند که در آن صورت علاوه بر معطلی ویزای فرودگاهی، برای تست کرونا نیز معطلی دیگری خواهند داشت و در نتیجه جلسه تمرینی فردا را نیز به احتمال زیاد از دست می دهند.

تیم پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی روز شنبه پیش رو باید با الهلال عربستان بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی