نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| واکنش کی‌روش به عکس یادگاری با مربی پرسپولیسی/ ۳۲ سال و ۲ سبیل بر باد رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران عکسی جالب را در فضای مجازی منتشر کرد و در مورد آن توضیح داد.

خبرورزشی - کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران، این روزها در تیم ملی مصر شروع خوبی داشته و نتایج مناسبی به دست آورده است.

کی‌روش عکس جالبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که او را در کنار نلو وینگادا دوست و همکار قدیمی‌اش نشان می‌دهد. این عکس که ترکیبی از دو عکس قدیمی و جدید است، کی‌روش و وینگادا را در یک تصویر قدیمی و یک تصویر جدید نشان داده. این دو مربی پرتغالی که هر دو سابقه حضور در فوتبال ایران را نیز دارند، سابقه ای طولانی از دوستی و همکاری با هم دارند. وینگادا مدت کوتاهی مربی پرسپولیس نیز بود.

کی‌روش در توضیح این عکس نوشته است: «تکرار یک عکس با اختلاف ۳۲ سال و ۲ سبیل!» دوباره در کنار برادرم، نلو وینگادا. پیش به سوی آینده.

اشاره کارلوس به سبیلی بوده که او و وینگادا در جوانی داشتند و حالا دیگر از آن خبری نیست. کی‌روش قبلاً هم با سبیل‌های دوران جوانی‌اش شوخی کرده بود.

کی‌روش با تیم ملی مصر دو برد ۱-۰ و ۳-۰ مقابل تیم ملی لیبی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی کسب کرده و تیمش را در صدر گروه F دور دوم انتخابی قاره آفریقا قرار داده است.

توصیف جالب کارلوس کیروش از عکس با مربی پرسپولیس/ 32 سال و 2 سبیل بر باد رفت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    تیم پرقدرتی رو هم برررررده! لیبی که تا حالا جز صد تیم برتر دنیا هم نننبووووده خخخخ
    • اورست IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      لابد اسکوچیچی که تاک تیک حالیش نمی شه وجای قدوس احمد نور بی خاصیتو فیکس میزاره برزیل و ایتالیا فرانسه رو زده
  • امید IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    درود، من نمیدونم بعضی ها چه اصراری دارند تا حرفی از اسکوچیچ یا کی‌روش زده میشه، سریع این دو را با هم مقایسه می‌کنند... اصلا چه ربطی داره، هر کسی تو دوره خودش و با امکانات و دانشی داشته، خدماتی را ارائه داده و حقوقی هم گرفته.... هیچ انسان عاقلی یک مربی برنده را مورد تمسخر قرار نمیده، مگه ویلموتس همین ستاره ها رو تبدیل به یک تیم درجه چندم آسیایی نکرده بود که از بحرین و عراق هم پشت سر هم شکست می‌خورد،یعنی چی اسکو تاکتیک نداره.... 4،4،2 لوزی داره بازی میکنه با یک هافبک تدافعی جلوی مدافعان و پشت سر مهاجمان. بنده خدا چه تقصیری داره تیم ایران نمیتونه بازی تدارکاتی داشته باشه تا بتونه ترکیب های مختلف رو امتحان کنه.. ولی کلا بهتره با توجه به نوع ستاره هایی که تیم ایران داره با سیستم 3،5،2در حمله و 5،3،2 در دفاع بازی کنه، و وحید امیری و قلی زاده رو بزاره تو کناره ها تا در حمله به تیم اضافه بشن و در دفاع هم از همون بالا و جلوی خط حمله تیم حریف پرسینگ رو انجام بدن... تیم ایران باید با 3 دفاع مرکزی و میانی بازی کنه تا ترکیب و ساختار دفاعی تیم قوی بشه وگرنه در خط حمله تیم ایران خیلی قوی است...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی